Παραμένει κορυφαίο brand η Apple

Το πρώτο εμπορικό σήμα που σπάει το φράγμα των 205,5 δισ. δολ.

Η Apple ήταν η εταιρεία με το ακριβότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο το 2018, σύμφωνα με τη λίστα του Forbes, παραμένοντας στην πρώτη θέση για ένατη διαδοχική χρονιά.

Η αξία του brand της αμερικανικής τεχνολογικής εταιρείας διαμορφώθηκε στα 205,5 δισ. δολάρια και γίνεται η πρώτη που ξεπερνάει το φράγμα των 200 δισ. δολαρίων, καταρρίπτοντας άλλο ένα ρεκόρ μετά το σπάσιμο του φράγματος του 1 τρισ. δολαρίων κεφαλαιοποίησης τον Αύγουστο του 2018, για να ακολουθήσει η Amazon στις αρχές Σεπτεμβρίου και η Microsoft στις 24 Απριλίου.

Η Microsoft στην παρούσα φάση με όρους κεφαλαιοποίησης βρίσκεται στην πρώτη θέση με 970 δισ. δολάρια, ενώ της Amazon διαμορφώνεται στα 899 δισ. δολάρια και της Apple στα 829 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ωστόσο, ως εμπορική αξία η Microsoft βρίσκεται στην τρίτη θέση με 125,3 δισ. δολάρια και η Amazon στην τέταρτη με 97 δισ. δολάρια, βλέποντας την Google να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση με αξία του brand της στα 166,7 δισ. δολάρια. Την πρώτη πεντάδα την κλείνει άλλη μία τεχνολογική, το Facebook,με την εμπορική του αξία να διαμορφώνεται στα 88,9 δισ. δολάρια.

Πηγή: naftemporiki.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ