Συνεχίζεται η κόντρα ΣΚΑΪ- Χατζηνικολάου

Έβγαλαν το έγγραφο για τη Νοβάρτις

Το σίριαλ με την κόντρα Χατζηνικολάου-Φαλήρου συνεχίζεται! Χθες είδαμε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ βασική την “αναφορά” που κατέθεσε στην Προανακριτική ο Ι.Αγγελής και ειδικά το σημείο για τον εκδότη Νίκο Χατζηνικολάου.

Η κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε συγκροτήματα που πρόσκεινται στο φιλοκυβερνητικό στρατόπεδο, η οποία είχε κλιμακωθεί και πάλι τον Οκτώβριο με δημοσιεύματα της “ομόσταυλης” του ΣΚΑΙ “Καθημερινής” και tweet-κουίζ από το Νίκο Χατζηνικολάου, βρήκε αφορμή να εκφραστεί με την παρουσίαση του εγγράφου του FBI που κατέθεσε ο αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, με ημερομηνία 1 Αυγούστου 2017, εστιάζοντας για προφανείς λόγους στο ότι “δεν κάνει καμία αναφορά σε πολιτικά πρόσωπα”.


Αναφέρθηκε λοιπόν στο ότι μιλάει για “σκηνικό συναλλαγής μεταξύ γιατρών και στελεχών της Novartis” και για υπηρεσιακούς παράγοντες του ελληνικού δημοσίου όχι όμως για πολιτικά πρόσωπα, αφού όπως αναφέρει και σε κάρτα οι αντιπρόσωποι πωλήσεων της Novartis είχαν απευθείας επαφή με τους γιατρούς στα ιατρεία τους”.

Στη συνέχεια επίσης επισημαίνει το ρεπορτάζ ότι στο έγγραφο γίνεται αναφορά στους εκδότες Νίκο Χατζηνικολάου κα Μανώλη Βουλκίδη ως πρόσωπα που διευκόλυναν τα ραντεβού του πρώην ισχυρού άνδρα της Novrtis Κ.Φρουζή με την τότε κυβέρνηση. (ποια είναι η τότε κυβέρνηση προφανώς δεν μας ενδιαφέρει γιατί δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ, και προφανέστατα οι κυβερνήσεις δεν αποτελουν πολιτικά πρόσωπα, μην λέτε κουλά…)

Μάλιστα το ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ υπογραμμίζει, κάνοντας ζουμ στο συγκεκριμένο σημείο του εγγράφου ότι “ο Νίκος Χατζηνικολάου είχε εύκολη πρόσβαση στα Υπουργεία Οικονομικών, Άμυνας, Παιδείας, Υγείας και Ανάπτυξης και κανόνιζε συναντήσεις μεταξύ αυτών των Υπουργείων και του Φρουζή προκειμένου να εξασφαλίσει προνομοιακή μεταχείριση από τη Novartis στις διαφημιστικές δαπάνες“.

Σε κάρτα αναφέρεται ότι “η Novartis αύξησε τα τιμολόγια με τη Real media (που ανήκει στο Χατζηνικολάου). Συνήθως οι διαφημίσεις κόστιζαν γύρω στις 2.000 ευρώ. Η Novartis πλήρωνε 3.000 ευρώ. Η διαφήμιση θα ήταν νόμιμη αλλά το τιμολόγιο θα ήταν αυξημένο. Η Novartis εξέδιδε τιμολόγια για τη Real Media άμεσα, ώστε η Real Media να πληρώνεται σε χρονικό διάστημα 4 μηνών αντί 9 μηνών“.


Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ