Τα χάλια του Κτηματολογίου

Δε φτιάχνουν τα εσωτερικά τους ως προς τη καλή λειτουργία για τους πολίτες, ας φτιάξουν την αυλή τους.

Αγαπητό Cretalive, θα ήθελα να κοινοποιήσω μια φωτογραφία από την αυλή του Κτηματολογίου Ηρακλείου που πήγα για έκδοση πιστοποιητικού προ 9 ημερών.

Άραγε δε φοβούνται οι υπεύθυνοι εκεί μια φωτιά στην αυλή από ένα τσιγάρο;

Η γύρω περιοχή είναι κατοικημένη.

Δε φτιάχνουν τα εσωτερικά τους ως προς τη καλή λειτουργία για τους πολίτες, ας φτιάξουν την αυλή τους.

Η σχετική φωτογραφία είναι προ 9 ημερών και η παρακάτω αναφορά που έχω κάνει από τις 28-11-2018 χωρίς να έχω ακόμη απάντηση.

ΝΤΡΟΠΗ...!!!!ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ


" Κ.ΔΙΕΥΘΥΝΤA,

Επισκέφτηκα προχθές(20/11/2018) με τη κόρη μου την υπηρεσία σας για έκδοση φύλλου κτηματολογίου προς χρήση της ΔΕΥΑΗ.

Θα ήθελα να σας επισημάνω ορισμένα σημεία κακής λειτουργίας της υπηρεσίας σας ,να μου δώσετε απαντήσεις γιατί συμβαίνουν και να τα διορθώσετε εφόσον θεωρήσετε σωστές τις παρατηρήσεις μου.

1.Η υπηρεσία σας δε διαθέτει POS παρά το ότι συναλλάσσεστε με το κοινό και ο πολίτης πληρώνει τις υπηρεσίες σας μετρητά και άρα δεν εκπίπτουν της φορολογικής του δήλωσης,πέραν του ότι δεν είναι υποχρεωμένος να το γνωρίζει εκ των προτέρων .

2.Εσείς ως Διευθυντής όπως μας πληροφόρησαν οι υπάλληλοι σας απουσιάζετε Τρίτη και Παρασκευή στο υποθυκοφυλακίο.

Άραγε σε ποιόν απευθύνεται ο πολίτης της μέρες απουσίας σας για παράπονα ;;;;

3.Θα μου πείτε γράψτε ότι θέλετε στο κυτίο παραπόνων –βελτίωσης της υπηρεσίας. Μάλιστα....Όντως υπάρχει στο τοίχο αλλά δέν έχει έντυπα και όπως με πληροφόρησε ο υπάλληλος εξυπηρέτησης του πολίτη έρχονται από Αθήνα και το ανοίγουν....!!!!

Επίσης να επισημαίνω ότι το κυτίο παραπόνων ήταν τόσο γεμάτο που με δυσκολία έβαλα το γραπτό παράπονο μου εντός του.!!!!!

4. Στα γκισέ δεν υπήρχαν στυλό για συμπλήρωση αιτήσεων και όπου υπήρχε δεν έγραφε....

5 .Πάνω από το ταμείο γράφει αιτήσεις ενώ αυτές γίνονται στον υπάλληλο εξυπηρέτησης κοινού.

6.Η υπάλληλος-ταμίας είχε σκαιά συμπεριφορά προς τους σε αναμονή πολίτες καθόσον –όπως φώναζε –δε μπορούσε να δουλέψει λόγω συζητήσεων των πολιτών. Ήταν προσβλητική σε συγκεκριμένη πολίτη, και αναγκάστηκε η κόρη μου να την παρατηρήσει ευγενικά.

Παρακαλώ να έχω γραπτώς τις απόψεις σας επί των παρατηρήσεων μου και αν προτίθεστε και πως να βελτιώσετε τα κακώς κείμενα πού σας προανέφερα.

Σας ευχαριστω"

Ι.Μ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ