Το «φλουρί» της ανάπτυξης κέρδισαν τα σούπερ μάρκετ

Επιβεβαιώνονται οι εκτιμήσεις για αύξηση εσόδων των αλυσίδων το 2018

Με μικρή, αλλά ουσιαστική ανάπτυξη αναμένεται να κλείσει η φετινή χρονιά για τον κλάδο της οργανωμένης λιανικής τροφίμων, καθώς τα πρώτα στοιχεία επιβεβαιώνουν τις εκτιμήσεις των εταιρειών που αναλύουν την αγορά των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τις οποίες το 2018 θα εμφανίσει αύξηση στα έσοδα των αλυσίδων της τάξεως του 2,5-3%.

Ένα σημαντικό «ποιοτικό» στοιχείο που προκύπτει από τις μετρήσεις, είναι το γεγονός ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της φετινής χρονιάς οι αυξήσεις που καταγράφουν οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ είναι αποτέλεσμα πραγματικής κατανάλωσης και όχι απόρροια ανατιμήσεων.

«Η αύξηση στους όγκους αποτελεί ένα ενθαρρυντικό στοιχείο, καθώς υποδηλώνει ότι έπειτα από τουλάχιστον μία δεκαετία παρατηρείται μια τόνωση στην κατανάλωση», επισημαίνουν αναλυτές του κλάδου, προσθέτοντας ότι «παρά τη συγκράτηση που χαρακτηρίζει τις καταναλωτικές δαπάνες, έχει αρχίσει να διαφαίνεται μια βελτίωση στην ψυχολογία, ενώ σημαντική είναι η συμβολή του αυξανόμενου τουριστικού ρεύματος, εξέλιξη που προμηνύει ότι το 2019 δύναται να καταγραφεί περαιτέρω κινητικότητα στην αγορά».

Διατήρηση προσφορών

Από πλευράς των λιανεμπόρων, επισημαίνεται ότι «στην εικόνα του τζίρου καθοριστική είναι η συμβολή των προσφορών, πολιτική η οποία θα διατηρηθεί. Μολονότι τόσο η πλευρά της βιομηχανίας όσο και των αλυσίδων αναζητούν τρόπους να επαναπροσεγγίσουν το θέμα των προωθητικών ενεργειών, ο καταναλωτής έχει καταστήσει σαφές ότι ο κοινός παρονομαστής είναι το “value for money” και πάνω σε αυτή την παράμετρο καλούνται να “κουμπώσουν” οι προσφορές».

Πηγή: naftemporiki.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ