Εντυπωσιακοί ρυθμοί ανάπτυξης για την αλυσίδα "Χαλκιαδάκης"

Σημαντική αύξηση κατεγράφη στις πωλήσεις αλλά και στο ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται στο δίκτυο της αλυσίδας.

Με αύξηση 20% "έτρεξαν" το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου, οι πωλήσεις της κρητικής αλυσίδας Χαλκιαδάκης. Ρυθμός ανάπτυξης πωλήσεων ο οποίος συνδέεται με την αύξηση των επισκέψεων των καταναλωτών (σ.σ. περισσότερες οι επισκέψεις και σταθερή κατά κεφαλήν κατανάλωση).

Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών της Χαλκιαδάκης την προηγούμενη οικονομική χρήση, ο τζίρος της ανήλθε στα 134,155 εκατ. ευρώ από 128,903 εκατ. ευρώ το 2014, τα μικρά κέρδη άγγιξαν τα 36,957 εκατ. ευρώ έναντι 34,828 εκατ. ευρώ το 2014, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν στα 10,371 εκατ. ευρώ έναντι 7,038 εκατ. ευρώ ενώ τα μετά από φόρους κέρδη ενισχύθηκαν κατά 70,58% στα 5,8 εκατ. ευρώ όταν το 2014 ήταν 3,434 εκατ. ευρώ.

Σημαντική αύξηση 9,55% κατεγράφη και στο ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται στο δίκτυο της αλυσίδας. Συγκεκριμένα στα τέλη του 2015 η αλυσίδα απασχολούσε 1.055 άτομα προσωπικό από 963 εργαζόμενους που απασχολούσε το 2014.  

Εν αντιθέσει πάντως με τους ρυθμούς ανάπτυξης που πέτυχε η αλυσίδα Χαλκιαδάκης, αλλά και τα υπόλοιπα οργανωμένα δίκτυα που δραστηριοποιούνται στην Κρήτη, ο τζίρος στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Μεγαλόνησο κατέγραψε στο εξάμηνο απώλειες της τάξεως του 11,8%, όταν στο σύνολο της αγοράς η πτώση άγγιξε το 8,8% (σ.σ. στοιχεία από εταιρείες μέτρησης κατανάλωσης και εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς), κάτι που αποδίδεται στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Μαρινόπουλος που ως επακόλουθο έχουν τη μετακίνηση καταναλωτών της σε άλλα δίκτυα.

Η οικογένεια Χαλκιαδάκη εκτός από το ομώνυμο οργανωμένο δίκτυο αλυσίδων σούπερ μάρκετ που αναπτύσσει στην Κρήτη, τα τελευταία χρόνια έχει αναπτύξει ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο καταστήματος εκτός Μεγαλονήσου. Πρόκειται για τέσσερα καταστήματα "Χαλκιαδάκης –Γεύσεις Κρήτης", που λειτουργούν σε Αθήνα (Χαλάνδρι, Γλυφάδα και Περιστέρι) και Θεσσαλονίκη.

Το συγκεκριμένο μοντέλο καταστήματος, που αναπτύσσεται αποκλειστικά από την οικογένεια Χαλκιαδάκη και τα "τρέχει” η Χριστίνα Χαλκιαδάκη, είναι κρητικά παντοπωλεία. Δηλαδή, καταστήματα στα οποία οι καταναλωτές μπορούν να βρουν παραδοσιακά κρητικά προϊόντα όπως αλλαντικά, τυριά, παξιμάδια, ελαιόλαδο, κρασί, οπωροκηπευτικά, αφεψήματα, φρέσκο κρητικό κρέας, αναψυκτικά, χυμούς αλλά και καλλυντικά. Ο στόχος, είναι η ανάδειξη της κρητικής διατροφής και η τόνωση της κρητικής οικονομίας και παραγωγής.

Πηγή: capital.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ