Τσικνοπέμπτη είναι ... βγείτε και ξεδώστε!

Η κίνηση διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα.

Στο κλίμα και το πνεύμα της τρέχουσας περιόδου κινείται η αγορά του Ηρακλείου, έχοντας αποκτήσει αποκριάτικο ... χρώμα! 

Η κίνηση διαφέρει από κατάστημα σε κατάστημα. 

Σε γενικές γραμμές είναι μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, με τους επαγγελματίες που μίλησαν στο Cretalive να επισημαίνουν ότι έχουν επενδύσει ... πολλά στην πιο γιορτινή Πέμπτη του χρόνου, αλλά και στις μέρες που έπονται, όπου κορυφώνεται η ευχάριστη παρένθεση του Καρναβαλιού.

Στολισμός, μενού και κρατήσεις

«Επιλέξαμε ένα ωραίο και λιτό στολισμό, που αρέσει πολύ στον κόσμο. Είμαστε ικανοποιημένοι από την κίνηση», δηλώνουν από το σούπερ μάρκετ «Χαλκιαδάκης» που βρίσκεται στο πάρκο Θεοτοκόπουλου. 

Αρκετή δουλειά ευελπιστούν ότι θα έχουν και τα μεζεδοπωλεία ανήμερα της Τσικνοπέμπτης. Το μενού σε αρκετά από αυτά θα παραμείνει ως έχει, με την έμφαση να δίνεται όπως είναι φυσικό στα... κρεατικά! Σ' άλλα πάλι καταστήματα εστίασης -παρ' ότι η ζωντανή μουσική είναι το «δυνατό» τους  «χαρτί»- θα αναλάβουν δράση οι djs! 

«Συνήθως, Τσικνοπέμπτη δεν κάνουμε πολλές κρατήσεις γιατί ο κόσμος κατεβαίνει αργά. Κάτι όμως έχουμε. Η κατάσταση μου μοιάζει ίδια με τα προηγούμενα χρόνια», αναφέρει εργαζόμενος σε κατάστημα εστίασης στο κέντρο της πόλης.

«'Έχουμε αρκετά ρεζερβέ. Η πληρότητα στο μαγαζί μας κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα. Περιμένουμε πολύ κόσμο», τονίζει ο κ. Σπύρος, σερβιτόρος μεζεδοπωλείου.

Ελάχιστες, αντιθέτως, κρατήσεις έχει το κατάστημα του κ. Κώστα: « Τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Να φανταστείτε πέρσι, παραμονές, είχαμε πάνω από 15 κρατήσεις. Φέτος έχουμε μονοψήφιο νούμερο!», υπογραμμίζει, ευχόμενος «να δουλέψουμε! Τσικνοπέμπτη είναι, ο κόσμος θα βγει».

Μειωμένη κίνηση «βλέπει» και ο κ. Γιώργος, που... ποντάρει ωστόσο στη δυναμική... εκείνης της μέρας:  «Δεν έχουμε τον ίδιο κόσμο που είχαμε άλλες χρονιές. Η Τσικνοπέμπτη όμως είναι Τσικνοπέμπτη, όπως και να το κάνουμε!».

Τι θα ντυθούν τα μικρά και τα... μεγάλα παιδιά

Εκτός του φαγητού, την τιμητική τους αυτή την περίοδο έχουν και οι στολές! Μικροί και μεγάλοι σπεύδουν στα κατάλληλα μαγαζιά, με πιο υποτονικούς ρυθμούς ωστόσο συγκριτικά με πέρσι και πρόπερσι, με τους σούπερ ήρωες και τα κλασικά θέματα να... μονοπωλούν το ενδιαφέρον τους.

«Φέτος είναι της μόδας οι φιγούρες κινουμένων σχεδίων. Έχουν μεγάλη απήχηση στις μικρές ηλικίες. Τα παιδάκια γενικώς ό,τι βλέπουν στην τηλεόραση, αυτό θέλουν να ντυθούν»,  παρατηρεί ο κ. Σταμάτης, υπεύθυνος καταστήματος, και υποστηρίζει πως «η κίνηση φέτος είναι πιο κάτω επειδή είναι νωρίς οι απόκριες». 

Την αξία του κλασικού αλλά και την ανάγκη του κόσμου να... ξεδώσει εκθειάζει, εκ μέρους άλλου καταστήματος, ο κ. Θοδωρής, που ελπίζει σε καλύτερες μέρες, παρά την μειωμένη μέχρι στιγμής κίνηση: 

« Τα κοριτσάκια επιλέγουν κυρίως νεράιδες, πριγκίπισσες και μάγισσες. Τα αγοράκια από την άλλη έλκονται περισσότερο από τις στολές σούπερ ηρώων. Και οι μεγάλοι όμως δεν πάνε πίσω. Αυτό που έχω αντιληφθεί είναι ότι όλοι οι άνθρωποι, κάθε ηλικίας, έχουν μεγάλη ανάγκη να διασκεδάσουν. Να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και από τα βάσανα που περνάνε. Τα πράγματα για την ώρα δεν έχουν πάει και τόσο καλά. Δεν ξέρουμε βέβαια μέχρι το τέλος της αποκριάς πως θα εξελιχθούν. Ευχόμαστε να βελτιωθεί η κατάσταση». 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ