Μετά το "Δημότης Ηρακλείου" έρχεται εφαρμογή και στο Ρέθυμνο

Σε ένα μήνα αναμένεται η ολοκλήρωση και η επίσημη παρουσίαση

Μια «έξυπνη» εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, αναμένεται σύντομα να ανοίξει νέο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ των δημοτών και των υπηρεσιών του Δήμου Ρεθύμνου, δίνοντας αμεσότητα στην επικοινωνία και την ενημέρωση των πολιτών για όλα όσα άπτονται καθημερινών ζητημάτων αλλά και εξυπηρέτησης των δημοτών.

Το τμήμα πληροφορικής του Δήμου επεξεργάζεται αυτό το διάστημα την εφαρμογή «Δημότης Ρεθύμνου» που θα είναι διαθέσιμη δωρεάν μέσα από το σύστημα εφαρμογών του λογισμικού για κάθε συσκευή Android και iOS. Η ολοκλήρωση της εφαρμογής έχει χρονοδιάγραμμα έναν περίπου μήνα προκειμένου να μπορέσει να βγει στον «αέρα» και να είναι διαθέσιμη στους δημότες να την αξιοποιήσουν.

Παράλληλα, αναμένεται να γίνει και η επίσημη παρουσίασή της προκειμένου να γίνει ευρύτερα γνωστός ο τρόπος και σκοπός της λειτουργίας της.

Όπως ανέφερε μιλώντας στην «Κρητική Επιθεώρηση» ο προϊστάμενος του τμήματος Πληροφορικής του Δήμου Ρεθύμνου κ. Πάνος Μαθηνός σκοπός της κατασκευής της εν λόγω εφαρμογής είναι να ανοίξει μια ακόμη πύλη, εκτός από τις ήδη διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του δήμου, αυτή τη φορά μέσα από τις συσκευές smartphone. Η εφαρμογή θα δώσει νέες δυνατότητες για άμεση επικοινωνία των δημοτών με τον δήμο, την άμεση καταγραφή αιτημάτων ή καταγγελία προβλημάτων των δημοτών στον δήμο, την ενημέρωση για ζητήματα του δήμου και την άμεση επικοινωνία με τις υπηρεσίες με ποικίλους τρόπους, μέσω e-mail ή ακόμη και με κλήση στην υπηρεσία που αναζητά ο πολίτης.

ΦΙΛΟΔΟΞΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΗΝ «ΕΞΥΠΝΗ ΠΟΛΗ»

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα φιλόδοξη προσπάθεια, που μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο «εργαλείο» και για τα μακροπρόθεσμα σχέδια του δήμου, να καταστήσει δηλαδή το Ρέθυμνο μια «έξυπνη πόλη», που θα συνδέει ποικίλα συστήματα ενημέρωσης, με την οθόνη του «έξυπνου» κινητού. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα ο κάθε πολίτης να μπορέσει να επισημάνει τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζει στην περιοχή του, στέλνοντας ακόμη και φωτογραφία μέσω της εν λόγω εφαρμογής, κάτι που θα διευκολύνει την άμεση παρέμβαση από πλευράς των υπηρεσιών.

Όπως τόνισε ο κ. Μαθηνός: «Έχει διάφορους τρόπους επικοινωνίας η εφαρμογή και απευθύνεται αποκλειστικά στους δημότες Ρεθύμνου. Θα περιλαμβάνει την επικοινωνία με δυνατότητες αποστολής φωτογραφιών και κειμένου για τυχόν προβλήματα που εντοπίζουν οι πολίτες, θα έχει τα τελευταία νέα, τα φαρμακεία, τα σινεμά, ενώ αναμένεται να εμπλουτιστεί και με τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου. Θα είναι μια ολοκληρωμένη πύλη μέσω της οποίας με το κινητό τηλέφωνο θα δίνεται η δυνατότητα της άμεσης επικοινωνίας δημοτών με τον δήμο».

ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

Ο κ. Μαθηνός ξεκαθάρισε πως η εφαρμογή βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο, καθώς δεν είναι ακόμη διαθέσιμη για χρήση. Αυτό το διάστημα πραγματοποιείται ο έλεγχος της λειτουργίας της πρώτης έκδοσης που ακόμη δεν έχει πάρει την τελική μορφή, κάτι το οποίο όταν γίνει, θα υπάρχει η ανάλογη παρουσίαση και ενημέρωση.

ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ …ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ

Στο μεταξύ, το αρμόδιο τμήμα του δήμου Ρεθύμνου, επεξεργάζεται τον σχεδιασμό μιας ακόμη εφαρμογής με ανάλογο περιεχόμενο που θα απευθύνεται αποκλειστικά στους επισκέπτες. Η εφαρμογή θα έχει την ίδια φιλοσοφία, θα εστιάζει ωστόσο στον τουρισμό, με αναλυτική ενημέρωση για όλα όσα μπορούν οι επισκέπτες να απολαύσουν στη διάρκεια της παραμονής τους στην πόλη.

Αξίζει να σημειωθεί πως η κατασκευή της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε από το τμήμα πληροφορικής του δήμου, σε συνεργασία με εξωτερικό συνεργάτη και μέχρι στιγμής δεν έχει κανένα κόστος, όπως επεσήμανε ο προϊστάμενος της υπηρεσίας.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ