Καταγγελία για την επιλογή εκπαιδευτικών στα ΣΔΕ

Από ωρομίσθιου εκπαιδευτικούς

Αίτηση καταγγελία από τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς για τους τελευταίους πίνακες μοριοδότησης μας καθώς και για την κατάσταση που επικρατεί στα ΣΔΕ(Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας):

Προσφυγή για την υπ’ αριθμ. πρωτ. 660/3/6138/14-2-2017 Πρόσκληση  Εκδήλωσης  Ενδιαφέροντος για  Επιλογή  Εκπαιδευτικού  Προσωπικού στα  Σχολεία  Δεύτερης Ευκαιρίας.
Σχετικά με την από  26-04-2017  «Πρακτικά Επιτροπών Εξέτασης των ενστάσεων και Οριστικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικού προσωπικού με σύμβαση μίσθωσης έργου στα ΣΔΕ, σύμφωνα με την υπ΄αριθμ. 660/3/6138/14.02.2017 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο της Πράξης ΣΔΕ», προσφέυγουμε επί της ανακοίνωσης των οριστικών πινάκων καθώς και στα αποτελέσματα των πρακτικών επιτροπών που συγκροτήθηκαν για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού προσωπικού όπως διαμορφώθηκαν μετά την αντιπαραβολή (διοικητική επαλήθευση) των στοιχείων της ηλεκτρονικής αίτησης με το περιεχόμενο των φακέλων των δικαιολογητικών των υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση και αναρτήθηκε στο διαδίκτυο. Παρατηρήσαμε στον πίνακα Πληροφορικής παρατυπίες και απαράδεκτες μοριοδοτήσεις στην Περιφέρεια Κρήτης και από ότι μαθαίνουμε και σε άλλες περιφέρειες έγιναν παρόμοιες παρατυπίες:
Στην πρώτη θέση της κατάταξης βρίσκεται μόνιμος δημόσιος υπάλληλος, που ενώ το δήλωσε, στην διοικητική επαλήθευση εσείς αποφασίσατε ότι δεν είναι δημόσιος Υπάλληλος . Έπρεπε ορθά και σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. 660/3/6138/14.02.2017 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος να πάει στο τέλος της κατάταξης σαν δημόσιος Υπάλληλος. Μοριοδοτήσατε σαν δεύτερο πτυχίο μεταπτυχιακό τίτλο. Έχετε δώσει μόρια σε συναδέρφους που δεν έχουν καθαρά μεταπτυχιακά και έχετε αναγνωρίσει μη συναφή μεταπτυχιακό που είναι ίδιο ακριβώς με μεταπτυχιακό άλλου συναδέρφου στον οποίο χαρακτηρίσατε ως συναφές το ίδιο μεταπτυχιακό. Έχετε αναγνωρίσει μεταπτυχιακό σε συνάδερφο που δεν έχει μεταπτυχιακό. Έχετε αφαιρέσει μόρια από επιμορφώσεις συναδέρφων που είναι καθαρά από δικούς σας φορείς καθώς και από φορείς όπως Πανεπιστήμια με τίτλους που αναγράφονται πάνω οι ώρες επιμόρφωσης καθώς και οι αναλυτικές βαθμολογίες. Έχετε αφαιρέσει αρκετές ώρες από συναδέρφους που εργάζονται στην εκπαίδευση χρόνια. Θεωρούμε απαράδεκτο το να ζητάτε για επιβεβαίωση προϋπηρεσιών τις οποίες έχετε εκδώσει εσείς βεβαίωση του φορέα ασφάλισης του εκπαιδευτικού. Ενώ συνάδερφος σας έστειλε το φάκελο με τα δικαιολογητικά και πήρε και πρωτόκολλο υπογεγραμμένο από σας ότι έχετε το φάκελο με τα δικαιολογητικά εσείς μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων ακυρώσατε την ένσταση του γιατί δεν είχε στείλει τον φάκελο με τα δικαιολογητικά , ενώ τα έχει στείλει επιβεβαιωμένο και από σας.
Όλα τα παραπάνω είναι απαράδεκτα και τραγικά και αυτά είναι λίγα μόνο από αυτά που παρατηρήσαμε γιατί δεν γνωρίζουμε όλους τους συναδέρφους από τους πίνακες.  Απαράδεκτο να πρέπει να κάνουμε εμείς την δουλειά σας για ίση και αξιοκρατική κατάταξη. Μας απαξιώνετε τα πτυχία μας και τις χιλιάδες ώρες εργασίας μας. Επίσης απαράδεκτη είναι η απαξίωση του ίδιου του θεσμού των ΣΔΕ, ένας θεσμός που ξεκίνησε δίνοντας ελπίδες για μια πραγματική δεύτερη ευκαιρία σε χιλιάδες ανθρώπους για γνώση, κατέληξε να είναι πραγματικά μια ¨δεύτερη απαξίωση¨ για όλους αυτούς που ελπίζανε. Σχολεία που ξεκινούσαν τα μαθήματα το Σεπτέμβριο, κατέληξαν να ξεκινούν το Μάιο και με διάφορες πατέντες (βλέπε επέκταση μαθημάτων μέχρι Ιούλιο, μαθήματα τα Σάββατα και αύξηση ωραρίου) να προσπαθούν να καλυφθούν οι χαμένες ώρες εκπαίδευσης. Κεντρικά σχολεία που είχανε 2 παραρτήματα και μεγάλο αριθμό μαθητών, καταφέραν να κλείσουν τα παραρτήματα τους και να μειώσουν των αριθμό των μαθητών στο κεντρικό τους, με αποτέλεσμα να κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο τα σχολεία και να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών, μαζί να κάνει φτερά και η ελπίδα ενός πτυχίου από αρκετούς ενήλικες που αλλάξαν τη ζωή τους για να δώσουν στον εαυτό τους μια δεύτερη ευκαιρία, και σαφέστατα να χάνονται και ώρες εργασίας από τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, που στην πλειοψηφία καλύπταν των αριθμό των γραμματισμών στα παραρτήματα. Επίσης σχολεία που καλυπτότανε  καθαρά από ωρομίσθιούς για το κομμάτι της εκπαίδευσης, από την έναρξη τους και μέχρι πριν λίγα χρόνια,  με την σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου δόθηκε το δικαίωμα σε μονίμους να αποσπαστούν στα ΣΔΕ με αποτέλεσμα να χαθούν οι ώρες στους περισσότερους γραμματισμούς από τους ωρομίσθιούς και σαν αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που εργαζότανε για χρόνια στα ΣΔΕ να βρεθούν στην ανεργία. Ένας θεσμός που κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να δουλεύει με ¨μαύρη εργασία¨ αφού σταμάτησε να ασφαλίζει τους εκπαιδευτικούς και να τους επιβάλλει να αυτασφαλίζονται και να γίνονται ελεύθεροι επαγγελματίες για να διδάξουν σε δημόσια σχολεία. Οι πληρωμές των εκπαιδευτικών άλλη μια πονεμένη ιστορία. Οι πληρωμές γινόταν σε τακτικά χρονικά διαστήματα, φτάσαμε όμως στο σημείο να οφείλονται δεδουλευμένα σε διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους, ενώ γνωρίζετε ότι για κάποιους ανθρώπους αυτή είναι η βασική τους εργασία και περιμένουν με αυτά τα χρήματα να επιζήσουν.     
Τέλος απαράδεκτο το αντίτιμο των 100 ευρώ για διοικητική προσφυγή για δική σας ανικανότητα σωστού ελέγχου και καταγραφής των πτυχίων και των προσόντων των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών.
Είμαστε ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με οικογένειες και πολλές φορές αδυνατούμε να ανταπεξέλθουμε στις βασικές μας ανάγκες, ως εκ τούτου αδυνατούμε να πληρώσουμε ο καθένας 100 ευρώ για διοικητική προσφυγή .Παρακαλούμε να διορθωθούν όλα τα παράτυπα που έγιναν. 
Ως εκ τούτου παρακαλούμε όπως επανεξετάσετε τις ενστάσεις και επαναπροσδιορίσετε τον πίνακα και κατατάξετε τους υποψηφίους στην ορθή σειρά, σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που κατατέθηκαν κατά την υποβολή της αίτησής τους. Έχετε ήδη αρχίσει και καλείτε εκπαιδευτικούς από την απαράδεκτη αυτή λίστα/κατάταξη. Παρακαλούμε να προβείτε στις νόμιμες ενέργειες και να διορθώσετε ότι αδικίες έχουν συμβεί. 

Με εκτίμηση,
Ατσαλάκη Ξανθούλα
Θέμελης Αχιλλέας
Κουκάκης Γιώργος
Κουρεμένος Νικόλαος
Πολυζωάκη Κλεάνθη

Υπογραφές εκπαιδευτικών

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ