Εκστρατεία ενημέρωσης των τουριστών για τα οφέλη του κρητικού ελαιολάδου

Mε την έναρξη της τουριστικής περιόδου...

Αν και η κρητική διατροφή είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη, ο ΣΕΔΗΚ με αυτό ως δεδομένο, κάνει ένα ακόμη βήμα μπροστά, θέλοντας να καταστήσει κοινωνούς τους επισκέπτες του τόπου μας για τα οφέλη και τα θρεπτικά στοιχεία του αγνού παρθένου ελαιολάδου.

Έτσι, με την έναρξη της τουριστικής περιόδου ξεκίνησε και η νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των τουριστών για την υγιεινή, γευστική και πολιτιστική αξία του ελαιολάδου.

Οι δράσεις, που διεξάγονται μέσα στα ξενοδοχεία, επικεντρώνονται στην διανομή έντυπου και ψηφιακού υλικού που πρωτίστως απευθύνεται στα παιδιά.

Αναλυτικότερα, μια νέα καμπάνια ενημέρωσης για το υγρό χρυσάφι του τόπου μας ξεκίνησε αυτές τις ημέρες ο σύνδεσμος ελαιοκομικών δήμων Κρήτης σε μικρές και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες του νησιού. Στόχος του είναι να επικοινωνήσει τα οφέλη του αγνού παρθένου ελαιολάδου σε κάθε αλλοδαπό επισκέπτη του τόπου μας.

Η ευαισθητοποίηση των τουριστών για την υγιεινή, γευστική και πολιτιστική αξία του ελαιολάδου, γίνεται πραγματικότητα μέσα από τα ίδια τα παιδιά. Έτσι, οι δράσεις για την προσέγγιση των ξένων τουριστών και των παιδιών τους γίνονται μέσα στα  ξενοδοχεία, με τη διανομή έντυπου και ψηφιακού υλικού που έχει παραχθεί από τον ΣΕΔΗΚ στην αγγλική γλώσσα.

Μάλιστα, η προσφορά των βιβλίων στα παιδιά των τουριστών γίνεται με τοποθέτηση ειδικών stands σε κατάλληλες θέσεις μέσα στα ξενοδοχεία, τα οποία ο ΣΕΔΗΚ άρχισε ήδη να τους αποστέλλει.

Το έντυπο υλικό περιλαμβάνει δύο βιβλία που απευθύνονται το ένα σε μικρά παιδιά (5-8) ετών και έχει τίτλο «Παιχνίδια με την Ελιά» ενώ το άλλο απευθύνεται σε μεγαλύτερα παιδιά δημοτικού ή και πρώτων τάξεων γυμνάσιου κι έχει τίτλο «Στους δρόμους της Ελιάς».

Το ψηφιακό υλικό περιλαμβάνει ηλεκτρονικά βιβλία (e-book) και διαδικτυακά εκπαιδευτικά παιχνίδια που προσφέρονται διαδικτυακά και σε CD.

Το περιεχόμενο των βιβλίων αυτών είναι αρκετά χρήσιμο και ελκυστικό τόσο για τα ίδια τα παιδιά όσο και για τους γονείς τους, γιατί παρέχει την ευκαιρία για μια δημιουργική διασκέδαση στα μικρά παιδιά και μια χρήσιμη και ελκυστική ενημέρωση στα μεγαλύτερα.

Τα βιβλία συνοδεύονται με σχετικά δελτία παραλαβής – ερωτηματολόγια, που θα πρέπει να συμπληρώνονται από τους ενδιαφερομένους τουρίστες, με στόχο να διατηρηθεί η επαφή και συνεχής ενημέρωσή τους για την Κρήτη και μετά την επιστροφή τους στις χώρες τους.

Έτσι, αναμένεται να επιτευχθεί διπλός στόχος. Η επάνοδός τους και πάλι στην Κρήτη ως τουριστών αλλά και η προσέλκυση τους ως καταναλωτών κρητικού ελαιολάδου στις χώρες τους, όπως επισημαίνει ο σύνδεσμος ελαιοκομικών δήμων Κρήτης.

Τα ξενοδοχεία

Στην πρόσκληση του ΣΕΔΗΚ έχουν ήδη ανταποκριθεί πάνω από 30 ξενοδοχεία της Κρήτης, με τα περισσότερα να είναι σε Ρέθυμνο και Χανιά, ενώ θεωρείται βέβαιη η θετική ανταπόκριση και άλλων το επόμενο διάστημα.

Πηγή: neatv.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ