ΔΕΥΑΗ : Το πρόβλημα της λειψυδρίας δεν οφείλεται στις πισίνες

Η ΔΕΥΑ Ηρακλείου σε καμία περίπτωση δεν κάνει «ταξικές» ή άλλου είδους διακρίσεις

Απάντηση στην καταγγελία αναγνώστριας στη στήλη Πολίτες του Cretalive με τίτλο "Νερό πληρώνουμε και νερό δε βλέπουμε!" δίνει από την πλευρά της με επίσημη ανακοίνωση της η ΔΕΥΑΗ :

Στην απάντηση αναφέρεται :

     Η ΔΕΥΑΗ είναι αρμόδια για την υδροδότηση των ξενοδοχείων εντός της πόλης Ηρακλείου και μόνο, καθώς οι μεγάλες τουριστικές μονάδες που προφανώς υπονοείτε στο ανωτέρω e’ mail σας ανήκουν στη χωρική αρμοδιότητα άλλων Δήμων (π.χ Γαζίου και Χερσονήσου), οι οποίοι και εξυπηρετούν τις υδρευτικές τους ανάγκες.

            Η άρδευση των πάρκων της πόλης είναι αρμοδιότητα της Υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου Ηρακλείου όπου μπορείτε να απευθυνθείτε για περαιτέρω πληροφορίες. Ενημερωτικά όμως σας αναφέρομε ότι υπάρχει μέριμνα για τη χρήση νερών «δεύτερης» ποιότητας, τα δε σιντριβάνια της πόλης λειτουργούν με συστήματα εσωτερικής ανακύκλωσης νερού.

            Άποψη μας είναι ότι το μείζον πρόβλημα της λειψυδρίας δεν οφείλεται ούτε στις  πισίνες που διατηρούν κάποιοι δημότες (αρκετές εκ των οποίων τροφοδοτούνται από ιδιωτικές γεωτρήσεις) ούτε στο νερό που παρέχεται στα κολυμβητήρια και στα γυμναστήρια τα οποία προσφέρουν σωματική αγωγή αλλά και εργασία σε μεγάλο μέρος των συμπολιτών μας, αλλά στα οξυμένα φαινόμενα ανομβρίας που έπληξαν ολόκληρη την Κρήτη ήδη από το προηγούμενο έτος, σηματοδοτώντας και το «κλείσιμο» του Φράγματος Αποσελέμη.

            Η ΔΕΥΑΗ από το Μάρτιο του τρέχοντος έτους με τακτικές ενημερώσεις προέβαλε το πρόβλημα συνιστώντας την κατά το δυνατόν ορθολογική χρήση του διαθέσιμου νερού, ενώ με μια σειρά κατασταλτικών μέτρων (επιβολή προστίμων, αφαίρεση υδρομετρητών) προσπαθεί να περιορίσει τα φαινόμενα κατασπατάλησής του. Το γεγονός ότι μερικές περιοχές της πόλης φαίνεται να «ταλαιπωρούνται» λιγότερο από την έλλειψη του νερού δεν οφείλεται  σε τίποτε άλλο παρά στην ύπαρξη ορθά μελετημένων και κατασκευασμένων (ή ανακατασκευασμένων) δικτύων ύδρευσης, τακτική που καταβάλλονται συνεχείς προσπάθειες να επεκταθεί σε όλο και περισσότερες περιοχές της πόλης. Για παράδειγμα  η εξασφάλιση της κρατικής χρηματοδότησης της ήδη έτοιμης μελέτης αντικατάστασης των δικτύων ύδρευσης των Δειλινών θα βελτιώσει σημαντικά τις συνθήκες υδροδότησης της περιοχής που διαμένετε.

Τελειώνοντας σας διαβεβαιώνουμε ότι η ΔΕΥΑ Ηρακλείου σε καμία περίπτωση δεν κάνει «ταξικές» ή άλλου είδους διακρίσεις αλλά υποστηρίζει την ισότιμη και αμερόληπτη διαχείριση του συνόλου των Δημοτών.  Αναγνωρίζοντας το οξύ πρόβλημα της έλλειψης νερού καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του, τόσο με τη διάνοιξη νέων γεωτρήσεων όσο και με την εξασφάλιση της χρηματοδότησης έργων αντικατάστασης και επέκτασης του παλαιού δικτύου ύδρευσης, ενώ η συνεργασία όλων στην υπεύθυνη και προσεκτική χρήση του διαθέσιμου νερού και ο αλληλοσεβασμός εξασφαλίζουν την ομαλή υδροδότηση της πόλης.

Καταληκτικά,  σχετικά με το ζήτημα της χρέωσης των κλήσεων στον πενταψήφιο αριθμό 11122 σας γνωρίζομε ότι τούτο αφορά στην τιμολογιακή πολιτική των παρόχων των τηλεφωνικών υπηρεσιών στην οποία η ΔΕΥΑΗ δεν μπορεί να επέμβει. Σε ό,τι την αφορά και με δεδομένο το φόρτο εργασίας που εξαιτίας των συνθηκών δυσχεραίνει την επικοινωνία του κοινού, σας ενημερώνουμε ότι εντός της ερχόμενης εβδομάδας θα τεθεί σε λειτουργία νέο τηλεφωνικό κέντρο του οποίου οι αυξημένες τεχνικές δυνατότητες θα βελτιστοποιήσουν  και στις ημέρες αιχμής την εξυπηρέτηση των Δημοτών.  

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ