Αμφισβητούν την ανακοίνωση της εργοδοσίας

"Η ανακοίνωση της εργοδοσίας πως όλοι οι εργαζόμενοι είναι πληρωμένοι μας έφτιαξε τη διάθεση.", αναφέρεται στην ανακοίνωση του Δ.Σ του συνδικάτου "Τάλως".

Η ανακοίνωση του "Τάλως" 

"Η ανακοίνωση της εργοδοσίας πως όλοι οι εργαζόμενοι είναι πληρωμένοι μας έφτιαξε τη διάθεση.

Καινούριοι διευθυντές προσπαθούν να υποστηρίξουν τον εργοδότη τους - γι' αυτό άλλωστε πληρώνονται - παραβλέποντας ότι είναι κι αυτοί αναλώσιμοι εργαζόμενοι όπως όλοι μας.

Την θέση τους  κατείχαν άλλοι (αλήθεια πόσοι διευθυντές, γενικοί διευθυντές κλπ. άλλαξαν στην εταιρία τα δυο τελευταία χρόνια);

Άλλοι απολύθηκαν και άλλοι παραιτήθηκαν γιατί δεν άντεξαν το χάλι!

Οι κύριοι εκπρόσωποι της εταιρίας αποφάσισαν να "αποκαταστήσουν" την αλήθεια σαν γνήσιοι θεματοφύλακες κάνοντας αυτό που ξέρουν καλύτερα -  να φλυαρούν με στόχο να μπερδέψουν την κοινή γνώμη και να δικαιολογήσουν τις - κατά την άποψή μας στοχοποιημένες - απολύσεις των συναδέλφων μας - οι οποίες έφτασαν "αισίως" μέχρι στιγμής τις δώδεκα (!) - αύριο μπορεί να έχουμε κι άλλες...

Θα κάνουμε λοιπόν και εμείς από την πλευρά μας μια προσπάθεια αποδόμησης της ανακοίνωσης τους για να δούμε τελικά ποιός λέει αλήθεια.

  • Η αποπληρωμή των εργαζομένων πότε έγινε; "Μήνες πριν" όπως αναφέρετε στην ανακοίνωσή σας ή χθες Δευτέρα 20 Μάρτη ενόψει της προσφυγής μας στην Επιθεώρη Εργασίας την ερχόμενη Παρασκευή  24 Μάρτη; (Υπάρχουν αποδεικτικά statements μισθοδοσίας από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των εργαζόμενων). Μήπως η ιστορία με την πληρωμή του προσωπικού κρατάει τώρα και δύο χρόνια και για να γίνει αυτή η αποπληρωμή έγιναν μια σειρά από κινητοποιήσεις; Το αυτονόητο που αναφέρει λοιπόν η ανακοίνωση ποιό είναι; Είναι αυτονόητο για αυτούς ότι οι εργαζόμενοι να πρέπει να πάνε στον Επόπτη Εργασίας για να πληρωθούν τα δεδουλευμένα; Να κάνουν στάσεις εργασίας μέσα στην σαιζόν; Να τους χρωστάνε δεδουλευμένα μέχρι και χθες; Φαίνεται πως οι κύριοι εκπρόσωποι της εταιρίας έχουν ξεχάσει τι σημαίνει να είσαι εργαζόμενος και μάλλον τους διαφεύγει και η ερμηνεία της  λέξης "αυτονόητο"... 
  • Αποσιωπούν το γεγονός ότι όλα αυτά δεν είναι πρωτοφανή... τα ίδια ακριβώς ζητήματα είχαν (και έχουν) οι συνάδελφοι από τα άλλα ξενοδοχεία  συμφερόντων του κ. Βαμιεδάκη   από το Ηράκλειο μέχρι και την Ρόδο! Απληρωσιά και απολύσεις όσων τόλμησαν να διεκδικήσουν δεδουλευμένα!
  • Για το θέμα της μαθητείας δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Ο Άγιος Νικόλαος και τα περίχωρα είναι κύρια τουριστική περιοχή και όλοι οι συνάδελφοι στα ξενοδοχεία γνωρίζουμε πολύ καλά τί γίνεται με την μαθητεία σε αυτούς τους χώρους είτε πρόκειται για Έλληνες ή  Αλλοδαπούς. Κάνουμε λοιπόν ξεκάθαρο το εξής: Δεν δεχόμαστε ΚΑΝΕΝΑΣ (από όπου και αν προέρχεται) εργαζόμενος με το πρόσχημα της μαθητείας να πληρώνεται 300 ευρώ, να κρατάτει κανονικό πόστο και να δουλεύει 10/ωρα και 12/ωρα.
  •  Για την "πολιτική δίωξη" του κ. Βαμιεδάκη - γιατί έτσι την παρουσιάζετε -  σας διαβεβαιούμε το εξής: Κανένας συνάδελφος δεν κατεβαίνει υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος και σίγουρα δεν μας ενδιαφέρει καθόλου η θέση του, μπορεί να την κρατήσει όσο θέλει! Όμως αυτό που έχει σημασία  και ας μην προσπαθείτε να κρυφτείτε πίσω από το δάκτυλό σας, είναι πως αν ο υπεύθυνος αντιπεριφερειάρχης για τον Τουρισμό της Κρήτης ακολουθεί τέτοιες τακτικές δεν χρειάζεται δα και πολλή φαντασία να καταλάβουμε τι κάνουν οι υπόλοιποι! 
  •  Τέλος μιας και μας συμβουλεύετε για το πως πρέπει να λειτουργεί το συνδικαλιστικό κίνημα θα δώσουμε και μεις από την πλευρά μας μια συμβουλή για το πως  πρέπει να λειτουργεί μια πραγματικά υγιής επιχείρηση: Ξεκινήστε  την προσπάθεια με το να πληρώνετε κανονικά και στην ώρα τους τους εργαζόμενους που απασχολείτε, σταματήστε την εντατικοποίηση της δουλειάς, προσλάβετε εξειδικευμένο προσωπικό πλήρους απασχόλησης και τότε θα δείτε και την αύξηση της ποιότητας που ζητάτε αλλά και τα καλά σχόλια στα διάφορα sites που παρακολουθούν οι tour operators.
  • Όσο "ταράζετε" τους εργαζόμενους στην φθηνή εργασία, απλήρωτη  υπερωρία, στις καθυστερήσεις στους μισθούς και στην εντατικοποίηση, όσο προσπαθείτε "να βγάλετε από την μύγα ξύγκι", τόσο θα πέφτουν οι παρεχόμενες υπηρεσίες και τόσο θα βρίσκετε απέναντί σας το συνδικαλιστικό κίνημα που λειτουργεί για τα συμφέροντα των εργαζόμενων όπως αναφέρετε στην ανακοίνωσή σας. Η αναφορά σας αυτή πραγματικά μας δίνει έμπνευση για τις επόμενες μάχες που θα δοθούν και θα δώσουμε όλες μας της δυνάμεις για να ανταποκριθούμε στα αυξημένα καθήκοντα που βάλατε στο συνδικαλιστικό κίνημα της περιοχής. "



Η ανακοίνωση της εταιρείας 

"Με αφορμή ανακριβή και παραπλανητικά δημοσιεύματα που προέρχονται από το Eπιχειρησιακό Σωματείο εργαζομένων του ξενοδοχείου της εταιρείας μας ELOUNDA BREEZE, αλλά και από το Συνδικάτο «ΤΑΛΩΣ», αισθανόμαστε την ανάγκη να αποκατασταθεί η αλήθεια με πραγματικά στοιχεία, καθώς είναι πλήρη συνθημάτων, αντιφάσεων και απειλών, αλλά αγνοούν επιλεκτικά τα γεγονότα.

Η εταιρεία ΑΥΡΑ ΕΛΟΥΝΤΑΣ ΑΕ, συμφερόντων Μιχάλη Βαμιεδάκη, προσέλαβε όλους τους εργαζόμενους της και τους απασχόλησε με βάση την τοπική συλλογική σύμβαση του νομού Λασιθίου, καταβάλλοντας τους όλες τις νόμιμες αποδοχές.

Δεν υπάρχουν οφειλές σε εργαζόμενους, είναι όλοι εξοφλημένοι εδώ και μήνες, σε αντίθεση με πολλά άλλα ξενοδοχεία του νομού αλλά και της Ελλάδος που ακόμα πασχίζουν να λάβουν τα δεδουλευμένα τους. Αυτό μάλιστα το επιβεβαίωσε και το ίδιο το Επιχειρησιακό Σωματείο δια στόματος του προέδρου του κατά την ομιλία του τον Ιανουάριο 2017 στην κοπή της πίτας τους, η οποία και δημοσιεύτηκε διαδικτυακά, παρουσιάζοντας το αυτονόητο, δηλ. την εξόφληση, ως κατόρθωμα τους !

Οι λίγοι μαθητές από χώρες της Ε.Ε. που απασχολούνται νόμιμα στο ξενοδοχείο είναι εντός των αριθμητικών ορίων που ορίζει ο νόμος και δεν έγινε ποτέ καμία υπέρβαση. H επιλογή τους δε, όπως και για όλο το προσωπικό γίνεται με αξιοκρατικά κριτήρια γιαυτό και προκαλεί αρνητική εντύπωση η αναφορά στο δημοσίευμα περί «βαπτισμένων μαθητών από τις χώρες της ανατολικής Ευρώπης». Το σιδηρούν παραπέτασμα έχει πέσει εδώ και δεκαετίες και οι ρατσιστικοί διαχωρισμοί μεταξύ «Ανατολικών» και «Δυτικών» παραπέμπουν στο μακρινό σκοτεινό παρελθόν.

Κατά τα 2 χρόνια της εκμετάλλευσης του ξενοδοχείου, η εταιρεία παρουσίασε λειτουργικές ζημιές, που οφείλονται σε διάφορους εσωτερικούς και εξωτερικούς  παράγοντες, αυτό όμως δεν την εμπόδισε να καταβάλει όλα τα δεδουλευμένα στους εργαζόμενους και να διατηρήσει τις θέσεις εργασίας, ανακαινίζοντας μάλιστα το ξενοδοχείο και αναβαθμίζοντας το τουριστικό προϊόν που προσφέρεται.

Κατά την περσινή σαιζόν παρατηρήθηκαν προβλήματα στις παρεχόμενες υπηρεσίες που αποτυπώνονται σε δημοσιεύσεις πελατών στο διαδίκτυο, σε αναγνωρισμένα site τις βαθμολογίες των οποίων  οι Tour operators λαμβάνουν σοβαρά υπ’ όψη  τους, επηρεάζοντας έτσι αρνητικά την πορεία των κρατήσεων του ξενοδοχείου. Το γεγονός  αυτό οδήγησε την εταιρεία στην απόφαση να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και βελτιώσεις σε όλα τα επίπεδα, συμπ. και του ανθρώπινου δυναμικού για την αναβάθμιση των υπηρεσιών της με κύριους γνώμονες την ικανοποίηση των πελατών της, τη βιωσιμότητα της και τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

Είναι νόμιμο δικαίωμα και υποχρέωση της κάθε εταιρείας σε μια ελεύθερη αγορά να διασφαλίζει τη σωστή λειτουργία της αξιολογώντας αξιοκρατικά το έμψυχο δυναμικό της και να στελεχώνει τις θέσεις εργασίας με αυτούς που θεωρεί καταλληλότερους."

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ