ΚΟΣΜΟΣ
Γνωρίστε τους 7 πιο ακριβοπληρωμένους TikTokers του κόσμου αυτή τη στιγμή
Αύξησαν τα έσοδά τους το 2021 και μπήκαν με φόρα στο 2022
SHARE:
Το TikΤοk είναι η πιο διάσημη social media πλατφόρμα αυτή τη στιγμή ειδικά στις νεαρότερες ηλικίες. Δεν είναι διόλου τυχαίο άλλωστε που εκτόπισε τη Google -ναι, τη κεντρική σελίδα όλων των υπολογιστών του κόσμου- ως τον πιο δημοφιλή online προορισμό. Οι αστέρες της πλατφόρμας εισχωρούν σιγά-σιγά και στις ζωές μας εκτός της ψηφιακής φούσκας με ρόλους σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, τις δικές τους κολεξιόν ρούχων και συναυλίες σε μερικά από τα σημαντικότερα και μεγαλύτερα γήπεδα του κόσμου. Ένα είναι σίγουρο πως -εκτός απρόοπτου- ήρθαν για να μείνουν και το Forbes θέλησε να απαριθμήσει τα έσοδα τους για το 2021 που μας πέρασε.
Και επειδή λατρεύει τα οικονομικά βρήκε πως οι επτά παρακάτω TikTokers μπαίνουν στο 2022 ως οι πιο ακριβοπληρωμένοι influencers της πλατφόρμας, έχοντας εκτοξεύσει τα έσοδά τους για το 2021. Ας τους γνωρίσουμε:
Charli D'Amelio - $17.5 εκ. | 133 εκ. followers
Λέγεται Charli D'Amelio και θεωρείται η βασίλισσα του TikTok με τους περισσότερους ακόλουθους από κάθε άλλον influencer, ενώ έχει μια μεγαλύτερη αδερφή τη Dixie -θα τη δούμε παρακάτω. Τα προς το ζην της βγάζει με τεράστια χορηγίες από την Invisalign, τη Morphe (εταιρία καλλυντικών), πρόσφατα με την αλυσίδα εστίασης Dunkin' Donuts, ενώ μαζί με την Dixie και σε συνεργασία με τον κολοσσό ενδυμάτων Hollister λάνσαραν το δικό τους brand ρούχων, Social Tourist. Είχε τόση επιτυχία που η 10% αύξηση στα συνολικά έσοδα πωλήσεων της Hollister για το 2021 προήρθε από την Social Tourist. Σα να μην έφτανε αυτό ετοιμάζουν τη δική τους τηλεοπτική σειρά αλά "Kardashians", το Charli vs. Dixie στο Hulu.
Dixie D'Amelio - $10 εκ. | 57 εκ. followers
Όπως προαναφέραμε είναι η μεγαλύτερη αδερφή της Charli αλλά έχει τη μισή δημοσιότητα όπως φαίνεται και από τους αριθμούς των followers. Ωστόσο μπόρεσε να ξεφύγει κάπως από τη σκιά της μικρής αδερφής της κάνοντας καριέρα ως ποπ τραγουδίστρια με δύο επιτυχίες τόσο στα charts όσο και στο TikTok, τα "F***k Boy" και "Psycho". Εκτός από την καθημερινή της ζωή έδωσε και μια ματιά στους ακόλουθούς της από την προσωπική της ζωή, μοιράζοντας στιγμές με τον φίλο της Noah Beck, άλλον έναν υψηλού προφίλ σταρ του TikTok.
Addison Rae - $8.5 εκ. | 86 εκ. followers
Το 2021 ήταν η χρονιά της καθώς όχι μόνο μπήκε στην λίστα των πιο ακριβοπληρωμένων TikToker του κόσμου αλλά πρωταγωνίστησε και στην ταινία He's All That του Netflix, κάνοντας το υποκριτικό της ντεμπούτο. Η ταινία κατάφερε να πατήσει στο Νο.1 του Netflix σε 78 χώρες, επομένως όχι κι άσχημα για μια ρομαντική κωμωδία. Η μεγαλύτερη συνεργασία με brand της Rae είναι αυτή με την American Eagle, που όλως τυχαίως είναι ανταγωνίστρια της Hollister, που σπονσοράρει τις αδερφές D'Amelio. Επίσης λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών τη Item Beauty μαζί με την Madeby Collective, τα οποία πωλούνται σε πολύ γνωστά καταστήματα όπως τα Sephora.
Bella Poarch $5 εκ. | 87 εκ. followers
Η δημοφιλία της 24χρονης Poarch εκτοξεύθηκε στα ύψη τον τελευταίο χρόνο και είναι πλέον η 3η influencers με τους περισσότερους followers της πλατφόρμας. Ξεκίνησε "μόλις" τον Αύγουστο του 2020 όταν δημοσίευσε ένα lip-synch βίντεο με το τραγούδι "M to B". Η καταγωγή της είναι από Φιλιππίνες αλλά μεγάλωσε στο Τέξας των ΗΠΑ και από μικρή έδειξε την κλίση της προς το τραγούδι, παρόλο που οι γονείς της δεν ήθελαν να ασχοληθεί με τη φώτα της δημοσιότητας. Θα περιμένατε όμως να ακούσετε πως μια από τις μεγαλύτερες TikTokers υπηρέτησε στο πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ; Κι όμως υπηρέτησε ως μηχανικός ελικοπτέρων με τετραετή θητεία.
Έχει συνεργαστεί για διαφημιστικά με την Prada, την Google ακόμη και το Tinder και πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο της single με τίτλο "Build a Bitch' θέλοντας να ξεκινήσει μια νέα φάση στην καριέρα της.
Josh Richards $5 εκ. | 36 εκ. followers
Είναι μόλις 19 χρονών και από τα αγαπημένα πρόσωπα της Gen Z, που έχει καταφέρει να κλείσει συμφωνίες με γιγαντιαίες εταιρίες όπως η Amazon και η Cash App. Λανσάρισε επίσης τα δικά του ενεργειακά ποτά που πωλούνται σε mainstream αλυσίδες όπως η Walmart, ενώ έχει ιδρύσει τη δική του εταιρία επιχειρηματικών κεφαλαίων την Animal Capital. Η δική του σειρά ρούχων VC συγκέντρωσε 15 εκατομμύρια δολάρια τα οποία επένδυσε σε μια εφαρμογή ονόματι PearPop όπου οι influencers μπορούν να βρουν συνεργάτες και στην Colossal, ένα εργαστήριο μηχανικής που στοχεύει να αναστήσει μαμούθ(!).
Kris Collins $4.75 εκ. | 42 εκ. followers
Ακόμη ένα παράδειγμα του πόσο εύκολα και γρήγορα μπορεί να γίνει διάσημος κανείς μέσω του TikTok και να βγάζει τρελά λεφτά. Η Collins πριν την πανδημία ήταν κομμώτρια στο Βανκούβερ και όταν ο κορωνοϊός δεν της επέτρεπε να εξασκεί το επάγγελμά της, κατέβασε το TikTok -ύστερα και από προτροπή του αδερφού της- και αυτό ήταν. Ουσιαστικά το περιεχόμενό της είναι σαν ένα συνεχόμενο σόου με κωμικά σκετς όπου εμφανίζονται διάφοροι χαρακτήρες που τους υποδύεται η ίδια ή συγγενείς της. Επίσης τα πηγαίνει περίφημα και στο YouTube με 4.5 εκατομμύρια συνδρομητές. Επειδή είναι και family-friendly το περιεχόμενό της οι εταιρίες πέφτουν στα πόδια της για χορηγίες όπως η Hershey (σοκολάτες), Pantene και η Lionsgate (εταιρία παραγωγής).
Avani Gregg $4.75 εκ. | 39 εκ. followers
Ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2019 και έγινε γνωστή ως το κορίτσι κλόουν, δημοσιεύοντας beauty περιεχόμενο με μαθήματα μακιγιάζ, τα περισσότερα εκ των οποίων την έδειχναν σαν Harley Quinn. Η δημοφιλία της εκτοξεύθηκε και έτσι παράτησε την δουλειά της ως ναυαγοσώστρια λίγο μετά και μετακόμισε από την επαρχία της Ιντιάνα στο Λος Άντζελες. Αποτελεί ένα από τα ιδρυτικά μέλη του Hype House μιας κολεκτίβας influencers που αποτέλεσαν την αφετηρία της ανόδου του TikTok στην ποπ κουλτούρα. Πρόσφατα απέκτησε και έναν ρόλο στη διαδικτυακή σειρά του Snap, Chicken Girls, ενώ ο διάσημος εκδοτικός οίκος Simon & Schuster ετοιμάζει μια αυτοβιογραφία της.