Στην...αποκάλυψη ότι το σύνθημα της καμπάνιας του ΕΟΤ «Greek summer is a state of mind» δεν είναι και τόσο πρωτότυπο αλλά κλεμμένο προχώρησε μέσω Twitter ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάριος Κάτσης.
Όπως υπενθύμισε δεικτικά σε όλους, το σλόγκαν προέρχεται από αντηλιακά προϊόντα γνωστής εταιρείας καλλυντικών.
Και για να προλάβει αντιδράσεις, ανέβασε κ τη σχετική φωτογραφία.
Οι φήμες που λένε ότι το φετινό spot για τον #τουρισμό είναι από διαφήμιση αντηλιακού έλεγχονται...
— Marios Katsis (@marios_katsis) June 5, 2020
Πόσο πληρώθηκε είπαμε;#state_of_mind#ΝΔ_απατεωνες#summertime #κυβερνηση_Μητσοτακη#τουρισμος pic.twitter.com/kAdZLtsQvc
Επίσης, ο δικηγόρος Βασίλης Σωτηρόπουλος επισήμανε ότι το σλόγκαν έχει κατοχυρωθεί ως trademark από αμερικανική εταιρεία το 2013
Το έχει κατοχυρώσει άλλος, στις ΗΠΑ ως διεθνές εμπορικό σήμα, από το 2013. pic.twitter.com/GiWTFmctrP
— Sotiropoulos (@Sotiropoulos) June 5, 2020