Τελικά, πόσο πρωτότυπο είναι το «Greek summer is a state of mind»;

...αποκαλύψεις μέσω Twitter

Στην...αποκάλυψη ότι το σύνθημα της καμπάνιας του ΕΟΤ «Greek summer is a state of mind» δεν είναι και τόσο πρωτότυπο αλλά κλεμμένο προχώρησε μέσω Twitter ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάριος Κάτσης.

Όπως υπενθύμισε δεικτικά σε όλους, το σλόγκαν προέρχεται από αντηλιακά προϊόντα γνωστής εταιρείας καλλυντικών.

Και για να προλάβει αντιδράσεις, ανέβασε κ τη σχετική φωτογραφία. 

 

Επίσης, ο δικηγόρος Βασίλης Σωτηρόπουλος επισήμανε ότι το σλόγκαν έχει κατοχυρωθεί ως trademark από αμερικανική εταιρεία το 2013

 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ