ΑΠΟΨΕΙΣ
Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ και το πολιτικό κέντρο που χάνεται !
Αν για τον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι απλά ζητούμενο να ξαναφέρει στις πλατείες των αγανακτισμένων, τη νέα φουρνιά των νεόπτωχων, αλλά να αναζητήσει ζωτικό χώρο στις δεξαμενές του πολιτικού κέντρου τότε έπραξε πολιτικό έγκλημα...
Γράφει ο Δεκανέας Αλλαγής
Έχουν ειπωθεί τόσα πολλά για το πολυσυζητημένο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τους δημοσιογράφους και τα 50ευρα που πέφτουν από τον ουρανό, που μικρή σημασία παίζει να κατατεθεί μία γνώμη ακόμη: εξάλλου οι απόψεις είναι σαν τον ποπό... ο καθένας έχει κι από μία!
Το πολιτικό ερώτημα που προκύπτει, εκτός από το γεγονός πως το διαφημιστικό μήνυμα, συζητήθηκε, σχολιάστηκε, υβρίστηκε και πρωταγωνίστησε στα social, άρα πέτυχε το σκοπό των επικοινωνιολόγων που το σχεδίασαν, είναι αν έφερε οφέλη στο ΣΥΡΙΖΑ κι αν στην προσπάθεια να προβάλει την ατζέντα του, είχε πολιτικά κέρδη.
Εάν το ζητούμενο ήταν να συσπειρώσει τη βάση του, να τονώσει τους φανατικούς οπαδούς του και να δημιουργήσει μια διαδικασία επανεκκίνησης του πολιτικού διαλόγου, όπως εκείνος το σχεδιάζει, τότε οι εμπνευστές του είναι απολύτως δικαιωμένοι.
Αν όμως για το φορέα ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι απλά ζητούμενο να ξαναφέρει στις πλατείες των αγανακτισμένων, τη νέα φουρνιά των νεόπτωχων, αλλά να αναζητήσει ζωτικό χώρο στις δεξαμενές του πολιτικού κέντρου, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν έκανε απλώς ένα πολιτικό έγκλημα, έκανε κάτι παραπάνω: έπραξε ένα λάθος.
Οι ψηφοφόροι σήμερα που είναι διεκδικούμενοι από τα δυο μεγάλα κόμματα- ανάμεσα δηλαδή στο ΚΙΝΑΛ το ΣΥΡΙΖΑ και τη ΝΔ- βλέποντας να ξαναζεί το διχαστικό και πολωτικό κλίμα του 2012-2014, απωθούνται από τον τρόπο με τον οποίο επιχειρείται η επονομαζόμενη αριστερή επανάκαμψη.
Αυτό που δεν κατανοούν στο ΣΥΡΙΖΑ είναι πως το τσουβάλιασμα, τοξικότητα συν εικόνα του και η λογική του « εμείς από δω κι όλοι άλλοι απέναντι», δεν φέρνει πια μετακινήσεις ψηφοφόρων, δεν πείθει αλλά προφανώς απομακρύνει τις κρίσιμες μάζες, που θέλουν προτάσεις και όχι συνθήματα στις αδιαμόρφωτες συνθήκες μετά την πανδημία.
Αυτό που δεν έχουν κατανοήσει πλήρως στην Κουμουνδούρου είναι πως όσο τους υπενθυμίζεις την εικόνα σου, προ του 2015, τόσο εκείνοι ( οι κρίσιμοι πάντα κι όχι οι οπαδοί) αμφιβάλλουν πως μπορείς να αποτελέσεις μια ώριμη, εναλλακτική και κυρίως ρεαλιστική πρόταση εναλλαγής.
Διότι καλοί και Άγιοι οι Βαξεβάνης - Πολάκης που η αισθητική τους φαίνεται να ενέπνευσε τους επικοινωνιολόγους στο σποτάκι, αλλά το μόνο που κάνουν είναι να μην στέλνουν απλά 50ευρα στο Μωϋσή, μα και ψήφους, καθώς το αφήγημα του μετεκλογικού ΣΥΡΙΖΑ δείχνει άγευστο και απωθητικό σε εκείνους που κρίνουν συνήθως την τύχη της χώρας!