"Ζητούν κατανόηση όταν υποτιμούν την νοημοσύνη του κόσμου"

Οφείλουν πρωτίστως με ευγένεια και αξιοκρατικά να εξυπηρετήσουν...

Αγαπητό Cretalive,

Με αφορμή την απάντηση του κου. Πάγκαλου που δημοσιεύσατε πριν 3 μέρες, ο οποίος καταθέτει τα στοιχειά της υπηρεσίας αναφορικά με τον αριθμό των φακέλων "υπαγωγής στο ταμείο ανεργίας" που εξυπηρετεί το υποκατάστημα της Ν. Αλικαρνασσού, ενώ ζητάει την κατανόηση του κόσμου έχω να δηλώσω τα παρακάτω:

Προσωπικά έχω καταθέσει τα δικαιολογητικά μου από 11/12/19. Από αρχές της προηγούμενης εβδομάδος φαίνεται η αίτηση σε επεξεργασία.Την Πέμπτη φαίνεται ολοκλήρωση της επεξεργασίας με προγενέστερη ημερομηνία αλλά κατάθεση ποσού στην τράπεζα μέχρι και την Παρασκευή που μας πέρασε δεν έγινε. Και το αναφέρω γιατί μπήκε στην διαδικασία να δηλώσει μέχρι ποια ημερομηνία έχει γίνει ολοκλήρωση επεξεργασίας φακέλων, κάτι που προφανώς δεν ισχύει. Ίσως βρήκαν τρόπο να "κερδίσουν" χρόνο.

Ζητάει κατανόηση, την οποία δεν την έχει κερδίσει κανένας εμπλεκόμενος. Όφειλαν να στελεχώσουν ακόμα και με απόσπαση προσωπικοί το υποκατάστημα, το οποίο εξυπηρετεί το μεγαλύτερο ποσοστό σε εποχικούς υπάλληλους για συγκεκριμένο διάστημα.

Είναι απαράδεκτο να έχουν υπάλληλο ασφάλειας στον οποίο έχουν δώσει αρμοδιότητες να δίνει νούμερα εξυπηρέτησης κατά βούληση από ένα μηχάνημα το οποίο έχουν βγάλει επίτηδες εκτός λειτουργίας σκεπασμένο με ένα χαρτί ή με επιτραπέζιο Ημερολόγιο.

Δεν μπορεί να έχουν αίτημα κατανόησης όταν υποτιμούν την νοημοσύνη του κόσμου, τον οποίο οφείλουν πρωτίστως με ευγένεια και αξιοκρατικά να εξυπηρετήσουν.

Κατανοώ την κούραση και ότι θα υπάρξουν εντάσεις άλλα πάντα είχα την απορία, αυτό ειναι δικαίωμα έχει δοθεί μόνο σε δημόσιους υπαλλήλους;

Οι υπόλοιποι έχουμε το μαγικό ραβδί ή μας πληρώνουν κάτι παραπάνω;

Ευχαριστώ

Ι.Κ


Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ