Το success story του ελληνικού τουρισμού

Η επιλογή της χρονικής στιγμής δεν είναι καθόλου τυχαία αφού οι μήνες από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο δεν είναι πληρωμένοι

Αγαπητό Cretalive,

Την εποχή που η χώρα μας κατάφερε να βγει από τα μνημόνια, και προσπαθεί να προσελκύσει επενδύσεις, επιχειρήσεις και δώσει κυριολεκτικά Γη και ύδωρ σε οποιοδήποτε απλά θέλει να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά στην χώρα της παχιάς φασολάδας, ήρθε ως βεγγαλικό η κατάρρευση της Thomas Cook.Για αυτούς που δεν γνωρίζουν από τουρισμό και συγκεκριμένα από βρετανικά τουριστικά πρακτορεία η μέθοδος πτώχευσης στα τέλη Σεπτεμβρίου δεν είναι πρωτάκουστη.

Φυσικά η επιλογή της χρονικής στιγμής δεν είναι καθόλου τυχαία αφού οι μήνες από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο δεν είναι πληρωμένοι.

Δυστυχώς αυτό μεταφράζεται σε υστέρηση εσόδων των ξενοδοχείων, η οποία θα μεταφερθεί δευτερεύοντος σε προμηθευτές και προσωπικό των ξενοδοχείων.

Αυτό λοιπόν που πρέπει να αναρωτηθούμε όλοι είναι :

Γιατί δεν διαχειριζόμαστε εμείς τον τουρισμό και στηριζόμαστε σε κάθε τυχάρπαστο και τυχοδιωκτικό τουριστικό πρακτορείο;

Μήπως η ίδρυση ενός ενιαίου κρατικού ελληνικού τουριστικού πρακτορείου θα έλυνε το πρόβλημα;

Τροφή για σκέψη; Ίσως. Ρεαλιστική λύση; Μπορεί.

Δηλαδή πόσο ανέφικτη είναι η δημιουργία μιας μηχανής κρατήσεων την οποία θα χρηματοδοτήσουν τα ξενοδοχεία και η προμήθεια θα δίνεται αποκλειστικά και μόνο για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και την προσέλκυση νέων τουριστών;

Όπως και να έχει αυτοί που έπαθαν την ζημιά με την Thomas Cook σίγουρα την είχαν πάθει και παλιότερα με την Thomson κ.α Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού...

Δεν μπορεί λοιπόν να εξαρτάται ο κλάδος του τουρισμού από τα ξενοδοχεία που εξαρτώνται από τα ξοφλημενα τουριστικά πρακτορεία.

Είναι αυτό success story;

Ένας αναγνώστης

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ