Πήγε για ψώνια και ... έφυγε κακήν κακώς

Η αναίτια συμπεριφορά από υπάλληλο

Αγαπητό Cretalive,

θέλω να εκφράσω το παράπονό μου για τη συμπεριφορά της οποίας έτυχα σε μεγάλο πολυκατάστημα του Ηρακλείου.

Στις 2/4/2019, στις 11.00 το πρωί, πήγα στο πολυκατάστημα για να πάρω πράγματα που ήθελα κι έμεινα έκπληκτος από τη συμπεριφορά υπαλλήλου της εταιρείας.

Μόλις με αντίκρισε μια υπάλληλος της εταιρείας σε έναν από τους διαδρόμους στο τμήμα εξωτερικών χώρων, έβαλε τις φωνές, λέγοντάς μου ... τί δουλειά έχω εγώ εκεί και τι γυρεύω στο κατάστημα - μπροστά ήταν κι άλλοι πελάτες.

Έκπληκτος ρώτησα την κυρία "Συγνώμη, σε εμένα μιλάτε;" και απάντησε τα ίδια: "Τί δουλειά ε΄χεις εσύ εδώ..."

Απάντησα: "Συγνώμη δεν ήξερα ότι για να έρθω να ψωνίσω πρέπει να πάρω ειδική άδεια" και πως λυπάμαι για τη συμπεριφορά της και θα απευθυνθώ στη διεύθυνση.

Μπαίνοντας μέσα στο κατάστημα, βλέπω κάποιον άλλο υπάλληλο, και ρωτώντας τον που θα βρω έναν υπεύθυνο μου απάντησε πως, όποιον δω στους διαδρόμους με συγκεκριμένου χρώματος πουκάμισο, είναι υπεύθυνος και να ψάξω να βρω κάποιον.

Αισθάνθηκα τόσο άσχημα και προσβλήθηκα από τη συμπεριφορά των υπαλλήλων ώστε αναγκάστηκα να φύγω. Έχω ενημερώσει τη διεύθυνση για τη συμπεριφορά των υπαλλήλων και θέλω να δώσω συγχαρητήρια, αν αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας, για τον τρόπο αντιμετώπισης των πελατών...

Μ.Κ.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ