Περίμενε ... μάταια να παραλάβει την αγορά του!

Πως μπορούν, όμως, οι πολίτες να βρουν το ... δίκιο τους;

Καλησπέρα και χρόνια πολλά, 

Για πολλά χρόνια επιλέγω τις ηλεκτρονικές αγορές και κατά συνέπεια παραλαμβάνω μέσω κούριερ. 

Έχω επιλέξει τον αποκλεισμό συγκεκριμένου franchise στο Ηράκλειο, με κατάστημα στην 62 μαρτύρων και στο κέντρο του Ηρακλείου, λόγω επανειλημμένων μη ορθών πρακτικών απέναντι μου (και σε άλλους πελάτες τους τα ίδια κάνουν).

Όπως το ότι ήμουν στο σπίτι μου περιμένοντας να παραλάβω και όταν αυτό δεν έγινε και επικοινώνησα μαζί τους, μου είπαν ότι πέρασαν και δεν με βρήκαν!

Ότι άφησαν ειδοποιητήριο ενώ ήμουν στο σπίτι μου, το οποίο και δεν βρήκα, οπότε τότε μου είπαν ότι το πήρε ο άνεμος μάλλον (έχουμε και κουδούνι). Δεν είναι τυχαίο ότι η εταιρεία για την οποία εργάζομαι σταμάτησε την συνεργασία μαζί τους, πανελλαδικά, μόλις σε 3 μήνες.

Ο λόγος που επικοινωνώ μαζί σας όμως είναι το τελευταίο συμβάν, διότι μετά από αγορά μου σε μεγάλο πολυκατάστημα μου διέφυγε να ζητήσω να μην παραλάβω από την συγκεκριμένη εταιρεία, αντικείμενο μικρού όγκου και εύθραυστο αλλά μιας κάποιας σοβαρής αξίας (περίπου 500€). 

Ενώ λοιπόν μέσω του tracking είδα ότι έχουν ήδη παραλάβει (28/12), με ενημέρωσαν μετά από τηλεφωνική μου επικοινωνία ότι θα παραλάβω την ίδια ημέρα. Ματαίως όμως περίμενα.

Την επόμενη (29/12) μου είπαν ότι δεν κατέστη δυνατή η παράδοση λόγω άγνωστων στοιχείων παραλήπτη(!!!) και εάν τους δώσω τα στοιχεία μου θα παραλάβω την επόμενη (30/12) άγνωστη ώρα οπότε γιορτινές μέρες πρέπει να βιδωθώ στο σπίτι μου να μην χάσω την παράδοση και πάμε για το καινούριο χρόνο. 

Βεβαίως και επικοινώνησα με το κατάστημα που έκανα την αγορά και με ενημέρωσαν ότι η παράδοση έγινε ως έπρεπε ( με τα στοιχεία μου δλδ.). 

Οπότε σας ρωτώ: Εμείς οι καταναλωτές ως πότε θα είμαστε έρμαια αντί επαγγελματιών; (θα φταίει η έρμη η κρίση όταν θα κλείσουν όμως)

Πως μπορούμε άραγε να βρούμε το δίκιο μας απέναντι σε τέτοιες συμπεριφορές;

Εάν ήθελα να στείλω κάτι και τους καλούσα στο χώρο μου θα έρχονταν την ίδια μέρα, για το λάθος τους όμως ούτε κουβέντα να το διορθώσουν.

Γ.Θ

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ