"Καπέλο" στο λογαριασμό του τηλεφώνου για να δηλωθεί βλάβη στον ΔΕΔΔΗΕ

Η αναμονή κόστισε 50 ευρώ!

Αγαπητό Cretalive,

Μετά την κακοκαιρία της 13ης Νοεμβρίου, κόπηκε το ρεύμα, λόγω βλάβης σε στύλο του ΔΕΔΔΗΕ.
Για να δηλώσω την βλάβη κάλεσα στο 11500 και με είχαν σε αναμονή περίπου...70 λεπτά! (όταν έφτανε η αναμονή κοντά στα 14 λεπτά έπεφτε η γραμμή και έπρεπε να ξανακαλέσω).
Το αποτέλεσμα, όπως καταλαβαίνετε ήταν να μου έρθει ο λογαριασμός του κινητού μου - πλέον του παγίου - φουσκωμένος κατά 50 ευρώ!
Η επιπλέον χρέωση ήταν για κλήσεις σε πενταψήφιους αριθμούς και γνωρίζω ότι μόνο στο 11500 κάλεσα και μόνο αυτή τη μέρα.

Γιατί δεν δίνουν τη δυνατότητα να τους καλείς σε έναν αριθμό και να απαντούν μόλις είναι διαθέσιμοι για να μη σε έχουν σε αναμονή και να πρέπει να πληρώσεις τόσα πολλά;
Στο κάτω κάτω καλείς για να τους δηλώσεις ότι κάπου το δικό τους δίκτυο έχει πρόβλημα!

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Α.Σ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ