Και "καμμένος" και ταλαιπωρημένος και μη....αποζημιωμένος

H περιπέτεια του ιδιοκτήτη του οχήματος

Καλή σας μέρα, 

Με λένε Αντώνη Σφακιανάκη και κατοικώ στο Ηρακλειο Κρήτης.

Τον Αύγουστο του 2009 αγόρασα καινούργιο Νissan Qashqai 1600 από την αντιπροσωπεία της Νissan (Εμμ. Βενερης) στο Ηρακλειο.

Από τότε μέχρι και σήμερα όλα τα σέρβις είχαν γίνει κανονικά στην αντιπροσωπεία και το αυτοκίνητο ήταν σε άριστη κατάσταση!

Τον Αυγουστο του 2016 μετά από ένα ταξίδι περίπου μιας ώρας το αυτοκίνητο μου πήρε φωτιά εν κινήσει στο χώρο του κινητήρα.Η Νissan στην Αθήνα μου απάντησε μετά από τρεις μήνες ότι δεν έχουν καμία ευθύνη και δεν με αποζημίωνει!

Ο ορκωτός εμπειρογνώμονας που έβαλα αναφέρει πτώση μονωτικού υλικού πάνω στην εξάτμιση(καταλύτης) με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά!

Με έχουν ταλαιπωρήσει παρά πολύ από τότε και έχουν δείξει πλήρη αδιαφορία!
Η στάση τους απέναντι μου ήταν απαράδεκτη!

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ