Έμεινε χωρίς νερό και στο τηλέφωνο δεν απαντά κανείς ...

Σε απελπισία οι δημότες

Καλημέρα σας, 

Καλέσαμε χθες στο 11122 που είναι η 24ωρη εξυπηρέτηση σε προβλήματα βλάβης ύδρευσης γιατί έσπασε ένας σωλήνας στο χωριό Καλλονή του Δήμου Καζαντζάκη, προφανώς όμως έχει γίνει προώθηση σε κάποιο κινητό, στο οποίο θα έπρεπε να είναι σε επιφυλακή, οπότε θα έπρεπε να τσεκάρει ο κάθε υπάλληλος στην θέση αυτή, αν το κινητό του έχει σήμα εκεί που βρίσκεται. 

Όπως καταλαβαίνετε, κανείς δεν απάντησε γιατί το κινητό δεν πιάνει. 

Δεν ξέρω αν ανήκει στην ΔΕΥΑΗ το χωριό αυτό, αλλά δεν βρήκα κανένα άλλο τρόπο να επικοινωνήσω και να με καθοδηγήσουν ποιον να ενημερώσω για να επισκευαστεί η ζημιά, όσον το δυνατόν γρηγορότερα.

Είμαι πολίτης Ηρακλείου, γνωρίζω για την λειψυδρία, σέβομαι και δεν σπαταλώ άδικα νερό, πληρώνω τους λογαριασμούς μου στην ώρα τους και περιμένω ανάλογη συμπεριφορά από την υπηρεσία που μου κόβει κάθε 2 μέρες το νερό για την προστασία αυτού, χωρίς να μπορεί να αντεπεξέλθει στις δικές του υποχρεώσεις που είναι αν μη τι άλλο να σηκώνει ένα τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης για να ενημερώσω πως ένας σωλήνας έσπασε και θα τρέχει άδικα στους δρόμους το νερό... 

Που δυστυχώς λέμε νεράκι...

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ