Αισχροκέρδεια ή ανικανότητα;

Να δείχνουν περισσότερο σεβασμό στους πελάτες τους

Τις τελευταίες μέρες φιλοξενήθηκε στην πόλη μας μια πολύ αξιόλογη μουσικοθεατρική παράσταση σε γνωστό κινηματοθέατρο.
Όμως ο χώρος φιλοξενίας δεν στάθηκε σε καμία περίπτωση αντάξιος της παράστασης:

Θέλοντας να παρακολουθήσουμε την παράσταση εξασφαλίσαμε εισιτήρια μέσω προπώλησης από επίσημο μεταπωλητή τους 4-5 ήμερες νωρίτερα.
Φτάνοντας στον χώρο και ενώ τα εισιτήρια ακυρώθηκαν κανονικά με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι οι θέσεις για τις οποίες είχαμε εισιτήριο ήταν κατειλημμένες από άτομα με τον ίδιο αριθμό εισιτήριου !

Έτσι η υπάλληλος υποδοχής μας τοποθέτησε όπως όπως σε μια ακρούλα, το ένα άτομο μάλιστα σε ανοιγώμενη πρόσθετη θέση. Παρά την δυσαρέσκεια μας,  θεωρώντας ότι επρόκειτο για ανθρώπινο λάθος και ότι λόγω της δημοφιλίας της παράστασης δεν υπήρχαν διαθέσιμες άλλες θέσεις δεν θελήσαμε να δημιουργήσουμε περαιτέρω προβλήματα.

Όταν όμως διαπιστώσαμε ότι περίπου 10 λεπτά ΜΕΤΑ από την προκαθορισμένη ώρα έναρξης της παράστασης από τα εκδοτήρια συνεχίζονταν να εκδίδονται ακόμα  εισιτήρια εύλογα  δημιουργήθηκε η απορία γιατί ενώ υπήρχαν θέσεις εμάς που είχαμε προπληρώσει μας παραπέταξαν σε σκαμπουδάκι.

Όταν λοιπόν θέλησα να διαμαρτυρηθώ στον κύριο στα εκδοτήρια αυτός εξαγριώθηκε και με παρέπεμψε άκομψα  στον μεταπωλητή τους.........πάλι καλά που δεν μας χτύπησε κιόλας..........

Τα λάθη είναι ανθρώπινα, κανείς δεν αντιλέγει, όταν όμως υπάρχει τρόπος να διορθωθούν και αυτό δεν γίνεται, κατά την άποψη μου, είναι είτε δείγμα ανικανότητας  είτε διάθεση αισχροκέρδειας.

Εν τέλει βέβαια, θέση βρέθηκε λόγω της αλληλεγγύης των υπόλοιπων θεατών, οι αλγεινές εντυπώσεις όμως έμειναν. Καλό θα ήταν λοιπόν στο μέλλον να δείχνουν περισσότερο σεβασμό στους πελάτες τους      

Μ.Ψ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ