Υψηλές ταχύτητες για την ελληνική online αγορά μόδας

Ο ρυθμός ανάπτυξης την περίοδο 2018 - 2019 προβλέπεται στο 8% και η πορεία αναμένεται ανοδική τα επόμενα χρόνια

Την ώρα που η αγορά αναζητά μια ανάσα στις ενδιάμεσες εκπτώσεις (2 έως 15 Μαΐου), σε συνέχεια της πασχαλινής αγοράς που δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των εμπόρων, η online αγορά μόδας συνεχίζει να κινείται με υψηλότερη ταχύτητα, με τις προβλέψεις να αναφέρουν ανάπτυξη 8% για φέτος τοποθετώντας την αξία της πάνω από τα 350 εκατ. ευρώ και με προοπτική να ξεπεράσει τα 410 εκατ. ευρώ σε μια τριετία.

Ουσιαστικά διαπιστώνεται ότι οι αγορές μέσω διαδικτύου αυξάνονται σημαντικά, σε αντίθεση με τις γενικές πωλήσεις στον κλάδο της μόδας, οι οποίες παραμένουν σχεδόν στάσιμες. Ο ρυθμός ανάπτυξης την περίοδο 2018 - 2019 προβλέπεται στο 8% και η πορεία αναμένεται ανοδική τα επόμενα χρόνια, ενώ με ορίζοντα το 2022 η αξία της αγοράς εκτιμάται ότι θα σπάσει το φράγμα των 400 εκατ. ευρώ. Στις εκτιμήσεις αυτές καταλήγει έρευνα με τη συμμετοχή 1.000 Ελλήνων καταναλωτών, που διεξήγαγε η Glami, μια online παγκόσμια πλατφόρμα πληροφόρησης γύρω από θέματα μόδας, μέλος του ομίλου Inspigroup - που δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και πλέον δραστηριοποιείται σε 13 χώρες, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα, όπου συνεργάζεται με περισσότερα από 250 e-shops.

Οι τάσεις που περιγράφει η Glami επιβεβαιώνονται από την ετήσια μελέτη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που προβλέπει ότι το 2019 περίπου 4 εκατομμύρια Έλληνες θα αγοράσουν online προϊόντα/υπηρεσίες αξίας πάνω από 5 δισ. ευρώ, με τάση αυξητική τα επόμενα χρόνια και με την ένδυση/υπόδηση να ελκύει πάνω από 4 στους 10 καταναλωτές. Εξάλλου, οι κορυφαίες κατηγορίες online αγορών με βάση την έρευνα του ELTRUN είναι: διαμονή σε καταλύματα (με το 50% των απαντήσεων), ταξιδιωτικές υπηρεσίες (46%), έτοιμο φαγητό (43%), ένδυση/υπόδηση (42%), εξοπλισμός Η/Υ (41%), ηλεκτρονικές συσκευές (40%), εισιτήρια για εκδηλώσεις (39%), βιβλία (37%), οικιακά είδη (36%), είδη φαρμακείου (30%), προσωπική φροντίδα (30%) και ασφάλειες (26%).

Σύμφωνα με την έρευνα που έχει κάνει για την ελληνική αγορά το Glami, οι καταναλωτές εκτιμούν την ευκολία πρόσβασης στις online αγορές, την ποικιλία επιλογών και κυρίως τις προσφορές και τις συμφέρουσες τιμές - εξού και το γεγονός ότι η μία στις τρεις αγορές πραγματοποιείται πλέον online (35,56%).

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ