Υποτονική η επένδυση των Ελλήνων επιχειρηματιών στις ηλεκτρονικές πωλήσεις

Πάντως, και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες δεν εμφανίζουν ιδιαίτερα μεγάλη ανάπτυξη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Μία ακόμη αρνητική επίδοση έχει η Ελλάδα και αυτή τη φορά αφορά το χαμηλό ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων που πραγματοποιoύν πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου. Πάντως, και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες δεν εμφανίζουν ιδιαίτερα μεγάλη ανάπτυξη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Υποτονικές ήταν συνολικά στην ΕΕ το 2015 οι επιδόσεις των εταιρειών όσον αφορά τις πωλήσεις μέσω ηλεκτρονικού καναλιού. 

Με τον μέσο κοινοτικό όρο να βρίσκεται στο 16,7% (λιγότερες από δύο στις δέκα επιχειρήσεις στην ΕΕ-28 χρησιμοποίησαν το κανάλι του Internet για πωλήσεις) το 2015, η Ελλάδα βρίσκεται πολύ χαμηλότερα, με το αντίστοιχο ποσοστό να κινείται μόλις στο 6,17%. Η επίδοση της Ελλάδας την κατατάσσει στην προτελευταία θέση της ΕΕ, ξεπερνώντας μόνο τη Βουλγαρία, όπου το σχετικό ποσοστό το 2015 διαμορφωνόταν σε 5,84%.

Η ηλεκτρονική απουσία των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, την οποία επιβεβαιώνουν τα στοιχεία του Digital Agenda Scoreboard, στερεί από το ευρωπαϊκό επιχειρείν πολύτιμους πόντους ανταγωνιστικότητας. Σε μια εποχή που τα ψηφιακά εργαλεία εξελίσσονται σε βασικό συστατικό επαγγελματικής επιτυχίας στον επιχειρηματικό κόσμο, η ΕΕ εξακολουθεί να υπολείπεται των διεθνών ανταγωνιστών της στο κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Για το έτος 2015 17 χώρες - μαζί και η Ελλάδα - βρίσκονται κάτω από τον μέσο κοινοτικό όρο, ενώ μόνο 11 εμφανίζουν επιδόσεις ανώτερες αυτού. 

Στον αντίποδα της Βουλγαρίας και της Ελλάδας, που βρίσκονται στην τελευταία και στην προτελευταία θέση της κατάταξης, κινούνται η Ιρλανδία, όπου περισσότερες από μία στις τρεις επιχειρήσεις (32,2%) πραγματοποιούν πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου.

Τη δεύτερη καλύτερη επίδοση για το 2015 πέτυχε η Σουηδία, με το 26,3% των σουηδικών επιχειρήσεων να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ από πολύ κοντά ακολουθεί η Δανία με 26%. 

Η Γερμανία, το Βέλγιο, η Τσεχία, η Μεγάλη Βρετανία, η Κροατία, η Πορτογαλία, η Λιθουανία και η Ολλανδία είναι οι χώρες οι οποίες εμφάνισαν το 2015 επιδόσεις ανώτερες του μέσου όρου της ΕΕ όσον αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές υπολείπονταν του μέσου όρου.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ