Στα σκαριά και η δημιουργία Κέντρων Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων

Αυτό προέκυψε από τη συνάντηση που είχε ο ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή στην Κοζάνη με τη διοίκηση του επιμελητηρίου της πόλης

Διεύρυνση των Υπηρεσιών Μίας Στάσης και δημιουργία Κέντρων Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων θα περιλαμβάνονται στη νέα νομοθεσία για τα επιμελητήρια, όπως προέκυψε και από τη συνάντηση που είχε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Αντώνης Παπαδεράκης, στην Κοζάνη με τη διοίκηση του επιμελητηρίου της πόλης, καθώς και του επιμελητηρίου Καστοριάς.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, διαπιστώθηκε ευρεία συναίνεση γύρω από τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές που πρότεινε ο κ. Παπαδεράκης σε θέματα, όπως η ενίσχυση του ρόλου και των αρμοδιοτήτων των επιμελητηρίων, μέσω της διεύρυνσης των Υπηρεσιών Μιας Στάσης (ΥΜΣ) και της δημιουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων, η φύση της δημόσιας εποπτείας επί του θεσμού και η περαιτέρω τόνωση της αντιπροσωπευτικότητας στην εκλογή των οργάνων διοίκησης στο σύνολο του θεσμού.

Συζητήθηκαν προτάσεις για τη συγκρότηση των επιμελητηρίων σε περιφερειακό επίπεδο, λαμβάνοντας υπ' όψιν τις τοπικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες σε κάθε Περιφέρεια. Η προκαταρκτική διαβούλευση με τα επιμελητήρια περιλαμβάνει και άλλες συναντήσεις, με στόχο να τεθεί άμεσα σε επίσημη δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου για την υλοποίηση αυτής της μεταρρύθμισης.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ