ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στα $222 δισ. οι παγκόσμιες δαπάνες για gaming το 2022
Το mobile gaming θα εισφέρει στον κλάδο το 61% των εσόδων του, ήτοι $136 δισ.
Ακόμη ένα έτος ρεκόρ θα είναι το 2022 για την παγκόσμια βιομηχανία του gaming, με τα έσοδα να εκτιμώνται στα $222 δισ. Η άνοδος της βιομηχανίας στηρίζεται πλέον κυρίως στο mobile gaming, το οποίο - στα τέλη του τρέχοντος έτους - θα αντιπροσωπεύει ποσοστό 61% των συνολικών εσόδων του κλάδου, ήτοι $136 δισ.
Μάλιστα, τα έσοδα του κλάδου του mobile gaming αναμένεται ότι θα αυξηθούν φέτος 1,7 φορές ταχύτερα από τη συνολική αγορά παιχνιδιών. Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της Data.ai (πρώην App Annie) και της IDC, ενώ τα έσοδα του mobile gaming αυξάνονται, εκείνα από παιχνίδια που παίζονται σε υπολογιστή ή σε κονσόλες περιορίζονται.
Ειδικότερα, η αγορά του gaming μέσω κονσόλας να μειωθεί στα $42 δισ., τα παιχνίδια PC/Mac να εισφέρουν $40 δισ. στα συνολικά έσοδα του τομέα και οι φορητές κονσόλες $4 δισ.
Σύμφωνα με την έκθεση “Gaming Spotlight 2022” των δύο εταιρειών, σε παγκόσμιο επίπεδο, οι χρήστες κατέβασαν 45% περισσότερα παιχνίδια για κινητά την εβδομάδα το 1ο τρίμηνο του 2022 από τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Μάλιστα είναι εντυπωσιακό ότι το 1ο τρίμηνο του 2022, οι καταναλωτές ξόδευαν πάνω από $1,6 δισ. την εβδομάδα σε παιχνίδια για κινητά στο iOS και στο Google Play, αύξηση 30% σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα.
Ποιοι παίζουν περισσότερο
Από την έκθεση “Gaming Spotlight 2022” προκύπτει ότι η περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού είναι αυτή, που σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου αγοράς στις παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες για gaming. Η Κίνα πρωτοστάτησε σε αυτήν την ανάπτυξη το 1ο τρίμηνο του 2022, ενώ η Βόρεια Αμερική και η Δυτική Ευρώπη αντιστοιχούσαν στο ήμισυ των δαπανών για παιχνίδια για κινητά.
Στο μεταξύ, τα μέλη της, οι Gen X και οι Baby Boomers, είναι οι χρήστες, που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση στις δαπάνες για mobile gaming.
Όσον αφορά το ποια είναι τα βασικά παιχνίδια που κυριαρχούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών και άρα στις καταναλωτικές δαπάνες εντός των καταστημάτων εφαρμογών, κυριαρχούν τα παιχνίδια με διαδικτυακές λειτουργίες σε πραγματικό χρόνο, όπως PvP (player-vers-player), αλλά και τα παιχνίδια μεταξύ πλατφορμών, όπως το PUBG Mobile.
Σύμφωνα, τέλος, με την έκθεση, η ροή παιχνιδιών αύξησε την αφοσίωση και τη δημιουργία εσόδων: Οι πλατφόρμες που εστιάζουν στο gaming, όπως το Twitch , το Omlet Arcade και το BOOYAH Live σημείωσαν επιταχυνόμενη αύξηση της αφοσίωσης των χρηστών.
Οι αναλυτές, σχολιάζοντας τη δυναμική του mobile gaming, τονίζουν με νόημα ότι “το gaming μέσω κινητών τηλεφώνων πρακτικά “εκδημοκρατίζει” τον κλάδο των παιχνιδιών, αφού είναι προσιτά σε περισσότερους χρήστες. Το κινητό εκδημοκρατίζει τον χώρο και είναι, πλέον, ο κύριος μοχλός ανάπτυξης για την παγκόσμια βιομηχανία του gaming”, αναφέρει η μελέτη.