Μόνο το 27% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών ζήτησε αποζημίωση για αποσκευές

Σύμφωνα με τη Σύμβαση του Μόντρεαλ και το εθνικό δίκαιο των χωρών, οι επιβάτες δικαιούνται να ζητήσουν αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία μεταξύ $ 1.525 και $ 3.500.

Μόνο το 27% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών έχει καταθέσει αίτημα αποζημίωσης για κατεστραμμένες ή καθυστερημένες αποσκευές στο αεροδρόμιο, σύμφωνα με έρευνα της AirHelp.

Σύμφωνα με τη Σύμβαση του Μόντρεαλ και το εθνικό δίκαιο των χωρών, οι επιβάτες δικαιούνται να ζητήσουν αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία μεταξύ $ 1.525 και $ 3.500.

Η AirHelp ρώτησε περισσότερους από 2.000 ανθρώπους για να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες ασκούν τα δικαιώματά τους όταν τα ταξιδιωτικά σχέδια πηγαίνουν στραβά. Τα αποτελέσματα των ερευνών της AirHelp δείχνουν ότι οι τρεις βασικοί λόγοι για τους οποίους οι επιβάτες δεν υπέβαλαν αξίωση αποζημίωσης λόγω των ζητημάτων αποσκευών έχουν ως εξής: δεν πίστευαν ότι θα δικαιούνταν αποζημίωση (31%), δεν γνώριζαν τα δικαιώματά τους (26%), και δεν ήξεραν πώς να υποβάλουν αξίωση (24%). Τα αποτελέσματα αυτά αποδεικνύουν ότι η εφαρμογή της Σύμβασης του Μόντρεαλ και του εθνικού δικαίου της χώρας δεν είναι αρκετά διαδεδομένη και οι ταξιδιώτες «χαρίζουν» τα χρήματα στις αεροπορικές εταιρείες. 

"Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο, ώστε να εκπαιδεύσουν τους ταξιδιώτες για τα δικαιώματά τους. Διαπιστώσαμε ότι το 27% των ταξιδιωτών στην Ευρώπη δεν έχουν υποβάλει αξίωση, αν και είχαν δικαίωμα αποζημίωσης μετά από ζητήματα με τις αποσκευές τους. Πολλοί Ευρωπαίοι δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους βάσει της Σύμβασης του Μόντρεαλ, η οποία επικυρώθηκε από περισσότερες από 120 χώρες. Η συγκεκριμένη σύμβαση προστατεύει τους επιβάτες όταν οι αποσκευές τους καθυστερούν, καταστρέφονται ή χάνονται ενώ βρίσκονται στη φροντίδα των αεροπορικών εταιρειών », σχολιάζει η Χρύσα Πομόνη, εκπρόσωπος της AirHelp. "Η έρευνά μας δείχνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν πολλά να μάθουν όταν πρόκειται για τα δικαιώματά τους και ότι οι αεροπορικές εταιρείες και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής έχουν πολλή δουλειά για να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους ταξιδιώτες. Δημιουργήσαμε την AirHelp πάνω από πέντε χρόνια πριν για να εκπαιδεύσουμε και να υποστηρίξουμε τους επιβάτες και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να βοηθήσουμε τους ταξιδιώτες να πάρουν την αποζημίωση που είναι δικαίως δική τους ».

Πηγή: tornosnews.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ