LIFESTYLE
Ο Τζόνι Ντεπ μπήκε στο TikTok και ετοιμάζει θριαμβευτική επιστροφή
Το όνομα του ηθοποιού σαρώνει στα social media – «Τα καλύτερα έρχονται και ένα νέο κεφάλαιο έχει επιτέλους αρχίσει», είχε πει μετά το τέλος της δίκης ο σταρ
Ο Τζόνι Ντεπ φαίνεται πως σχεδιάζει θριαμβευτικό come back μετά την ηχηρή του νίκη στη δίκη με την Άμπερ Χερντ. Χθες μάλιστα ο διάσημος ηθοποιός εμφανίστηκε στο TikTok, καθώς ο ίδιος συνεχίζει την περιοδεία του με τον μουσικό Τζεφ Μπεκ.
Οι θαυμαστές του σταρ παρατήρησαν ότι το απόγευμα της Δευτέρας, ο 58χρονος Ντεπ μπήκε στην εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης με ένα επαληθευμένο προφίλ. Το βιογραφικό του γράφει «περιστασιακός θεατρίνος» και από τα πρώτα λεπτά είχε καταφέρει να συγκεντρώσει περισσότερους από 250.000 followers και πλέον αγγίζει τους 2 εκατομμύρια ακολούθους.
Πηγή από το περιβάλλον του Ντεπ δήλωσε στην Post ότι ο κινηματογραφικός αστέρας θέλει οπωσδήποτε να επιστρέψει στη μεγάλη οθόνη και ελπίζει ότι η καριέρα του ως ηθοποιός θα αναζωογονηθεί στο μέλλον.
Προς το παρόν, η πηγή είπε ότι ο Ντεπ επικεντρώνεται στον εαυτό του και στη μουσική του και απολαμβάνει το βάρος που έβγαλε από τους ώμους του, η νίκη στη δίκη εναντίον της πρώην συζύγου του Άμπερ Χερντ.
Ο Ντεπ παρέμεινε στο Ηνωμένο Βασίλειο για να συνοδεύσει τον φίλο μουσικό και συνεργάτη του Μπεκ, στην περιοδεία του. Έχει εμφανιστεί στη σκηνή σε αρκετές συναυλίες του κιθαρίστα, μεταξύ των οποίων και σε μία στο Royal Albert Hall του Λονδίνου στα τέλη του περασμένου μήνα.
Κερδοφόρο brand name, έχουν εκτοξευτεί οι πωλήσεις του οίκου Dior
Το όνομά του φαίνεται επίσης να είναι και πάλι ένας κερδοφόρο brand name. Η Dior, η οποία στάθηκε στο πλευρό του σταρ πριν από την ετυμηγορία, φέρεται να είδε ένα άλμα στις πωλήσεις του «Sauvage», της κολώνιας που προωθεί ο Depp.
Οι θαυμαστές του αγοράζουν το εν λόγω άρωμα, το οποίο πωλείται στα 155 δολάρια για να δείξουν την υποστήριξή τους στον ηθοποιό, ανέφερε η Wall Street Journal την περασμένη εβδομάδα.
Η Dior δεν δημοσιεύει τους αριθμούς των πωλήσεών της, αλλά η Journal ανέφερε ότι το άρωμα του Ντεπ είναι η κορυφαία σε πωλήσεις ανδρική κολόνια στα ηλεκτρονικά καταστήματα Sephora και Ulta. Το WWD ανέφερε ότι είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές άρωμα στον κόσμο.
«Γνωρίζει ότι η Dior, ειδικότερα, ήταν σταθερή και ακλόνητη στην υποστήριξή του και θα είναι πάντα ευγνώμων σε αυτούς και σε όλους όσους τον υποστήριξαν μέσω των πωλήσεων για λογαριασμό του», δήλωσε εκπρόσωπος του Ντεπ στην Journal. Στο TikTok, τα βίντεο με το hashtag #diorsauvage έχουν προβληθεί περί τις 350 εκατομμύρια φορές.
Σαρώνει στα social media o χολιγουντιανός σταρ
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι ο ηθοποιός έχει βρει φιλικό κοινό στο TikTok, το οποίο κατακλύστηκε από περιεχόμενο υπέρ του Depp καθ' όλη τη διάρκεια της δίκης του εναντίον της Χερντ στο Fairfax της Βιρτζίνια που διήρκεσε έξι εβδομάδες.
Το hashtag #JohnnyDepp έχει 33,5 δισεκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα, τέσσερις φορές περισσότερο από το παγκόσμιο πληθυσμό. Το #JusticeforJohnnyDepp έχει 20,2 δισεκατομμύρια προβολές. Ένα περιπαικτικό hashtag που χρησιμοποιείται για να χλευάσει τη Χερντ, το #AmberTurd, έχει 4,3 δισεκατομμύρια προβολές, ενώ το #JusticeforAmberHeard έχει μόλις 85,9 εκατομμύρια προβολές.
Η άφιξη του Ντεπ στην πλατφόρμα, ωστόσο, έρχεται καθώς ορισμένοι χρήστες του TikTok φαίνεται να στρέφονται εναντίον του ηθοποιού και να έρχονται με το μέρος της Heard.
Παρόλα αυτά, ένα πρώην στέλεχος της Disney είπε πρόσφατα στο περιοδικό «People» ότι ο Ντεπ θα μπορούσε να επιστρέψει ως Jack Sparrow με μια έκτη ταινία των «Πειρατών της Καραϊβικής», αν το ήθελε.
Στη δήλωσή του μετά την ετυμηγορία των ενόρκων την περασμένη εβδομάδα, ο Ντεπ άφησε να εννοηθεί ότι ενδεχομένως να οργανώσει μια επιστροφή στην κεντρική σκηνή.
«Τα καλύτερα έρχονται και ένα νέο κεφάλαιο έχει επιτέλους αρχίσει», είχε πει χαρακτηριστικά ο ανακουφισμένος Ντεπ.