ΚΡΗΤΗ

Τι απαντά ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί στα παράπονα δημότη

Απάντηση σε άρθρο πολίτη «Ζητώ να είμαστε σοβαροί»

Τι απαντά ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί στα παράπονα δημότη

Απαντώντας στον δημότη που έστειλε επιστολή στο Cretalive περιγράφοντας μία δυσάρεστη εμπειρία που είχε με επαγγελματία αυτοκινητιστή στο χώρο του αεροδρομίου "Ν. Καζαντζάκης", ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Ν. Ηρακλείου, αναφέρει:

"Όταν υπάρχουν «μαϊμουνιές» όπως αναφέρει ο πολίτης, τις αναδεικνύουμε με τον σωστό τρόπο.

Καταγγέλλουμε το περιστατικό με τα στοιχεία του παραβάτη στο Αστυνομικό Τμήμα ή και στον Σύλλογο των ταξί, επώνυμα, ώστε ο κάθε κατεργάρης να μπει στη θέση του.

Και επειδή ο Σύλλογος έχει ενημερωθεί για το περιστατικό ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι στο Αεροδρόμιο Ηρακλείου τηρείτε σειρά προτεραιότητας και οφείλουν όλοι οι πολίτες να σέβονται. 

Αναμονή υπάρχει στις τράπεζες , στο φούρνο, στο αεροπλάνο κατά την επιβίβαση, γενικά παντού.

Δυστυχώς οι ξένοι επισκέπτες του νησιού μας, ζητούν πληροφορίες και οφείλουμε να τις παρέχουμε όπως ορίζει ο νόμος για τα ταξί.

Δυστυχώς όμως ο νόμος δεν ορίζει πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τον βιαστικό επιβάτη που θέλει να έχει πάντα προτεραιότητα. 

Όσον αφορά την συμπεριφορά του συναδέλφου, θα θέλαμε πολύ να ενημερωθούμε και να πράξουμε ανάλογα αν όντως ισχύουν όσα καταγράφονται στο άρθρο.

Μακριά λοιπόν από τα ταξί του Ηρακλείου όσοι προσπαθούν να τα εμπλέξουν και να τα χαρακτηρίσουν « μη επαγγελματίες» « τριτοκοσμικούς διαπλεκόμενους"

 

 

Δείτε επίσης:

Η άφιξη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου και η δυσάρεστη εμπειρία

 

 

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο

 


 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση