Στην ψηφιακή εποχή η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου

Εξασφάλισε για τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των σχολικών μονάδων ευθύνης της την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών. 

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου συνεχίζει την προσπάθεια για μετάβαση στην ψηφιακή εποχή έχοντας  εξασφαλίσει  για τους Διευθυντές και Προϊσταμένους των σχολικών μονάδων ευθύνης της την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών. 

Για την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου έχουν εγκριθεί 365 πιστοποιήσεις  ψηφιακών υπογραφών και η διαδικασία παροχής τους στους δικαιούχους Διευθυντές και Προϊσταμένους των σχολικών μονάδων ευθύνης της υπηρεσίας βρίσκεται σε εξέλιξη. Μέχρι στιγμής, έχουν εκδοθεί 220 ηλεκτρονικές υπογραφές, αριθμός που καλύπτει το 60% επί του συνόλου των πιστοποιήσεων που έχουν εγκριθεί. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό εργασιών της υπηρεσίας, η διαδικασία αναμένεται να έχει  ολοκληρωθεί επιτυχώς έως το τέλος Μαρτίου. Στην επίσημη ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου υπάρχει αναρτημένο το θεσμικό πλαίσιο καθώς και οδηγίες βήμα-βήμα για την διαδικασία έκδοσης των ψηφιακών υπογραφών και την τεχνική υποστήριξη των δικαιούχων. 

Σημειώνεται ότι η διαδικασία ψηφιακής υπογραφής γίνεται πιο απλή. Οι νέου τύπου ηλεκτρονικές υπογραφές δεν απαιτούν τη χρήση ειδικού USB stick, όπως συνηθίζονταν.  Αντ’ αυτού παρέχονται μέσω της ειδικής πλατφόρμας https://webapp.mindigital-shde.gr ή https://sign.mindigital-shde.gr και κάθε δικαιούχος χρησιμοποιεί τους προσωπικούς του κωδικούς, απλουστεύοντας έτσι την διαδικασία. 

Η ψηφιακή υπογραφή προστατεύει την αυθεντικότητα και ακεραιότητα ενός ηλεκτρονικώς διακινούμενου εγγράφου διασφαλίζοντας ότι το έγγραφο δεν έχει αλλοιωθεί ή παραποιηθεί, καθώς οποιοδήποτε αλλαγή ή τροποποίηση προκύψει στο έγγραφο μετά την ψηφιακή υπογραφή, ακυρώνεται.

Με γνώμονα, λοιπόν,  τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας και με πρωτοβουλία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα δοθούν μισό εκατομμύριο ψηφιακές υπογραφές με σκοπό να διευκολυνθούν οι συναλλαγές με το Δημόσιο αλλά και μεταξύ ιδιωτών. Ειδικότερα, όσον αφορά τον Δημόσιο Τομέα, 150.000 ψηφιακές υπογραφές παρέχονται στο προσωπικό 42 φορέων του Δημοσίου που εργάζεται σε Υπουργεία, Ανεξάρτητες Αρχές, την Προεδρία της Κυβέρνησης και την Προεδρία της Δημοκρατίας. 

Την περίοδο αυτή με τις ιδιαίτερες συνθήκες εργασίας λόγω της πανδημίας, αναμφίβολα, διευκολύνονται, με αυτό τον τρόπο, τόσο οι συναλλαγές πολιτών με τον δημόσιο τομέα (G2C) όσο και οι συναλλαγές μεταξύ των υπηρεσιών δημοσίου τομέα (G2G).



Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από Κρήτη και Ηράκλειο
 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ