ΚΡΗΤΗ

Περιοδεία κλιμακίων του ΚΚΕ Χανίων σε χώρους εκπαίδευσης

Παρόντες και οι υποψήφιοι βουλευτές του κόμματος στον νομό Χανίων

Περιοδεία κλιμακίων του ΚΚΕ Χανίων σε χώρους εκπαίδευσης

Ολοκληρώθηκε ένας πρώτος κύκλος περιοδειών σε χώρους εκπαίδευσης, στα πλαίσια του πολιτικού ανοίγματος της Τομεακής Επιτροπής Χανίων του ΚΚΕ, με θέμα «Τα κέρδη τους, οι νεκροί μας!», με επικεφαλής τους υποψήφιους βουλευτές Χανίων του ΚΚΕ, Αλέκο Μαρινάκη, Δημήτρη Ανθούση, Μαρία Γιαννάκη, Χαριτίνη Παπαδάκη.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΚΚΕ Χανίων:

"Σε όλους τους χώρους, τη συζήτηση απασχόλησε το τραγικό έγκλημα στα Τέμπη και η ανάγκη να μη συγκαλυφθεί, να φτάσει το μαχαίρι στο κόκαλο. Η συζήτηση πολύ εύστοχα συνδέθηκε και από τους ίδιους τους εργαζόμενους με τα οξυμμένα προβλήματα σχολικής στέγης και υποδομών, αντισεισμικού και αντιπλημμυρικού ελέγχου, πυρασφάλειας και υποστελέχωσης. 

Οι υποψήφιοι βουλευτές του ΚΚΕ χαιρέτισαν τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις όλων των εργαζομένων και της νεολαίας μας, που κουρέλιασαν το κυβερνητικό αφήγημα του ανθρώπινου λάθους και των ευθυνών που τάχα διαχέονται σε όλους μας, σε όλη την κοινωνία. 

ΚΚΕ Χανίων εκπαίδευση

Οι ευθύνες είναι συγκεκριμένες και έχουν ονοματεπώνυμο, που δεν είναι άλλο από την πολιτική της απελευθέρωσης και των ιδιωτικοποιήσεων που πιστά έχουν υπηρετήσει όλα τα αστικά κόμματα που κυβέρνησαν και κυβερνούν τη χώρα και εκπορεύονται από τις κεντρικές κατευθύνσεις της ΕΕ. Είναι χαρακτηριστικά τα ίδια τα στοιχεία της ΕΕ, που δείχνουν πως μόνο το 2021, στους σιδηρόδρομους της ΕΕ είχαμε 1.389 σημαντικά ατυχήματα, με 636 νεκρούς, ενώ τα 97 αφορούσαν σε μετωπικές συγκρούσεις τρένων. 

Οι υποψήφιοι βουλευτές του Κόμματος, καταδίκασαν απερίφραστα την προσπάθεια της κυβέρνησης να συνδέσει το τραγικό έγκλημα με την «αξιολόγηση», που η έλλειψή της τάχα αποτελεί την αιτία όλων των δεινών και στην εκπαίδευση. 

ΚΚΕ Χανίων εκπαίδευση

Μια προσπάθεια που πέφτει στο κενό από την ίδια την πραγματικότητα, αφού δεν μπορεί να απαντήσει πού οδήγησε η αξιολογημένη αντιπλημμυρική προστασία, όταν από το 2019 οι ζημιές στον νομό μας ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί, ενώ με την πρώτη μπόρα τα σχολεία μας είτε κλείνουν, είτε πλημμυρίζουν. Πού οδήγησε η αξιολογημένη υγεία, όταν με την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας, μετρήσαμε χιλιάδες νεκρούς και τα νοσοκομεία μας σήμερα βρίσκονται στα όρια της κατάρρευσης. Πού οδήγησε ο αξιολογημένος σε κάθε φάση της ιδιωτικοποίησής του ΟΣΕ, όταν αυτές τις μέρες ζήσαμε το τραγικό δυστύχημα, με θύματα δεκάδες νέους. 

Πώς θα συμβάλει η «αξιολόγηση» στη βελτίωση σχολείων και εκπαίδευσης, όταν στην πλειοψηφία τους είναι παλιά, χωρίς αντισεισμική θωράκιση και αναγκαίες υποδομές; Πώς θα συμβάλει η «αξιολόγηση», όταν το 1/3 των εργαζομένων είναι συμβασιούχοι, που προσλαμβάνονται σταδιακά στη διάρκεια της χρονιάς και κάθε χρόνο κλείνει το σχολικό έτος με χιλιάδες κενά;

Είναι χαρακτηριστικά τα παραδείγματα σχολείων του νομού μας, στα οποία περιόδευσαν οι υποψήφιοι βουλευτές του ΚΚΕ και σε άλλα τόσα που θα επισκεφθούν το επόμενο διάστημα, όπως το ΕΠΑΛ Καστελίου, που μετά τον σεισμό του 2019, μαθητές και εκπαιδευτικοί στοιβάζονται σε κοντέινερ και ο εξοπλισμός των εργαστηρίων βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο, εκτεθειμένος στις καιρικές συνθήκες, αναμένοντας το νέο κτίριο για το οποίο δεν υπάρχει ακόμα σαφές χρονοδιάγραμμα. 

ΚΚΕ Χανίων εκπαίδευση

Αντίστοιχα, πώς θα συμβάλει η «αξιολόγηση» στο οξυμμένο πρόβλημα σχολικής στέγης στο 4ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο, όπου το προσωπικό εργάζεται ακόμα και στους διαδρόμους, ενώ οι τουαλέτες των μαθητών δεν έχουν προσβασιμότητα για ΑμΕΑ;

Αντίστοιχα προβλήματα υπάρχουν σε όλα τα σχολεία που επισκέφθηκαν τα κλιμάκια της Τομεακής Επιτροπής.

Τα στελέχη του ΚΚΕ τόνισαν πως κανένα από τα αστικά κόμματα που κυβέρνησαν και κυβερνούν τη χώρα δεν απασχολεί η ουσιαστική βελτίωση και αναβάθμιση των σχολείων και της εκπαίδευσης. Το αποδεικνύουν άλλωστε και όλα τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά εκπαιδευτικοί, μαθητές και οι οικογένειές τους στο «δημόσιο» σχολείο και συνειδητά παραμένουν άλυτα εδώ και δεκαετίες.

Αυτό που βρίσκεται στο επίκεντρο της πολιτικής τους είναι η βασική κατεύθυνση της ΕΕ, να μετατραπούν και τα σχολεία σε αυτόνομες «επιχειρήσεις», που θα καλούν τους γονείς να πληρώνουν πολύ ακριβά για μια πολύ «φτηνή» μόρφωση των δεξιοτήτων, με κριτήριο τις ανάγκες της αγοράς. Με βάση αυτό το εγκληματικό κριτήριο, του κέρδους, που στο βωμό του μετράμε καθημερινά νεκρούς, θα κατηγοριοποιούνται σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές.

Οι υποψήφιοι βουλευτές του ΚΚΕ κάλεσαν τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν την πάλη τους απέναντι σε ένα κράτος που δε διστάζει να δολοφονεί νέους ανθρώπους, προκειμένου να εξυπηρετήσει την ανάγκη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων να κερδοφορούν, που δε διστάζει να  αξιοποιεί την αλματώδη ανάπτυξη της τεχνολογίας για να ξεσπιτώνει τον λαό με τους πλειστηριασμούς, που δε διστάζει να αφήνει τις λαϊκές οικογένειες χωρίς νερό, ρεύμα και τροφή, μπουκώνοντας την ίδια ώρα τις μεγάλες επιχειρήσεις με πακτωλό ζεστού κρατικού χρήματος, που δε διστάζει να τσακίζει το δικαίωμα των παιδιών μας στην ολόπλευρη μόρφωση, προκειμένου να διαμορφώσει τον αυριανό εργαζόμενο στα μέτρα του κεφαλαίου.

Γι’ αυτό είναι ζήτημα ζωής και θανάτου να πυκνώσει αυτή η μαζική οργανωμένη δύναμη που αναπτύχθηκε στον απόηχο του τραγικού εγκλήματος στα Τέμπη και ακόμα πιο αποφασιστικά να μπει σε τροχιά σύγκρουσης με τις αιτίες που κυριολεκτικά τσακίζουν τις ζωές μας στον βωμό του κέρδους, τόσο στον δρόμο του αγώνα, στις κινητοποιήσεις και τη μεγάλη απεργία στις 16 Μαρτίου, αλλά και στην κάλπη. Γιατί είναι κρίσιμο όλα τα αστικά κόμματα που όλα μαζί και εναλλάξ διαμόρφωσαν μέχρι σήμερα τις συνθήκες βαρβαρότητας που βιώνει ο λαός μας, να βγουν όσο το δυνατό πιο αδύναμα από τις κάλπες και απέναντι στην επόμενη αντιλαϊκή κυβέρνηση να βρίσκεται ένα δυνατό, ισχυρό ΚΚΕ, που αποτελεί εγγύηση για τους αγώνες και τις κατακτήσεις που μπορεί να μετρήσει σήμερα ο λαός μας αλλά και για την προοπτική που μπορεί να οδηγήσει στην κοινωνία που έχουμε ανάγκη και αποκλειστικό κριτήριό της θα αποτελεί η κάλυψη των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, με την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων της επιστήμης και της τεχνολογίας της εποχής

Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και τα Χανιά

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση