Το Μηχανολογικό έχει...λύσεις αρκεί να μπορείς να τις βρεις!

«Είχαμε όμως ξεκαθαρίσει ότι και οι υπάλληλο δεν πρέπει να παίρνουν άδειες όλοι μαζί πχ τον Νοέμβριο ή το Δεκέμβριο για άλλες ασχολίες, και οι διεκπεραιωτές πρέπει να συνεργάζονται ακολουθώντας τα βήματα που έχουμε δώσει»

 

Άμεση και…ψύχραιμη ήταν η παρέμβαση του εκτελεστικού γραμματέα της περιφέρειας Κρήτης, αλλά και του αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου στα όσα κατήγγειλαν πολίτες και διεκπεραιωτές σχετικά με τη λειτουργία του Μηχανολογικού! Το οποίο το τελευταίο  διάστημα αναβαθμίστηκε μεν αισθητικά, αλλά εξακολουθεί να έχει προβλήματα. Ωστόσο, είναι αποφασισμένοι να καθίσουν όλοι στα…θρανία για να μάθουν την τεχνολογία και να εξυπηρετούνται καλύτερα άπαντες!

Μάλιστα πολιτική απόφαση της περιφέρειας είναι να ενισχύσει έστω αυτές τις μέρες με προσωπικό τη διεύθυνση Συγκοινωνιών ώστε να βοηθηθούν περισσότερο οι υπάλληλοι που έχουν τώρα τέλος του χρόνου πολύ μεγάλο βάρος λόγω του φόρτου εργασίας.

«Εδώ είμαστε για να τα λύσουμε! Αλλά να μην υπερβάλλουμε!» λέει ο κ.Ραπτάκης που μαζί με τον κ.Κουκιαδάκη συνάντησαν τους εμπλεκόμενους αλλά και το στελεχειακό δυναμικό σε μια προσπάθεια να βρεθεί λύση!

«Εμείς συναντήσαμε τους νόμιμους διεκπεραιωτές και όσους επικαλέστηκαν πρόβλημα, μιλάμε συνεχώς με την υπηρεσία για να λύσουμε τα θέματα και να μην ταλαιπωρείται ο κόσμος στις ουρές. Δεν μπορεί να μένουν ώρες εκεί όταν το θέμα τους μπορεί να λυθεί πολύ εύκολα» λέει ο κ.Ραπτάκης που αναγνωρίζει ότι υπάρχουν προβλήματα, αλλά όχι έτσι όπως παρουσιάστηκαν στην ανοιχτή επιστολή τους.

«Κοιτάξε και προσωπικό θέλουμε και την τεχνολογία που υπάρχει πρέπει να αξιοποιούμε για τα ραντεβού και σεβασμό πρέπει να έχουμε και υπομονή να δειχνουμε!» τονίζει και επισημαίνει ότι μέλημα της περιφέρειας είναι να συνδράμει με ακόμη περισσότερους υπαλλήλους αυτό το διάστημα.

«Είχαμε όμως ξεκαθαρίσει ότι και οι υπάλληλο δεν πρέπει να παίρνουν άδειες όλοι μαζί πχ τον Νοέμβριο ή το Δεκέμβριο για άλλες ασχολίες, και οι διεκπεραιωτές πρέπει να συνεργάζονται ακολουθώντας τα βήματα που έχουμε δώσει» και προσθέτει:

«Γι αυτό και θα πάμε όλοι μαζί, όπως συμφωνήσαμε στο ΙΤΕ να κάνουνε ένα μάθημα σε όλους μας. Πως θα μπουν στην πλατφόρμα και θα μπορούν εύκολα και με το πάτημα ενός κουμπιου να κλείνουν ραντεβού» αναφέρει ο γραμματέας της περιφέρειας που ευελπιστεί ότι με τη συνεργασία όλων θα μπορέσουν να ξεπεραστούν τα προβλήματα που παρουσιάζονται ειδικά τις περιόδους αιχμής!

Θυμίζουμε ότι διεκπεραιωτές, πολίτες και άλλοι που εμπλέκονται με το Μηχανολογική Ηρακλείου είχαν κάνει λόγο για πολλά προβλήματα και ταλαιπωρία που υφίστανται περιμένοντας στις ουρές χωρίς να μπορούν να εξυπηρετηθούν.

Στην επιστολή αναφερόταν μεγάλη ταλαιπωρία του κοινού το τελευταίο διάστημα, για απερίγραπτες συμπεριφορές και πως…κάποιος μπορεί να σταθεί στην ουρά από τις 6 το πρωί και να μην κάνει δουλειά!

Μιλούσαν για μεταβιβάσεις που τελικά γίνονται στην Αθήνα, αναρωτιούνται γιατί δεν γίνονται προσλήψεις η μετακινησεις προσωπικού ώστε να λυθούν προβλήματα, να υπάρξει ουσιαστική διεύθυνση για να μην αποφασίζει ο καθένας τι γίνεται.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ