ΚΡΗΤΗ
Κινητικότητες εκπαιδευτικών του 2ου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου, μέσω του Erasmus+
Κατά τους 18 μήνες διάρκειας του έργου πραγματοποιήθηκαν μεταξύ άλλων πέντε (5) κινητικότητες εκπαιδευτικών για επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία τις νέες πρακτικές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, την εκπαίδευση στη φύση και στις νέες τεχνολογίες
Το 2ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου πραγματοποίησε το διάστημα 1/9/2022 – 29/2/2024 πρόγραμμα Erasmus+ KA122-SCH, με τίτλο “Προσεγγίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από τα Γεωπάρκα” και κωδικό 2022-1-EL01-KA122-SCH-000070252.
Κατά τους 18 μήνες διάρκειας του έργου πραγματοποιήθηκαν μεταξύ άλλων πέντε (5) κινητικότητες εκπαιδευτικών για επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία τις νέες πρακτικές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, την εκπαίδευση στη φύση και στις νέες τεχνολογίες. Πιο συγκεκριμένα,
πραγματοποιήθηκαν οι εξής κινητικότητες:
- Ισπανία - Τενερίφη (20-25/3/2023), με θέμα: “Environmental changes for sustainable schools”.
- Ισπανία – Βαρκελώνη (24-29/4/2023), με θέμα: “Experiential Learning in Barcelona: Sustainable Tourism and Travel Psychology in Practice”
- Ισλανδία - Ρέυκιαβικ (21-27/5/2023), με θέμα: “Outdoor Education -Sustainable education activities for health and environmental awareness”
- Ισπανία - Τενερίφη (2-6/10/2023), με θέμα: “Outdoor and nature-based education and experiential learning”
- Ιρλανδία - Δουβλίνο (13-18/11/2023), με θέμα: “Digital Game-Based Learning and Augmented Reality for Schools”.
Επιπλέον πραγματοποιήθηκε μία κινητικότητα εκπαιδευτικών για παρατήρηση διδασκαλίας (job shadowing) στο Freamunde, Πόρτο, Πορτογαλία (16-21/2/2024) στο Σχολείο Escola Secundária D.António Taipa.
Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το πορτογαλικό εκπαιδευτικό σύστημα και να ανταλλάξουν ιδέες και καλές πρακτικές που χρησιμοποιούνται και στις δύο χώρες σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη και πως αυτή προωθείται μέσα από τα σχολεία. Τα δύο σχολεία συνεργάστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+, όπου πραγματοποίησαν κοινές κινητικότητες μαθητών στις ίδιες χώρες την ίδια περίοδο.
Μέσα από τις κινητικότητες οι εκπαιδευτικοί εμπλούτισαν τις γνώσεις τους γύρω από την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την εκπαίδευση στη φύση και εξειδικεύτηκαν σε ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός και εκτός τάξης, καθώς και σε εργαλεία εικονικής πραγματικότητας. Όλα αυτά αποτελούσαν και τους στόχους του προγράμματος Erasmus+ KA122-SCH με τίτλο “Προσεγγίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από τα Γεωπάρκα” (2022-1-EL01-KA122-SCH-000070252).