"Εκλεισε οριστικά το ζήτημα με τις ράμπες στου Κοκκίνη"

"Δεν υπάρχει ζήτημα συμμόρφωσης του ΟΑΚ" ξεκαθαρίζει ο κ.Φώτης Καζάσης

 


Μπορεί το θέμα των ραμπών στον Κοκκίνη Χάνι να…άνοιξε θέμα συντήρησης του ΒΟΑΚ, αλλά αυτό καθεαυτό το θέμα έχει κλείσει! Αυτό ξεκαθαρίζει προς το CRETALIVE ο διευθυνων σύμβουλος του ΟΑΚ κ.Καζάσης επισημαίνοντας ότι το ίδιο το ΣτΕ εχει κλείσει το θέμα με νεώτερη απόφασή του!

«Οντως το θέμα με την συντήρηση του ΒΟΑΚ άνοιξε από το Συμβούλιο της Επικρατείας το οποίο είχε να κρίνει την αίτηση των ιδιωτών για τις ράμπες στου Κοκκίνη. Ωστοσο, το ζήτημα της συμμόρφωσης του οργανισμού έχει λήξει με την απόφαση 4 του 2017, δεν υπάρχει ζήτημα συμμόρφωσης του ΟΑΚ. Το θέμα έχει διευθετηθεί» τόνισε ο κ.Καζάσης.

Όπως γράψαμε το όλο θέμα προέκυψε οταν κάτοικοι της περιοχής Ανωπόλεως προσέφυγαν για τις περιβόητες ράμπες που ακυρώθηκαν και χρειάστηκε η γνωστή νομοθετική ρύθμιση για 18μηνη παράταση.

Το συμβούλιο συνεδρίασε στις 17 Ιουνίου 2015 και  ζητήθηκε  η συμμόρφωση της Διοικήσεως προς τις υπ’ αριθμ. 1462/2010 και 768/2014 αποφάσεις του Δ' Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Στην απόφαση μεταξύ άλλων στην παράγραφο 6 ανέφερε: “Από τον συνδυασμό των παρατεθεισών στην προηγούμενη σκέψη διατάξεων προκύπτουν τα εξής: Αρμόδιο για τη συντήρηση του Β.Ο.Α.Κ. είναι ήδη το νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου «Ο.Α.Κ. Α.Ε.», το οποίο τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και αποτελεί τον διάδοχο του εν λόγω Υπουργείου ως προς την άσκηση των αρμοδιοτήτων, που αφορούν τον ανωτέρω οδικό άξονα. Στη συντήρηση δε αυτή περιλαμβάνεται, κατά την έννοια του άρθρου 7 του ν. 3481/2006, και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την ασφαλή λειτουργία του ανωτέρω οδικού άξονα (π.χ. εξασφάλιση ασφαλούς κυκλοφοριακής συνδέσεως παρακειμένων στον άξονα περιοχών με αυτόν μέσω νομίμως δημιουργηθεισών προσβάσεων), ανεξαρτήτως αν απαιτούμενες για την συντήρηση ενέργειες αφορούν τμήμα του Β.Ο.Α.Κ., το οποίο έχει αποπερατωθεί και λειτουργεί ως αυτοκινητόδρομος ή όχι, εφόσον, ανεξαρτήτως της έννοιας των διατάξεων του Κανονισμού Λειτουργίας της «Ο.Α.Κ. Α.Ε.», πάντως τέτοια προϋπόθεση δεν θεσπίζεται με τις παρατεθείσες διατάξεις του ν. 4138/2013. 

Επομένως, αρμόδιο να προβεί και στις ενέργειες, που απαιτούνται για την συμμόρφωση προς τις προαναφερθείσες δύο ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, διάδικος στις οποίες ήταν στην μεν πρώτη ο Υπουργός Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και στη δεύτερη ο διάδοχος αυτού Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, είναι, ενόψει και των εκτεθέντων στη σκέψη 2, το ανωτέρω νομικό πρόσωπο «Ο.Α.Κ. Α.Ε.», το οποίο διαδέχθηκε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που αφορούν τον επίμαχο οδικό άξονα. Με τα δεδομένα δε αυτά και σύμφωνα με τα εκτεθέντα στη σκέψη 2, αρμοδίως το παρόν Συμβούλιο επιλαμβάνεται της κρινομένης αιτήσεως προς διάγνωση του ζητήματος αν έχει χωρήσει συμμόρφωση του ανωτέρω νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου προς τις προαναφερθείσες δύο ακυρωτικές αποφάσεις.”

Αυτό ακριβως το θέμα τώρα κανονιστηκε και διευθετήθηκε με την απόφαση 4 του 2017.

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ