10 travel experts μοιράζονται τις προβλέψεις τους για το 2019

To Βrexit είναι αυτό, που κυριαρχεί ως θέμα συζήτησης για τον τουρισμό του 2019, καθώς και η επιστροφή της Αιγύπτου στον τουρισμό

Καθώς ολοκληρώνεται το 2018, 10 άνθρωποι με σπουδαία παρουσία στον χώρο του τουρισμού κάνουν τις προβλέψεις τους για το 2019. To Βrexit είναι αυτό, που κυριαρχεί ως θέμα συζήτησης για τον τουρισμό του 2019, καθώς και η επιστροφή της Αιγύπτου στον τουρισμό. 

Steve Endacott, Πρόεδρος της Teletext Holidays 

Η μόνη βεβαιότητα είναι η αβεβαιότητα, δεδομένου ότι το Brexit βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά η πτώση των τιμών των καυσίμων από $ 75 σε $ 50 σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες κρατούν γερά στην αγορά. Θα πρέπει να έχουμε μια υγιή αγορά, καθώς η βεβαιότητα του Brexit, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών. 

Tom Davies, Επικεφαλής Μάρκετινγκ της Broadway Travel 

Μετά από μια αξιοσημείωτη πτώση επτά ετών, τα ξενοδοχεία και οι πτήσεις της Αιγύπτου είναι πιο προσιτά από ποτέ. Το κόστος των διακοπών στην Αίγυπτο είναι φθηνότερο σε σύγκριση με πολλές περιοχές της Ευρώπης, και το θερμό κλίμα της όλο το χρόνο είναι ιδανικό και για διακοπές κατά τη διάρκεια του χειμώνα. 

John McEwan, Πρόεδρος της EFR Travel 

Θεωρώ σταθερή αλλά συνεχή την ανάπτυξη στην αγορά ταξιδιών αναψυχής. Νομίζω ότι παρά το Brexit, οι καταναλωτές θα εξακολουθήσουν να επιθυμούν να απολαύσουν διακοπές. Η ετήσια έκθεση Deloitte παρουσιάζει μια θετική προοπτική για τα ταξίδια  αναψυχής για το 2019 και οι κρατήσεις επιβεβαιώνουν αυτήν την προοπτική. 

Derek Jones, Διευθύνων Σύμβουλος της Der Touristik UK 

Οι αξιόπιστες μάρκες θα είναι σημαντικές – οποιαδήποτε οικονομική αβεβαιότητα σημαίνει ότι οι άνθρωποι θα θέλουν την ασφάλεια των οργανωμένων διακοπών και των εμπορικών σημάτων που εμπιστεύονται. Βλέπουμε την επιστροφή της Αιγύπτου. Οι κρατήσεις είναι ιδιαίτερα ισχυρές για τις κρουαζιέρες του Νείλου. Η Ιαπωνία σημειώνει επίσης σημαντική ανάπτυξη. Το Τόκιο θα φιλοξενήσει τη ABTA τον επόμενο χρόνο, καθώς και μερικά μεγάλα αθλητικά γεγονότα. 

Nicola Payne, Εμπορική Διευθύντρια της Cruise Plus από το Travel 2 

Η αγορά κρουαζιερόπλοιων τα πάει ιδανικά με τις οικογένειες. Οι γραμμές συνεχίζουν να καινοτομούν και να δίνουν όλο και περισσότερη προσοχή στον τομέα. Τα πακέτα φαγητών και η ψυχαγωγία κάνουν αυτές τις διακοπές ιδανικές με «ομάδες» πολλαπλών γενεών να αυξάνονται σε αριθμό και να συμμετέχουν σε τέτοιου είδους διακοπές. 

Alan Harding, Διευθυντής Μάρκετινγκ στην On the Beach 

Μετά το 2018, στο οποίο ανέβηκε το αστέρι της Τουρκίας, αναμένουμε ότι η δημοτικότητα του προορισμού θα συνεχίσει να αυξάνεται το επόμενο έτος, καθώς οι αναζητητές του ήλιου μπαίνουν στον πειρασμό να επιλέξουν την Τουρκία εξαιτίας του ήλιου της και των παραλιών της. Ακόμη, ορισμένοι από τους  παραδοσιακούς καλοκαιρινούς προορισμούς της Ευρώπης όπως η Μαγιόρκα και η ηπειρωτική Ισπανία επεκτείνουν τη δημοτικότητά τους και την περίοδο των χειμερινών διακοπών». 

Tim Fryer, Διευθυντής UK & France STA Travel 

Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές θα αναζητήσουν περισσότερες συμβουλές και εμπειρίες από ταξιδιωτικούς συμβούλους σε περιόδους αβεβαιότητας σε σχέση με το Brexit. Πιστεύουμε επίσης ότι θα υπάρξει περαιτέρω αύξηση των διακοπών, αξιοποιώντας τη ζήτηση από τους σημερινούς νεότερους ταξιδιώτες για ταξίδια με «νόημα», επιτρέποντάς τους, δηλαδή, να γνωρίσουν τον πολιτισμό από άλλες χώρες και να κάνουν περιηγήσεις που έχουν να τους δώσουν κάτι. 

Andy Stark, Διευθύνων Σύμβουλος της Global Travel Group 

Όταν πρόκειται για το Brexit, παραμένουμε θετικοί και ότι πρέπει να γίνει μια δουλειά ως συνήθως. Λέγοντας αυτό, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι υπάρχει κάποιος βαθμός δισταγμού, όταν πρόκειται για κρατήσεις ταξιδιών τον Μάρτιο. Είμαστε σίγουροι ότι οι άνθρωποι θα εξακολουθήσουν να κάνουν διακοπές σε οποιοσδήποτε αποτέλεσμα. 

Jo Rzymowska, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Celebrity Cruises UK, της Ιρλανδίας και της Ασίας 

Το «ταξιδεύοντας πιο μακριά» εξακολουθεί να είναι τάση, με τις κρουαζιέρες προς προορισμούς στην Ασία και στη Νότια Αμερική να αυξάνονται σε δημοτικότητα. Βλέπουμε επίσης ότι η παρόρμηση να γνωρίσουμε μερικά από τα πιο όμορφα μέρη του κόσμου – οδηγεί σε κρουαζιέρες σε περιοχές όπως την Αλάσκα. Παρά την πολιτική τρομοκρατία, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για την επιχείρηση μας στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία είναι οι κρουαζιέρες στην Ευρώπη και δεν βλέπουμε κανένα σημάδι ότι η τάση αυτή υποχωρεί. 

Ashley Pilkington Βοηθός product manager US & Caribbean Gold Medal 

Η αμερικανική αγορά έχει να κάνει με την ψυχαγωγία για το 2019. Τα θεματικά πάρκα της Φλώριντας είναι εξαιρετικά πολυάσχολα λόγω όλων των νέων αξιοθέατων και ξενοδοχείων στην περιοχή. Η Universal έχει τρία νέα ξενοδοχεία που έρχονται μαζί με τη νέα διαδρομή του Χάρι Πότερ και η Disney θα ανοίξει το νέο της Star Wars attractions στο τέλος του έτους.

Πηγή: money-tourism.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ