Το πρόβλημα με τα καύσιμα των απορριμματοφόρων και ο κίνδυνος για την αποκομιδή!

Η σκληρή αντιπαράθεση δείχνει τις κακές σχέσεις μεταξύ της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και του Δήμου

Διαβάσατε, πρώτοι απ’όλους εδώ στο cretalive, την κόντρα ανάμεσα στο δήμο Ηρακλείου και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης για το πλαφόν των καυσίμων στα οχήματα της υπηρεσίας Καθαριότητας, που ακινητοποιεί τα οχήματα και δημιουργεί ήδη προβλήματα στην αποκομιδή των σκουπιδιών, φτάνοντας ως το γραφείο του Εισαγγελέα για να βρεθεί λύση.

Ας πούμε μερικές αλήθειες, πριν όλη αυτή η «βεντέτα» και η σκληρή αντιπαράθεση, που δείχνει τις κακές σχέσεις μεταξύ της Αποκεντρωμένης και του Δήμου ( κανείς νοήμων δεν κατανοεί γιατί δεν μπορεί να βρεθεί κοινός τόπος) επισκιάσει την ουσία! Είναι το πρόβλημα καινούργιο; Ασφαλώς και όχι! Κρατά χρόνια αυτή η... κολώνια! Ασφαλώς οξύνθηκε το πρόβλημα μετά τον ορισμό δημοσίου υπαλλήλου στην κεφαλή της Αποκεντρωμένης, αλλά η αντιπαράθεση έχει παρελθόν.

Τα οχήματα του δήμου Ηρακλείου είναι τα περισσότερα παλαιά, κατουσίαν δεν άλλαξαν παρά ελάχιστα από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 κι είναι φυσικό να καίνε πολύ περισσότερο από άλλα. Εξάλλου λόγω της παλαιότητας των οχημάτων, υπάρχουν πολλά ακινητοποιημένα στη μάντρα που δεν έχουν επισκευαστεί, με αποτέλεσμα να τραβάνε τα μεγάλα ζόρια, συγκεκριμένος αριθμός οχημάτων.Επίσης υπάρχουν οχήματα που δεν μπορούν να αντικατασταθούν ( τσαπάκια, μικρά απορριμματοφόρα που μπαίνουν στα στενά της πόλης) άρα δουλεύουν 24 ώρες το 24ωρο. Το παράδοξο ενός νόμου που υπάρχει από το 1982 είναι πως δεν υπολογίζει το συνολικό πλαφόν του δήμου στην κατανάλωση των καυσίμων ( φανταστείτε πως ο Δήμος Ηρακλείου έχει μειώσει κατά 25% την κατανάλωση καυσίμων τα τελευταία χρόνια) αλλά το κάθε όχημα χωριστά! Έτσι αν ένα όχημα υπερβεί την κατανάλωση αυτόματα ακινητοποιείται ενώ το όχημα που είναι ακριβώς δίπλα του σταθμευμένο μπορεί να βγαίνει κανονικά!

Μα γιατί καταναλώνει τόσα πολλά καύσιμα ο Δήμος σε σχέση με τους άλλους δήμους της Κρήτης;
Μα καταρχήν κανένας Δήμος της Κρήτης δεν μπορεί να συγκριθεί σε μέγεθος και ανάγκες με το Ηράκλειο ενώ σημειώστε πως Χανιά και Ρέθυμνο έχουν βάλει στο « παιγνίδι» της αποκομιδής και τους ιδιώτες αλλά και τη ΔΕΔΙΣΑ στην αποκομιδή των απορριμμάτων, άρα δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη! Υπάρχει κίνδυνος για τη δημόσια Υγεία ; Μπορεί τώρα να μην υπάρχει αλλά μέρα με τη μέρα ακινητοποιούνται όλο και περισσότερα οχήματα καθαριότητας.

Το πρόβλημα αφορά 18 φορτηγά και απορριμματοφόρα του δήμου Ηρακλείου ( σε σύνολο 61)και αν δεν υπογράψει η Συντονίστρια της Αποκεντρωμένης... παρέλαση θα κάνουμε με τα σκουπίδια! Και για να μην υπάρχει κάθε μήνα το ίδιο πρόβλημα: ας κάτσουν οι βουλευτές μας μαζί με τη δημοτική αρχή του Ηρακλείου να βρουν μια λύση, που μέσω νομοθετικής ρύθμισης, θα φτάσει στη Βουλή και θα δώσει οριστική λύση σε μια αναχρονιστική διάταξη που αυτή δημιουργεί το πρόβλημα !

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ