Δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι κούκλες στις βιτρίνες!

Πρώτη μελέτη του είδους, από το Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου του Λίβερπουλ, ανέλυσε τις φωτογραφίες σε κούκλες στα καταστήματα μόδας και τις κατέταξε με βάση οπτικές κλίμακες.

Πολύ λεπτές είναι οι κούκλες στα καταστήματα ρούχων στη Βρετανία, με αποτέλεσμα να προωθούν μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς. 

Στην πρώτη μελέτη του είδους, ο Έρικ Ρόμπινσον από το Ινστιτούτο του Πανεπιστημίου του Λίβερπουλ, ανέλυσε τις φωτογραφίες σε κούκλες  στα καταστήματα μόδας και τις κατέταξε με βάση οπτικές κλίμακες.

Στη μελέτη που δημοσιεύθηκε χθες στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Eating Disorders, βρήκαν ότι το μέσο «μέγεθος» των «μανεκέν» αντιστοιχούσε σε μια σοβαρά ελλιποβαρή γυναίκα. 

Σε αντίθεση με τις κούκλες για τα γυναικεία ρούχα, πολύ μικρό ποσοστό των αντίστοιχων κουκλών για τα ανδρικά ρούχα παρουσίαζαν εικόνα έλλειψης βάρους. 

O επικεφαλής ερευνητής Δρ Έρικ Ρόμπινσον τόνισε: "Αρχίσαμε να ενδιαφερόμαστε για αυτό το θέμα, αφού είδαμε κάποια ρεπορτάζ όπου το κοινό παρατηρούσε ότι οι κούκλες στα καταστήματα ρούχων ήταν ενοχλητικά αδύνατες. 

Το ίδιο διάστημα, διαβάσαμε επίσης ρεπορτάζ ότι οι εταιρείες ρούχων ανταποκρίθηκαν σε αυτήν την ανησυχία και άρχισαν να χρησιμοποιούν κούκλες με διαστάσεις πιο κοντά σε εκείνες μιας φυσιολογικής γυναίκας. 

Αυτό ήταν λοιπόν ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα για μελέτη για εμάς. Η έρευνά μας διαπίστωσε ότι το μέγεθος του γυναικείο σώματος στις κούκλες των καταστημάτων ήταν πιο μικρό από το συνηθισμένο. 

"Επειδή οι τα πολύ λεπτά πρότυπα συμβάλλουn στην ανάπτυξη προβλημάτων με την εικόνα του σώματος στα νεαρά άτομα, θα πρέπει να κάνουμε αλλαγές στο περιβάλλον μας και να μειώσουμε την έμφαση σε αυτά τα πρότυπα. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι αλλάζοντας απλώς τις κούκλες θα λύσουμε τα προβλήματα με την εικόνα σώματος. Είναι όμως μία καλή αρχή”, σημείωσε ο ερευνητής.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ