Πλήρη αποκλεισμό των ΙΧ από το κέντρο σκέφτονται στη Λότζια!

Κάποια έκτακτα μέτρα που...λειτούργησαν, εκτιμάται ότι θα μπορούσαν να μονιμοποιηθούν.

Μπορεί να βρισκόμαστε περίπου στα μισά της ανάπλασης του κέντρου του Ηρακλείου, αλλά οι συζητήσεις για το πως θα προστατευτεί η εικόνα του σταυρού της πόλης μετά την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων έχει αρχίσει για τα καλά στη δημοτική αρχή.

Η αλήθεια είναι πως η αρχική πρόβλεψη προέβλεπε πως θα υπήρχε η δυνατότητα στα λεωφορεία, τα δίκυκλα και τα ταξί να διέρχονται τη Λεωφόρο Δικαιοσύνης με κατεύθυνση την οδό 1821, και αντίθετα από τη Γιαμαλάκη προς την Λ. Καλοκαιρινού και πάλι με άνοδο προς την "1821", με αποκλεισμό των υπολοίπων οχημάτων.

Ωστόσο οι πετυχημένες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με την αντιδρόμηση της οδού Αβερωφ και τη διπλή κυκλοφορία στην Αγίου Μηνά και τη Γιαμαλάκη (με την παράλληλη θέσπιση των δωρεάν δρομολογίων των μίνι μπας όπου πάνω από 350.000 ντόπιοι και ξένοι επιβάτες μετακινήθηκαν με αυτά από τότε που μπήκαν στις γραμμές) οδηγούν τους αρμόδιους να κάνουν δεύτερες σκέψεις!

Αφού, λένε στην Τεχνική Υπηρεσία και στην επιτροπή κυκλοφορίας, περπάτησαν αυτά τα μέτρα γιατί να μην μονιμοποιηθούν; Και γιατί αφού μπορεί η πόλη να αντέξει για περίπου 2-2,5 χρόνια τα ΙΧ εκτός του κέντρου να μην μονιμοποιηθεί ο αποκλεισμός τους;

Εύλογα ερωτήματα που κανέναν (εκτός από εκείνους που έχουν επαγγελματική σχέση με το αυτοκίνητο) δεν βρίσκει αντίθετο.
Αυτό βέβαια για να εφαρμοστεί προβλέπει και νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, όπως πχ την αλλαγή διεύθυνσης των οχημάτων στη μικρή Έβανς σε έξοδο από το κέντρο και αντίθετα την αντιδρόμηση της 1821 σε είσοδο για το κέντρο με έξοδο από την Έβανς, αλλά είπαμε πως είναι ακόμα σε εμβρυακό επίπεδο οι συζητήσεις.

Ωστόσο κρατήστε το, κανείς κατ' ουσίαν δεν θέλει να ξαναβάλει τα ΙΧ στο κέντρο, άσε που σε αυτήν την πόλη δεν υπάρχει μέτρο και γρήγορα η ολική κυκλοφορία θα γίνει... καθολική, οπότε ο πλήρης αποκλεισμός των ΙΧ αποτελεί μια λύση με σοβαρές πιθανότητες.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ