Η τεχνολογία στην υπηρεσία των...διευθυντών σχολείων του Ηρακλείου!

Αντώνης Παντινάκης
Αντώνης Παντινάκης

Μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής θα υποβάλλονται πλέον αιτήματα για τα κτιριακά προβλήματα σχολικών συγκροτημάτων

Του Αντώνη Παντινάκη


Παρουσιάστηκε στην Ανδρόγεω η ηλεκτρονική εφαρμογή υποβολής των αιτημάτων για τα κτιριακά προβλήματα που μπορούν να αντιμετωπίζουν σχολεία στον Δήμο Ηρακλείου.

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός: "Είναι μια εφαρμογή που ακολουθεί την προηγούμενη, που λειτουργεί εδώ και περίπου δυόμιση χρόνια -του δημότη Ηρακλείου- της οποίας οι χρήστες αυξάνουν κάθε χρόνο, κι αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι συμπολίτες έχουν αρχίσει και προσαρμόζονται στον ηλεκτρονικό τρόπο μεταδώσεως των προβλημάτων που υπάρχουν. Έχουν τη δυνατότητα να στείλουν και εικόνες -αυτό βοηθά στην καλύτερη καταγραφή των προβλημάτων και στην πιο γρήγορη λύση τους. Τώρα, με τη νέα εφαρμογή, που νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που γίνεται στη χώρα, οι διευθυντές των σχολείων θα έχουν τη δυνατότητα να διαβιβάσουν τα προβλήματα που παρουσιάζουν τα σχολεία τους στην Τεχνική Υπηρεσία. Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, η Τεχνική Υπηρεσία θα μπορεί εξοικονομώντας χρόνο και πόρους, να κατηγοριοποιεί τα αιτήματα, να τα συγκεντρώνει και να τα προτεραιοποιεί στη συνέχεια, βαίνοντας προς την ικανοποίησή τους. Θέλω να πιστεύω -κι αυτό είναι κάτι που θα το δείξει ο χρόνος- ότι οι διευθυντές των σχολείων θα βρουν ένα εργαλείο με το οποίο θα μπορούν, κερδίζοντας κι αυτοί χρόνο, να διαβιβάζουν τα αιτήματά τους στην Τεχνική Υπηρεσία και να ενημερώνονται για την πρόοδο των αιτημάτων τους αφενός κι αφετέρου για τον χρόνο επιλύσεως τους".

Η διευθύντρια του 24ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου Αναστασία Αραπογλου, σημείωσε ότι "με το που κυκλοφόρησε η είδηση ότι θα λειτουργήσει αυτή η εφαρμογή, όλοι οι διευθυντές χαρήκαμε ιδιαιτέρως. Όλοι γνωρίζουμε ότι τα στεγαστικά προβλήματα στα σχολεία είναι πάρα πολλά. Τα έγγραφα που στέλναμε μπορεί να μην έφταναν ποτέ στα χέρια εκείνου που έπρεπε να τα διαβάσει. Θεωρούμε ότι αυτή η εφαρμογή είναι κάτι το καινοτόμο. Χαιρόμαστε πολύ για την πρωτοβουλία που ανέβαλε ο Δήμος και ο αντιδήμαρχος, ο κ. Αναστασακης. Θα μας λύσει τα χέρια. Θα μπορούμε ανά πάσα στιγμή να μπαίνουμε στην πλατφόρμα και να δηλώνουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Φαντάζομαι ότι κανείς πλέον δεν θα μπορεί να πει ότι δεν τα γνωρίζει. Τα προβλήματα στα σχολεία είναι απεριόριστα, οι Τεχνικές Υπηρεσίες δεν προλαβαίνουν. Δεν μπορώ να τους επιρρίψω ευθύνες στις Υπηρεσίες του Δήμου. Θεωρώ ότι κάνουν ότι περνά από το χέρι τους. Αλλά το προσωπικό είναι λίγο απ' ο,τι γνωρίζουμε ως διευθυντές".

Ο Γιάννης Κεφαλογιαννης, Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού - Οργάνωσης - Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης - Διαφάνειας - Περιβάλλοντος - Αγροτικής Ανάπτυξης και Συντονισμού Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων τόνισε: "Είναι μία εφαρμογή που αναπτύχθηκε στον Δήμο Ηρακλείου από τα στελέχη του Τμήματος Πληροφορικής της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Προγραμματισμού, σε συνεργασία με τα αρμόδια στελέχη της Τεχνικής Υπηρεσίας. Κάθε διευθυντής σε κάθε σχολείο θα λάβει κωδικό, θα μπαίνει μέσα στην εφαρμογή και θα μπορεί να υποβάλλει τα παράπονά του και τα προβλήματα του, καθώς και τις προτάσεις του".

Ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Γιάννης Αναστασάκης, υπογράμμισε: "Είμαστε χαρούμενοι που σήμερα δείξαμε στους διευθυντές όλη αυτή την πλούσια δουλειά που έχει γίνει σε συντηρήσεις και διευθέτηση διαφόρων ζητημάτων, μικρών και μεγάλων, ασφάλειας και υγιεινής και τον προγραμματισμό για τις εργολαβίες που ακολουθούν που θα φέρουν σε λογαριασμό ενα πολύ πολύ μεγάλο ζήτημα. Παρουσιάσαμε μία εφαρμογή μέσω της οποίας θα επικοινωνούν οι διευθυντές των σχολείων με την Υπηρεσία, ώστε να μπορούμε με τη χρήση των νέων τεχνολογιών να κάνουμε ένα νοικοκύρεμα στον τρόπο διαχείρισης των προβλημάτων. Έναν καλύτερο προγραμματισμό, μία καλύτερη κατανομή στα συνεργεία μας. Και κάθε σχολείο να αποκτήσει έναν φάκελο, ένα ηλεκτρονικό μητρώο, για να ξέρουμε τι παρεμβάσεις έγιναν, τι εκκρεμότητες έχουμε και ποια είναι η απόδοση της Υπηρεσίας. Διευκολύνουμε τη δουλειά των εκπαιδευτικών, διευκολύνουμε τη ζωή των μηχανικών μας στην Υπηρεσία. Και σίγουρα θα επιταχυνθεί και ο τρόπος απάντησης και επίλυσης των προβλημάτων".

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ