ΥΓΕΙΑ
Ακοή και Επικοινωνία: Μια πρωτοποριακή φιλοσοφία δομημένη σε ένα πρωτόκολλο
Πώς η eartonservices υλοποιεί στην πράξη το σύνθημά της «ζωή στην επικοινωνία»
Ποιό είναι το μυστικό εκείνο συστατικό που χαρακτηρίζει κάθε επιτυχημένη δραστηριότητα; Η απάντηση, και μάλιστα χωρίς πολλή σκέψη, είναι το πάθος! Στην περίπτωση της eartonservices, της εταιρείας ακουστικών βαρηκοΐας και ιατροτεχνολογικών προϊόντων, το πάθος είναι η επικοινωνία. Ολόκληρη η φιλοσοφία της ίδρυσης της εδράζεται στην άρση των αποκλεισμών εκείνων που εμποδίζουν την απρόσκοπτη επικοινωνία.
Οι βαρήκοοι στερούνται ακριβώς αυτό το πολυδιάστατο αγαθό και επειδή δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν υποβάλλουν τους εαυτούς τους σε αποκλεισμό από τις χαρές της ζωής. Η εταιρεία έχει θέσει ως θεμελιώδη στόχο της να αποκαταστήσει αυτό το έλλειμμα επικοινωνίας που ταλανίζει όλους όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής. Για τον λόγο αυτό έχει δημιουργήσει μια ιδρυτική φιλοσοφία που έχει δομηθεί πάνω σε ένα ιδιαίτερο και πρωτοποριακό πρωτόκολλο υπό τον γενικό τίτλο «eartonservices life in communication». Εξάλλου, η φράση «ζωή στην επικοινωνία» αποτελεί και το μότο της εταιρείας.
Αυτό που εντυπωσιάζει στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι η διαπίστωση ότι ο σκοπός της δεν είναι η πώληση ενός μεγάλου πλήθους ακουστικών βαρηκοΐας, αλλά η αποκατάσταση της επικοινωνίας του βαρήκοου με το περιβάλλον του και τα αγαπημένα του πρόσωπα.
Όπως εξηγούν τα στελέχη της εταιρείας η επίτευξη του στόχου του «ικανοποιημένου χρήστη ακουστικών» έχει ως αφετηρία το χτίσιμο μιας ειλικρινούς σχέσης μαζί του. Για τον λόγο αυτό δημιουργήθηκε και το πρωτόκολλο.
Ποτέ πια ακουστικά που μένουν στο συρτάρι!
Ποια ήταν, όμως, η θεμελιώδης ανάγκη που θέλησε να καλύψει η eartonservices; Η διαπίστωση ότι στην ελληνική αγορά ακουστικών βαρηκοΐας υπάρχει ένα αξιοσημείωτο ποσοστό δυσαρεστημένων χρηστών. Τα ακουστικά που έχουν στην κατοχή τους, δεν τους βοηθούν στην επικοινωνία και καταλήγουν τις περισσότερες φορές να εγκαταλείπονται σε ένα συρτάρι. Γνωρίζοντας τη σημαντική αυτή διάσταση, η εταιρεία επιδίωξε να δημιουργήσει μια νέα γενιά ικανοποιημένων χρηστών με αποκατεστημένη την ικανότητα της επικοινωνίας. Εξάλλου, όπως λένε τα στελέχη της εταιρείας η ακοή είναι μια ενεργή αίσθηση με μεταβαλλόμενες ανάγκες.
Έτσι, στο ξεκίνημά της αποφάσισε να επενδύσει στην επιστημονικότητα, συστήνοντας μια ομάδα επιστημονικών συνεργατών, προερχόμενων από τη δεξαμενή των θετικών επιστημών, ικανών να κατανοούν τη συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία των ακουστικών και με ένα γνωσιακό οπλοστάσιο κατάλληλο για εξειδικευμένη αντιμετώπιση της διαχείρισης του ήχου στις διάφορες συχνότητες.
Η επιστημονική αυτή ομάδα προχώρησε και στη σύνταξη του θεμελιώδους πρωτοκόλλου, στις αξιακές αρχές του οποίου δομείται το χτίσιμο της σχέσης ειλικρινούς εμπιστοσύνης της εταιρείας με τον κάθε χρήστη χωριστά και με βάση τις δικές του προσωποποιημένες ανάγκες.
Το αξιακό τρίπτυχο
Το πρωτόκολλο της eartonservices έχοντας ως σκοπό την εξασφάλιση της ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες, καλείται να ανταποκριθεί στα ακόλουθα μεγέθη:
* ομοιομορφία
*ιχνηλασιμότητα και
*μετρησιμότητα
Το πρώτο βήμα είναι η δημιουργία του ιατρικού φακέλου του χρήστη από τον ΩΡΛ που τον παρακολουθεί για τη διάγνωση του παθολογικού προβλήματος και την εξατομικευμένη αντιμετώπιση της βαρηκοΐας.
Στη συνέχεια το πρωτόκολλο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη διαφοροδιάγνωση της σημερινής κατάστασης ακοής του χρήστη με τη μελλοντική. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Εξετάζεται ενδελεχώς τί μπορεί να ακούσει ο βαρήκοος από την εφαρμογή των ακουστικών του και μετά. Όπως για παράδειγμα, πώς ακούει την τηλεόραση και τους άλλους ήχους στον χώρο του; Είναι σε θέση να επικοινωνήσει επαρκώς σε μια ομήγυρη ανθρώπων; Μπορεί να συζητήσει απρόσκοπτα; Εν τέλει, είναι η εφαρμογή των ακουστικών του σωστή; Ανταποκρίνεται στις ανάγκες του; Περιορίζεται το αίσθημα του αποκλεισμού του από το κοινωνικό σύνολο, και σε ποιο βαθμό;
Για τον λόγο αυτό η σωστή εφαρμογή των ακουστικών είναι το ιδιαίτερο εκείνο στοιχείο που αποτελεί διαχρονικά και το συγκριτικό πλεονέκτημα της eartonservices, αφού αυτό που επιδιώκεται όπως βεβαιώνουν με έμφαση τα στελέχη της είναι το «υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των χρηστών».
Έτσι, ο βαρήκοος αποκτά από την πρώτη στιγμή μια ιδιαίτερη σχέση με τον συνεργάτη της εταιρείας, μια σχέση προσωπική. Η ρύθμιση των ακουστικών είναι μια πολύωρη διαδικασία, με επιτόπια δοκιμή αλλά και στον χώρο του χρήστη, αφού το ζητούμενο είναι η ικανοποίησή του. Η συνεργασία, όμως, δεν περιορίζεται εκεί. Η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα ευρύ υβριδικό δίκτυο εξυπηρέτησης στο οποίο ο χρήστης μπορεί να απευθυνθεί. Ειδικά τον πρώτο μήνα από την εφαρμογή των ακουστικών και μετά η επικοινωνία και η συνεργασία είναι συνεχής και εξακολουθεί επ’ αόριστον. Στη διάρκεια της επαφής αυτής ο βαρήκοος δεν επιλύει απλά και μόνο τα προβλήματα που ενδεχομένως παρουσιάζονται κατά τη χρήση των ακουστικών του, αλλά επίσης ενημερώνεται για κάθε νέα τεχνολογική εξέλιξη στον κλάδο, μαθαίνει πώς πρέπει να συντηρούνται σωστά τα ακουστικά του, πώς ρυθμίζονται και παρακολουθεί την εξέλιξη στην ακοή του με τις αναγκαίες επισκέψεις στον ΩΡΛ του.
Όπως άλλωστε επισημαίνει η ομάδα της eartonservices το ζητούμενο πάντα δεν είναι η πώληση αλλά η παροχή υπηρεσιών.
Εξάλλου, τα υψηλά ποσοστά επιτυχίας του πρωτοκόλλου της εταιρείας της δίνουν τη δυνατότητα να προσφέρει κίνητρα στους χρήστες για την αντικατάσταση των παλιών ακουστικών τους. Γιατί η επικοινωνία δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ζωτική ανάγκη!
Χρήσιμες πληροφορίες
eartonservices: Κεντρικά γραφεία
Κολοκοτρώνη 11, Σύνταγμα, ΤΚ 105 62, Αθήνα
Γιαμαλάκη 15Α, Ηράκλειο, TK 712 02, Κρήτη
Τηλ. 210 220 90 99
Διαβάστε επίσης:
Ο Βασίλης Σκουλάς σε ένα video γεμάτο Κρήτη, με μήνυμα την επικοινωνία