Το παγκόσμιο ρεκόρ της Εθνικής Νέων για το 2017

Η Εθνική Νέων και το Eurobasket U20 που διεξήχθη στην Κρήτη το περασμένο καλοκαίρι έκλεψαν την παράσταση στην αποτίμηση των digital highlights όπως τα παρουσίασε η FIBA.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η FIBA, η ανάπτυξη της ομοσπονδίας μέσα από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αποδεικνύεται μέσα από τη συγκλονιστική αύξηση του engagement που έχει το κοινό στις αναρτήσεις της.

Δηλαδή:

  • 2.5 δις ήταν τα impressions που συγκέντρωσαν οι αναρτήσεις της FIBA στα social media
  • 643εκ. ήταν οι θεάσεις που είχαν τα βίντεο που ανέβασε η FIBA στους λογαριασμούς της μέσα στο 2017. Ο συνολικός αριθμός για το 2017, ήταν τέσσερις φορές και πλέον, υψηλότερος από τον αντίστοιχο του 2016. 
  • Σε δύο χρόνια, οι followers των λογαριασμών της FIBA αυξήθηκαν από τα 5εκ, στα 13εκ. 
  • 335χιλ. είναι ο αριθμός των downlods για τις εφαρμογές που δημιούργησε η FIBA για τέσσερις διοργανώσεις: FIBA EuroBasket, Basketball Champions League, FIBA Basketball World Cup και EuroLeague Women.
  • 1700 αγώνες μεταδόθηκαν live ιντερνετικά, αριθμός μεγαλύτερος του τριπλάσιου από τους 500 του 2016. 
  • 800 χιλιάδες άνθρωποι παρακολούθησαν ζωντανά μέσω facebook live streaming τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου U-19 μεταξύ των ΗΠΑ και της Ιταλίας. 
  • 34 εκ. ήταν οι επισκέψεις στα site της FIBA, ενώ πέρσι είχε 18εκ… Ουσιαστικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η διαφοροποίηση που επέλεξε η FIBA σε επίπεδο περιεχομένου. 
  • Αξίζει να σημειωθεί ότι η FIBA πρωτοπόρησε καθιερώνοντας το domain “.basketball”, το οποίο πολλές Ομοσπονδίες, παίκτες και οργανισμοί, επέλεξαν, ανάμεσά τους και το επίσημο site του Lebron James (lebronjames.basketball)

Για την Ελλάδα, ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι ο τελικός του Eurobasket U20 που έγινε στο Ηράκλειο μεταξύ της Ελλάδας και του Ισραήλ, ήταν το ματς που συγκέντρωσε τους περισσότερους ταυτόχρονους θεατές, από οποιονδήποτε άλλο μέσα στο 2017, μετρώντας 100 χιλιάδες ταυτόχρονες θεάσεις. 

O Ρίτσαρντ Εϊρς από την εταιρία Seven League, που ειδικεύεται στον συμβουλευτικό τομέα επί του sports digital marketing και συνεργάζεται με leading αθλητικούς οργανισμούς ανά τον κόσμο, είπε για την ανάπτυξη της FIBA: «Παρά το γεγονός ότι δε συνεργαζόμαστε με τη FIBA, παρακολουθούμε στενά την ανάπτυξή της και για εμάς ήταν εντυπωσιακό να δούμε μία διεθνή ομοσπονδία να δρομολογεί την ανάπτυξή της μέσα από μία σειρά digital προϊόντων και υπηρεσιών. Ιδιαίτερα, οι προσπάθειες που έγιναν για το live streaming και την πλατφόρμα DIY (η διαδικασία που τα social media χειρίζεται ο ίδιος ο οργανισμός χωρίς εξωτερική βοήθεια), είναι μία απόδειξη για το εσωτερικό κίνητρο που έχουν να αξιοποιήσουν πλήρως τις ευκαιρίες που υπάρχουν προς όφελος του αθλήματος».

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ