Η γραφειοκρατία ... έδωσε ρέστα !

"Αν όλα αυτά καταγράφονταν ηλεκτρονικά και η υπηρεσία του Δήμου ήταν συνδεμένη με την Πολεοδομία, θα χρειαζόντουσαν απλά 2 κλικ από κάποιο υπάλληλο. "

Αγαπητό Cretalive, 

Παίρνω το θάρρος να σας στείλω αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα μιας και δυστυχώς αυτό που λέγεται "γραφειοκρατία" δε θα αλλάξει ποτέ σε τούτο το μέρος. 

Και εξηγούμαι. Προσπαθώ από τις 09/03 να παραλάβω από το Δήμο Ηρακλείου το έγγραφο το οποίο ζητά ο ΔΕΔΔΗΕ για την εγκατάσταση εργοταξιακής παροχής ρεύματος σε νέο εργοτάξιο. 

Η αίτηση μου κατατέθηκε προς το Δήμο στις 09/03 και ακόμη, μετά και από σημερινή μου επίσκεψη στο γραφείο 6 της Λότζια, δεν έχει "χρεωθεί" σε διοικητικό υπάλληλο του Δήμου ώστε να "επιβεβαιώσει" αυτό το οποίο "επιβεβαίωσε" ο μηχανικός του Δήμου από 22/03, τα τετραγωνικά κάλυψης βάση της άδειας δόμηση, ώστε να προκύψει το αναλογούν ΤΑΠ, να πληρωθεί εκ μέρους μου και εν τέλει να λάβω το έγγραφο που ζητά ο  ΔΕΔΔΗΕ.
 
Το όλο παράλογο της υπόθεσης, πέραν της μεγάλης καθυστέρησης, είναι ότι η άδεια δόμησης έχει εκδοθεί από τη Πολεοδομία του Δήμου και τώρα οι υπηρεσιές του Δήμου ζητούν να βεβαιώσουν εκ νέου αυτό που έχει βεβαιώσει άλλη του υπηρεσία.
Αν όλα αυτά καταγράφονταν ηλεκτρονικά και η υπηρεσία του Δήμου ήταν συνδεμένη με την Πολεοδομία, θα χρειαζόντουσαν απλά 2 κλικ από κάποιο υπάλληλο.  

Όλες οι εργασίες έχουν πάει πίσω, μεροκάματα έχουν χαθεί και ο προϊστάμενος του αρμόδιου τμήματος του Δήμου, είναι δυσεύρετος.
Είναι πέρα από τη λογική μου να χρειάζεται κοντά ένας μήνας για κάτι τέτοιο. Η γραφειοκρατία και η καθυστέρηση στα καλύτερα της.

Θα σας παρακαλούσα για τη δημοσίευση του παρόντος ώστε η συγκεκριμένη υπηρεσία του Δήμου να γίνει ένα κλικ "γρηγορότερη" προς εξυπηρέτηση των πολιτών, για τους οποίους υφίσταται.  

Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα σε εσάς για ότι σχετικό.

Σας ευχαριστώ.
Φιλικά,

Γ.Μ.

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ