Αγαπητό cretalive,
Η υπομονή μου έχει εξαντληθεί, πιστεύω ότι αυτό ισχύει και για δεκάδες συμπολίτες μου που θέλουν να κλείσουν ραντεβού με τα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ Ηράκλειου.
Επί μια εβδομάδα προσπαθώ να κλείσω ραντεβού στα τηλέφωνα (2810-378302-303-304-305-307 και 351) που βρίσκονται αναρτημένα στην τζαμαρίας της πάντα κλειστής κεντρικής εισόδου του ΔΕΔΔΗΕ αλλά μάταια, δεν τα σηκώνει άνθρωπος.
Έχω στείλει e-mail υπηρεσιακά, έχω απασχολήσει και το προσωπικό e-mail του Δ/ντη του ΔΕΔΔΗΕ για τον λόγο αυτό, αλλά και εδώ μάταια. Το παράξενο της όλης υπόθεσης είναι ότι και χθες ευρισκόμενος για μια ακόμη φορά έξω από την κεντρική είσοδο και προσπαθώντας και πάλι να πιάσω γραμμή αλλά πάλι τα ίδια
Βρέθηκε ευτυχώς....η "Αγία Φωτεινή", και τι εννοώ:
Μια υπάλληλος εξερχομένη των γραφείων με είδε σε κατάσταση νευρικής κρίσης
- Τι έχετε κύριε...τι ζητάτε...???
- Προσπαθώ κυρία μου επί 2 εβδομάδες να κλείσω ραντεβού σε αυτά τα τηλέφωνα αλλά δεν τα σηκώνει άνθρωπος....
- Περιμένετε και σε 2 λεπτά πάρτε με σε αυτό το τηλέφωνο
Επιστρέφοντας, μάλλον, σε κάποιο γραφείο. Λοιπόν, ω του θαύματος, το τηλέφωνο το σήκωσε η ίδια και μου έδωσε την αρμόδια υπάλληλο. Το ερώτημα μου ήταν απλό και αφορούσε την πορεία της αίτησης μου για 2 παροχές σύνδεσης με το δίκτυο.
Αν νομίζετε κυριοι-ες, που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, ότι η κατάσταση στην Δημόσια Διοίκηση έχει βελτιωθεί - παρά τις γενναίες προσπάθειες του αρμοδίου Υπουργού Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης-...πλανάσθε πλάνην οικτράν!
Ας είμαι ο τελευταίος ταλαιπωρημένος πολίτης.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία,
Ι.Α