ΠΟΛΙΤΕΣ
Ένα σχόλιο για την "ανάρμοστη συμπεριφορά υπαλλήλου του ΕΦΚΑ"
Τι λέει πολίτης που ήταν μπροστά στο περιστατικό
Αγαπητό Cretalive,
Με αφορμή το δημοσίευμα σας με τίτλο "Καταγγελία: Ανάρμοστη συμπεριφορά από υπάλληλο του ΕΦΚΑ!" θα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω, αφού υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας του «συμβάντος».
Την Πέμπτη 3/10 βρέθηκα στο κατάστημα του ΕΦΚΑ στην Αγίου Μηνά. Είχα πάει για να φροντίσω για την ασφάλιση της κόρης μου που είναι φοιτήτρια. Όταν έφτασε η σειρά μου (χωρίς να έχω κλείσει ραντεβού) ενημέρωσα τον υπάλληλο τι ακριβώς ήθελα με πολύ ευγένεια μου είπε ότι δεν είμαι στο αρμόδιο κατάστημα το οποίο είναι αυτό της Αλικαρνασσού. Παρόλα αυτά και για να μην ταλαιπωρηθώ, όπως μου είπε μου, ζήτησε τα ΑΜΚΑ μας, έκανε τον έλεγχο και μου έδωσε την πληροφορία που ήθελα.
Ταυτόχρονα δίπλα εξελισσόταν το «συμβάν» με την κυρία από την Τουρκία. Οι υπάλληλοι καθ'όλα ευγενέστατοι, όπως και στην περίπτωση μου, προσπαθούσαν να εξηγήσουν στην κυρία, που δεν καταλάβαινε λέξη, τα δικαιολογητικά που έπρεπε να προσκομίσει και τα οποία δεν είχε μαζί της.
Αφού δεν απέδωσαν οι προσπάθειες συνεννόησης, η κυρία πήρε την κόρη της (αν κατάλαβα καλά) στο τηλέφωνο και το έδωσε στον υπάλληλο και μίλησαν. Της ζήτησαν να στείλει τα δικαιολογητικά σε ένα email και μόλις θα το έκανε θα διεκπεραίωναν την υπόθεση της χωρίς να χρειαστεί να πάει ξανά.
Κάπου εκεί εγώ είχα εξυπηρετηθεί (ως μη έπρεπε αφού έπρεπε να απευθυνθώ σε άλλο κατάστημα), αποχώρησα και υποθέτω ότι οι καθόλα ευγενικοί και πρόθυμοι υπάλληλοι διεκπεραίωσαν και την υπόθεση της κυρίας αυτής.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους υπάλληλους αυτούς που δεν έπραξα το παρόν νωρίτερα, μόλις διάβασα το δημοσίευμα, αλλά λόγω του Διεθνούς Ημιμαραθώνιου που γίνεται στο χωριό μου ανάλωσα το χρόνο μου διαφορετικά, θεωρώντας όμως καθήκον μου να το πράξω έστω και καθυστερημένα ως ελάχιστη ανταπόδοση στην ευγένεια και στην εξυπηρέτηση τους σε μία άδικη κατηγορία προς αυτούς.
Τ.Π.
Διαβάστε περισσότερες ειδήσεις από την Κρήτη και το Ηράκλειο