Αγαπητό cretalive,
καταρχήν να σας δώσω συγχαρητήρια που ασχολείστε συχνά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι άνεργοι στις τοπικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ και είστε οι μοναδικοί!
Θέλω κι εγώ να επισημάνω ένα πρόβλημα: Όπως ίσως θα ξέρετε υπάρχει ένας 5ψηφιος τηλεφωνικός αριθμός επικοινωνίας με τον ΟΑΕΔ, το 11320, στο οποίο παίρνουν πληροφορίες οι κατά τόπου άνεργοι, όσοι ενδιαφέρονται για ένα πρόγραμμα, για θέσεις εργασίας που τρέχουν κλπ.
Υπάρχει λοιπόν το παράδοξο, ένας άεργος να παίρνει τηλέφωνο για πληροφορίες και να είναι στην αναμονή 10 και 20 λεπτά( τόσο συνήθως κάνει κάποιος για να το σηκώσει... αν το σηκώσει) με αποτέλεσμα να καλεί κάποιος που δεν έχει στον ήλιο μοίρα και στο τέλος να πληρώνει την κλήση των πληροφοριών, ένα σκασμό λεφτά! Είναι λογικό και δίκαιο αυτό;
Μια απάντηση από τους αρμόδιους θα μπορούσαμε να έχουμε; Ευχαριστώ, ένας αναγνώστης σας!
Λ.Κ.