Τι θέλει να αλλάξει η Public στο Ηράκλειο

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Ενοποίηση καταστημάτων Public και Media Markt, project που ανέρχεται σε €10 εκατ. για το διάστημα 2022 – 2023, προβλέπει η νέα στρατηγική Public², που υλοποιεί η εταιρεία.

Στην υλοποίηση της νέας της στρατηγικής Public², προχωρά η Public από αρχές του 2022, προϋπολογισμού €100 εκατ. Θέλοντας να ενισχύσει την παρουσία της στο omnichannel και μπαίνοντας στην κατηγορία των λευκών συσκευών με την ενοποίηση των δύο brands, Public και Media Markt.

Αυτό αφορά την αναβάθμιση 32 φυσικών καταστημάτων και τη μετατροπή τους σε καταστήματα “Νέας Γενιάς”. Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσονται και τα 13 καταστήματα MediaMarkt, ενώ το brand Public εισέρχεται στην κατηγορία των μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών, που ήδη προσφέρονται σε 17 καταστήματα Public στην Ελλάδα και την Κύπρο.

 

Πως θα διαμορφωθεί το δίκτυο

Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας Ρόμπυ Μπουρλάς στο δίκτυο των καταστημάτων Public δεν θα προστεθούν νέα σημεία, αλλά ο όμιλος εστιάζει στο να μεγαλώσει υφιστάμενα καταστήματα.

Ειδικότερα εξήγησε ότι ο συνδυασμός των δύο brands έχει γίνει σε λίγες περιοχές και ιδανικά η εταιρεία αναζητά σημεία που να μπορούν να συστεγάστουν. 

“Για παράδειγμα, στην Αγία Παρασκευή όταν βρούμε ένα ακίνητο που να μπορεί να χωρέσει και τα δύο brands θα γίνει ένα κατάστημα. Το ίδιο θα κάνουμε και σε Λάρισα, Ρόδο και Πάτρα”.

Στόχος να μεγαλώνει τα καταστήματα στην Κρήτη

Σε ό,τι αφορά την παρουσία της εταιρείας στην Κρήτη, στόχος είναι να μεγαλώσει τα δύο καταστήματα που διατηρεί σε Ηράκλειο και Χανιά και εάν βρεθεί ένα μεγαλύτερο ακίνητο να μπουν και τις δύο ταμπέλες (Public-Media Markt). 

Ο καταναλωτής ξέρει την Media Market στα λευκά και δεν θέλουμε να μπερδευτεί. Τα brands παραμένουν αλλά μακροπρόθεσμα θα πάμε σε μια επωνυμία. Δεν βιαζόμαστε”.

Περισσότερα καταστήματα iRepair

Στα σχέδια της Public είναι και η επέκταση της συνεργασίας με την iRepair σε Ελλάδα και Κύπρο, μια εταιρεία στην οποία συμμετέχει μετοχικά ο όμιλος κατά 50%. Συγκεκριμένα, τα 15 iRepair σημεία του δικτύου Public θα αυξηθούν σε 62 έως το τέλος του 2023. 

Αποκλειστική συνεργασία με την Box Now

Ο κ. Μπουρλάς ανακοίνωσε ότι η εταιρεία ξεκινά αποκλειστική συνεργασία με την Box Now, που είναι το μεγαλύτερο και ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο στην Ελλάδα, δίνοντας δυνατότητες στους πελάτες για άμεση και εύκολη παραλαβή της παραγγελίας τους μέσα από 1.000 σημεία. Όπως είχαμε αναφέρει η Box Now επεκτείνεται και στην Κρήτη. 

Οι επόμενες εξαγορές - Στα €20 εκατ  οι επενδύσεις σε VC

Εντός του επόμενου εξαμήνου η Public προτίθεται να ανακοινώσει επενδύσεις σε νέες κατηγορίες τεχνολογίας γύρω από την εκπαίδευση, “τομέας που είναι πολύ κοντά στο DNA του brand”, όπως είναι τα audio books. 

Επιπλέον, επισήμανε ότι σύντομα θα ανακοινωθούν και επενδύσεις στο last mile, που αποτελεί στρατηγικό κομμάτι στην αλυσιδα του omnichannel retail. “Θέλουμε ο πελάτης να έχει γρήγορα τα προϊόντα στην πόρτα του”

Το Public Group έχει αναπτύξει ένα οικοσύστημα καινοτομίας, που περιλαμβάνει επενδύσεις σε καινοτόμες και ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες (scaleups), συνεπενδύσεις και συνεργασίες με Venture Capital Funds, καθώς και το δικό του hub καινοτομίας, το Public Next. Επενδυτικός βραχίονας για την υλοποίηση αυτού του οράματος είναι η Public Capital Partners που αυτή τη στιγμή υλοποιεί επενδύσεις €20 εκατ. σε καινοτόμες scale-up εταιρείες, ενώ συμμετέχει και στο Endeavor Catalyst Fund IV και το Venture Friends 3.

Love Earth

To Public Group διεκδικεί ενεργό ρόλο στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός καλύτερου μέλλοντος, με το νέο πρόγραμμα βιώσιμης επιχειρηματικής λειτουργίας Love Earth που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία του πρώτου Zero Waste καταστήματος σε συνεργασία με την Polygreen, κινητοποιώντας τους καταναλωτές να συμμετέχουν σε ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας που περιλαμβάνει την ανακύκλωση, αλλά και την επαναχρησιμοποίηση μέσω της επισκευής.

 

Επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό

Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει και στο ανθρώπινο της δυναμικό με νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης, ανάπτυξης και επιβράβευσης, ενώ χάρη στα προγράμματα κοινωνικής συνεισφοράς της εταιρείας πάνω από 100.000 προϊόντα βρήκαν δεύτερη ζωή σε 15 κοινωνικούς φορείς και ψηφιακές βιβλιοθήκες δημιουργήθηκαν σε 12 απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, στηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση στην ψηφιακή εκπαίδευση.

Αυξάνει το μερίδιο

H Public αναπτύσσεται στο εννεάμηνο του 2022 με αύξηση 10% σε σχέση με το 2021 και στόχος είναι να ξεπεράσει ο τζίρος τα €500 εκατ. για το 2022 σε Ελλάδα και Κύπρο. Παράλληλα, κάθε μήνα, αυξάνεται ολοένα και περισσότερο το μερίδιό, σε όλες τις κατηγορίες. Το 2021, χρονιά μετασχηματισμού της εταιρίας, η λειτουργική κερδοφορία αυξήθηκε στα €2,2 εκατ. από €1,4 εκατ. το 2020.  

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ