ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην premium γραβιέρα επενδύει η Καλογεράκης
Η επιχείρηση παραγωγής και τυποποίησης γαλακτοκομικών προϊόντων από το Ηράκλειο, διατηρεί από το 2000 δίκτυο πωλήσεων σε περίπου 20 χώρες του εξωτερικού.
Με δύο νέους κωδικούς εμπλουτίζει την premium σειρά γραβιέρας η Καλογεράκης, ενισχύοντας την γκάμα των προϊόντων της, που διατίθενται τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και στο εξωτερικό.
Οι νέες γεύσεις που προστίθενται στο portfolio της σειράς που κυκλοφόρησε πριν από ένα χρόνο, είναι γραβιέρα με ρίγανη και γραβιέρα με πέντε πιπέρια.
Στόχος κατά κύριο λόγο η Ευρώπη
Η επιχείρηση παραγωγής και τυποποίησης γαλακτοκομικών προϊόντων από το Ηράκλειο, διατηρεί από το 2000 δίκτυο πωλήσεων σε περίπου 20 χώρες του εξωτερικού.
Οι κυριότερες αγορές της είναι χώρες της Ευρώπης, στις οποίες αναπτύσσεται με σταθερό βηματισμό.
Ενδιαφέρον και για Καναδά - ΗΠΑ
Ωστόσο, στο στόχαστρο της κρητικής εταιρείας έχουν μπει και αγορές εκτός Ευρώπης, όπως είναι ο Καναδάς, αγορά στην οποία η Καλογεράκης έχει ξεκινήσει πρόσφατα συνεργασία, ενώ άμεσος στόχος είναι και η περαιτέρω επέκταση στην Αμερική και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ.
Μάλιστα στρατηγικός στόχος της Καλογεράκης για το 2022, είναι να ενδυναμώσει την παρουσία της και σε εκτός Ευρώπης αγορές.
Επενδύσεις στο Σμάρι
Η Καλογεράκης διατηρεί τα τελευταία χρόνια ένα δίκτυο συνεργαζόμενων παραγωγών από όλη την Κρήτη, που αριθμεί περίπου 1.500 κτηνοτρόφους.
Στο πλαίσιο ενίσχυσης της παραγωγικής δυναμικής η εταιρεία επενδύει στην ανανέωση του εξοπλισμού και στην εγκατάσταση νέων μηχανημάτων στο εργοστάσιο στην Κρήτη που βρίσκεται στο Σμάρι Πεδιάδος.