ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Skyscanner: Η Ελλάδα στο “στόχαστρο” των Γερμανών ταξιδιωτών τη φετινή φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο

Έως και πάνω από 1.000 € η δαπάνη ανά άτομο

Skyscanner: Η Ελλάδα στο “στόχαστρο” των Γερμανών ταξιδιωτών τη φετινή φθινοπωρινή και χειμερινή περίοδο

Στην πεντάδα με τους πιο αγαπημένους προορισμούς των Γερμανών για διακοπές εφέτος το Φθινόπωρο και την προσεχή χειμερινή περίοδο συγκαταλέγεται η Ελλάδα, με best seller προορισμό να αποτελεί η Ιταλία, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας που διενήργησε η πύλη σύγκρισης τιμών πτήσεων, ξενοδοχείων και ενοικιάσεων αυτοκινήτων Skyscanner, σε συνεργασία με την One Poll.

Σύμφωνα με έρευνα της Skyscanner, το ενδιαφέρον των Γερμανών για διακοπές φέτος το φθινόπωρο είναι πολύ μεγάλο, με το 75% να σχεδιάζει ή να σκέφτεται να κάνει διακοπές τους φθινοπωρινούς μήνες φέτος. Περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα που πρόκειται να ταξιδέψουν έχουν ήδη ολοκληρώσει την κράτησή τους (52%), ενώ το 38% ερευνά και συγκρίνει επί του παρόντος για να βρει την καλύτερη δυνατή προσφορά.

Αμετάβλητο το ταξιδιωτικό budget

Για να διατηρήσουν το κόστος υπό έλεγχο, οι περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν ένα σύντομο διάλειμμα αυτό το φθινόπωρο -τα ευρωπαϊκά ταξίδια σε πόλεις ή οι ηλιόλουστες χώρες του νότου αποτελούν επομένως μια φθηνή ταξιδιωτική επιλογή. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για τέσσερις έως επτά ημέρες αυτό το φθινόπωρο.

Περίπου ένας στους δέκα θα επιλέξει ένα ταξίδι Σαββατοκύριακου. Λίγο λιγότερο από το ένα τέταρτο (24%), από την άλλη πλευρά, θα ήθελε να κάνει μεγαλύτερες διακοπές διάρκειας μίας έως δύο εβδομάδων, αναβάλλοντας έτσι τις συνήθως μεγαλύτερες καλοκαιρινές διακοπές για το φθινόπωρο.

Το 30% σχεδιάζει να δαπανήσει από 251 έως 500 ευρώ ανά άτομο και το 27% διπλασιάζει το ποσό αυτό, από 501 έως 1.000 ευρώ. Παρά τον πληθωρισμό και τις αυξήσεις των τιμών, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα σχεδιάζουν να δαπανήσουν το ίδιο ποσό για τις φθινοπωρινές τους διακοπές με το τελευταίο τους ταξίδι. Ενώ, το 17% σχεδιάζει μάλιστα να διαθέσει μεγαλύτερο budget.

Η χαμηλή περίοδος εξελίσσεται σε αγαπημένη ταξιδιωτική περίοδο

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Γερμανοί προτιμούν να ταξιδεύουν τον Οκτώβριο από ό,τι τον πιο δροσερό μήνα Νοέμβριο (35% έναντι 16%). Οι σχολικές διακοπές, οι οποίες εκτείνονται σε όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου στη Γερμανία, παραμένουν δημοφιλής περίοδος για ταξίδια (23%), ιδίως για οικογένειες.

Το 70% των ερωτηθέντων προτιμά να ταξιδέψει κατά τη χαμηλή περίοδο μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου ή Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου παρά τους καλοκαιρινούς μήνες. Τα κίνητρα είναι ότι οι προορισμοί διακοπών είναι συνήθως λιγότερο πολυσύχναστοι (70%) και ότι υπάρχουν φθηνότερες προσφορές διακοπών από ό,τι κατά την υψηλή περίοδο (69%). Ο καιρός δεν αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τους περισσότερους ανθρώπους.

Υψηλή ζήτηση για πτήσεις το Φθινόπωρο

Ο αγαπημένος ταξιδιωτικός σύντροφος για την πλειονότητα των ερωτηθέντων είναι ο σύντροφός τους (52%). Λίγο λιγότερο από το ένα τρίτο προτιμά να περάσει τις διακοπές του αυτό το φθινόπωρο με την οικογένειά του και το 14% πηγαίνει ταξίδι μόνο του. Οι διακοπές στην παραλία (28%) και τα ταξίδια σε πόλεις και πολιτιστικά κέντρα (27%) είναι ιδιαίτερα δημοφιλή τους επόμενους μήνες. Μόνο το 15% σχεδιάζει να πραγματοποιήσει διακοπές “δράσης”.

Μια πρόσφατη ανάλυση δεδομένων από τη Skyscanner επιβεβαιώνει την υψηλή ζήτηση κατά τη χαμηλή περίοδο φέτος: οι αναζητήσεις πτήσεων για ταξίδια τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο έχουν αυξηθεί κατά 37% σε σύγκριση με πέρυσι.

Η αναζήτηση “Όλα τα μέρη” είναι ιδιαίτερα δημοφιλής το φθινόπωρο του 2023, καταγράφοντας 87% αύξηση των αναζητήσεων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η δυνατότητα αναζήτησης επιτρέπει στους ευέλικτους ταξιδιώτες να βρίσκουν τις φθηνότερες αεροπορικές συνδέσεις κατά την επιλεγμένη περίοδο, ταξινομημένες με βάση την τιμή.

Με τον τρόπο αυτό, δεν επιλέγουν συγκεκριμένο προορισμό, αλλά μόνο την επιθυμητή χρονική περίοδο και έτσι ενθαρρύνονται να ανακαλύψουν νέους προορισμούς μακριά από τους δημοφιλείς κλασικούς.

Που θα ταξιδέψουν οι Γερμανοί τη φετινή Χριστουγεννιάτικη περίοδο

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Skyscanner, το 67% των Γερμανών ονειρεύεται να ταξιδέψει στο εξωτερικό για τα Χριστούγεννα ή την Πρωτοχρονιά. Όμως μόνο το 22% σχεδιάζει πραγματικά ένα ταξίδι μεταξύ 22 και 31 Δεκεμβρίου. Για πολλούς παραθεριστές, θα είναι το πρώτο τους ταξίδι στο εξωτερικό την περίοδο των Χριστουγέννων φέτος (19%).

Μόλις οι μισοί από τους ερωτηθέντες που θα ταξιδέψουν στο τέλος του έτους (47%) έχουν ήδη κλείσει τις διακοπές τους, ενώ το 37% βρίσκεται ακόμη στη φάση του σχεδιασμού, της έρευνας ή της σύγκρισης προσφορών. Το 17% των ερωτηθέντων που δεν έχουν κάνει ακόμα κράτηση δηλώνουν ότι περιμένουν για φθηνότερες τιμές. Ελαφρώς λιγότεροι παραθεριστές (14%) δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για τον προορισμό ή βρίσκονται ακόμη στη διαδικασία της συνεννόησης με πιθανούς συνταξιδιώτες.

Περισσότεροι από τους μισούς (54%) παραθεριστές σχεδιάζουν ένα ταξίδι μικρών αποστάσεων (λιγότερο από πέντε ώρες πτήσης) και το 23% σχεδιάζει ένα ταξίδι μεγάλων αποστάσεων ή διακοπές στη χώρα τους.

Οι πιο δημοφιλείς χώρες για ταξίδια το φετινό Φθινόπωρο

Ιταλία +51%
Πορτογαλία +47%
ΗΠΑ +42%
Ισπανία +40%
Ελλάδα +35%
Ταϊλάνδη +14%
Τουρκία +3%

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί πόλεων το φετινό Φθινόπωρο

Λονδίνο +50%
Ντουμπάι +50%
Πάλμα ντε Μαγιόρκα +30%
Νέα Υόρκη +28%
Βαρκελώνη +25%
Αττάλεια +24%
Μπανγκόκ +11%

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί κατά την περίοδο των Χριστουγέννων του 2023

ΗΠΑ
Ταϊλάνδη
Ιαπωνία
Ινδονησία
Βιετνάμ
Αυστραλία
Σιγκαπούρη
Φιλιππίνες
Βραζιλία
Νότια Κορέα

Πηγή:money-tourism.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση