ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πρώτη επιλογή των Βρετανών τουριστών το all inclusive

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς

Πρώτη επιλογή των Βρετανών τουριστών το all inclusive

Αυξημένη είναι η ζήτηση για all-inclusive διακοπές στο Ην. Βασίλειο, αποτελώντας σήμερα πιο δημοφιλή επιλογή διακοπών, απ’ ότι ήταν πριν από την πανδημία, με την Ελλάδα να αποτελεί αγαπημένο all in τουριστικό προορισμό για τους Βρετανούς.

Σύμφωνα με έρευνας της Travel Counsellors, το 26% των κρατήσεων από τον Ιανουάριο ήταν για διακοπές all-inclusive, σε σύγκριση με το 20% την ίδια περίοδο το 2019, με το 70% των πελατών της σκέφτονται οι επόμενες διακοπές τους σε μακρινούς προορισμούς να είναι all in.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί all-inclusive περιλαμβάνουν τις Μαλδίβες, την Ελλάδα και την Καραϊβική, ανέφεραν οι Travel Counsellors.

Το 2022, συνολικά το 11% των πακέτων της Travel Counsellors αφορούσε ταξίδια all-inclusive. Αυτό συγκρίνεται με το 6% το 2019.

Η εταιρεία δήλωσε ότι η εσωτερική πλατφόρμα κρατήσεων Phenix επιτρέπει στους πράκτορες να χειρίζονται όλες τις λεπτομέρειες των διακοπών ενός πελάτη, ακόμη και αν το ξενοδοχείο ή το θέρετρο δεν είναι all-inclusive.

Ο παγκόσμιος διευθυντής πωλήσεων της Travel Counsellors, Jim Eastwood, δήλωσε: “Όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι αναμένουμε αυτή η τάση να αυξηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να θέτουν τις διακοπές τους ως προτεραιότητα, ενώ ταυτόχρονα θέλουν να διαχειρίζονται τα έξοδά τους και να έχουν μεγαλύτερη ευελιξία, κάτι που συχνά μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματικά με την κράτηση ενός all-inclusive ταξιδιού”.

Σύμφωνα με τον κ. Eastwood, οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι της Travel Counsellors οργανώνουν ολοένα και περισσότερο όλες τις πτυχές των ταξιδιών -από τον χώρο στάθμευσης στο αεροδρόμιο, μέχρι τις μεταφορές, τις εκδρομές, την ασφάλιση και πολλά άλλα.

Τα all inclusive θέρετρα, όπως ανέφερε, γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή, καθώς οι ταξιδιώτες μπορούν να χαλαρώσουν και να απολαύσουν το καλά οργανωμένο ταξίδι τους.

“Οπλισμένοι με τη βελτιωμένη, εξατομικευμένη, ψηφιακή μας πλατφόρμα και τη δύναμη της παγκόσμιας γνώσης των σχεδόν 2.000 ταξιδιωτικών μας συμβούλων σε όλο τον κόσμο, είμαστε σε πλεονεκτική θέση για να προσφέρουμε αυτά τα ταξίδια στους πελάτες μας, οι οποίοι έλκονται από την προσωπική εξυπηρέτηση και τη σιγουριά της κράτησης ολόκληρου του ταξιδιού από έναν έμπιστο ταξιδιωτικό σύμβουλο”, πρόσθεσε ο κ. Eastwood.

Η σχεδόν απεριόριστη πρόσβαση σε προμηθευτές, προϊόντα και προορισμούς είναι όλα διαθέσιμα μέσω της πλατφόρμας της Travel Counsellors, δίνοντας στους ταξιδιωτικούς συμβούλους την ευκαιρία να συνδυάσουν εξατομικευμένα δρομολόγια για τους πελάτες τους, προκειμένου να αξιοποιήσουν στο έπακρο το ταξίδι τους.

Φωτογραφία από adriaticphoto via vista.create

Πηγή:money-tourism.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση