Το Πλαίσιο αναπτύσσει την αγορά της Κρήτης

Στέλλα Αυγουστάκη
Στέλλα Αυγουστάκη

Ικανοποίηση από τη διοίκηση για την πορεία και του 2ου καταστήματος στο Ηράκλειο

Ικανοποιημένη είναι η διοίκηση της Πλαίσιο από την πορεία των καταστημάτων που διατηρεί στο Ηράκλειο, όπου πριν από σχεδόν δύο μήνες άνοιξε και δεύτερο σημείο στην Λεωφόρο 62 Μαρτύρων.

Μιλώντας στο Cretalive o επικεφαλής της εταιρείας Κώστας Γεράρδος εξήγησε ότι η Κρήτη έχει μια πολύ καλή πορεία και παρά το άνοιγμα του δεύτερου καταστήματος σε ένα αρκετά εμπορικό δρόμο στον νομό, εντούτοις το αρχικό κατάστημα στην Λεωφόρο Δημοκρατίας διατήρησε την δυναμική του, κάνοντας «πολύ καλό τζίρο».

Θα επεκτείνει το δίκτυο στην Ελλάδα

Το δεύτερο κατάστημα που άνοιξε στο Ηράκλειο ανεβάζει τον αριθμό του δικτύου καταστημάτων στα 25, με την διοίκηση της εταιρείας να κατανοεί ότι υπάρχουν ευκαιρίες σε σημεία εμπορικού ενδιαφέροντος σε Αττική και περιφέρεια, έχοντας προγραμματίσει το άνοιγμα νέων καταστημάτων μέχρι τέλος του 2023, ενώ θα έχει παρουσία και στο Ελληνικό. Επιπλέον, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της είναι και το κομμάτι της διανομής καθώς αυτό δίνει στην εταιρεία μια αποκλειστικότητα

Οι σκέψεις για το κατάστημα του μέλλοντος

Όπως επισήμανε ο κ. Γεράρδος στα πλαίσια press day στα κεντρικά της Πλαίσιο στη Μαγούλα η επέκταση του δικτύου των καταστημάτων είναι υπό σκέψη,  γιατί ακόμα δεν έχει βρεθεί η χρυσή τομή για τη μετά την πανδημία εποχή, ενώ υπάρχουν δυο επιταχυντές αγορών, η παραλαβή της παραγγελίας την επόμενη μέρα και το order pick up από το κατάστημα.

Ο καταναλωτής, όπως είπε, είναι διαβασμένος και έρχεται για να επικυρώσει την επιλογή του. Το Plaisio store του μέλλοντος είναι υπό εξέταση και σίγουρα θα έχει οικιακές συσκευές, ενώ επιδίωξη είναι να μπουν και νέες κατηγορίες προϊόντων όπως είναι η ενέργεια (ηλιακοί θερμοσίφωνες, αντλίες θερμότητος κ.λπ.). Συμπλήρωσε επίσης ότι μελλοντικά δεν αποκλείεται να δούμε συνεργασίες με συνέργεια για εγκαταστάσεις.

Στα €40 εκατ οι επενδύσεις – Σε 6 πυλώνες η στρατηγική

Κατά τα λοιπά η εταιρεία έχει προϋπολογίσει επενδύσεις €40 εκατ τα επόμενα χρόνια, με τον τομέα των logistic center να φθάνει τουλάχιστον στα €14 εκατ, ενώ η στρατηγική της επικεντρώνεται σε 6 βασικούς πυλώνες: 

  1. Ισχυροποίηση των κέντρων διανομής με σκοπό να προσφέρει σε μεγάλη κλίμακα και με χαμηλό κόστος ανά παραγγελία, τις οικιακές συσκευές, το on demand delivery, slot delivery (παράδοση σε δίωρο που ορίζει ο καταναλωτής), small parcel, επένδυση που μελετά η εταιρεία.
  2. Personalization στις παραδόσεις. 
  3. Νέα καταστήματα
  4. Ενίσχυση του e-commerce
  5. Employer of Choice
  6. ESG Excellence και αύξηση κοινωνικού αποτυπώματος

Μείωση αναταράξεων το 2023

Έχοντας σημειώσει ρεκόρ πέρυσι σε τζίρο (φθάνοντας τα €435 εκατ.) και με EBITDA €16 εκατ., το Πλαίσιο στο α’ εξάμηνο αναπτύσσεται με διψήφια ανάπτυξη άνω του 10% και το περιθώριο κέρδους είναι σε καλύτερα επίπεδα.
Το Πλαίσιο που μπήκε στις οικιακές συσκευές το 2019 καταγράφει αύξηση στον εν λόγω τομέα, ο οποίος αντιπροσωπεύει το 12% στον συνολικό τζίρο της εταιρείας.
Ο κ. Γεράρδος χαρακτήρισε την πορεία του 2023 ως ένα περιβάλλον στο οποίο παρατηρείται μείωση… αναταράξεων των προηγούμενων ετών (capital controls, πανδημία, οικονομική κρίση), λέγοντας ότι φαίνεται να έχει επέλθει σταθεροποίησης στην αγορά, η οικονομία να είναι σε άνοδο και o ανταγωνισμός σε υγιή επίπεδα.


 

 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ